Før, under og etter kamp: Lyn - FFK
Opprinnelig postet av ffkmufc
Moro at dere ikke tok ironien til Lyn kællen.
Hadde hvertfall forventa at Plankekæll skulle ta den, ettersom han er så flink til å passe på andre som ikke skjønner ironi
Jeg tok den ikke med en gang nei. Men skjønte jo etterhvert at det bare var tøys. Jeg burde vel kanskje kommet med en kommentar, men lot det være. Det hele kokte bort i kålen.
Jeg har vel "passet på andre" en gang tror jeg. Selv om jeg påpekte overfor Bob Page(?) at Arne Ball hadde det litt gøy her inne gjør ikke det meg til "mannen som skjønner alt". 
Smått surrealistisk å sitte på en stadion som tar godt over 20 000 og være en av rundt 2200. Kudos til Lyn-supporterne. De var kanskje nok til å spleise på én pizza etter kampen, men de holdt i hvert fall ut hele kampen og skapte smålatter på tribunen da de satte i gang sitt ironiske/sarkastiske show ved å juble for alt og ingenting.
Gøy var det også å se Czwartek score, og gøyal var vedkommende som styrte høytaleranlegget på t-banestasjonen ved Ullevaal som skreik "rød og hvite er de beste" da vi gikk av t-banen :o)
I følge VG skapte vi tolv sjanser mot Lyn. Kan ikke huske så mange, men hvis det stemmer så produserte vi rundt 30-35 sjanser mot Lyn over to kamper. Smått utrolig :o)
Opprinnelig postet av ffkmufc
Moro at dere ikke tok ironien til Lyn kællen.
Hadde hvertfall forventa at Plankekæll skulle ta den, ettersom han er så flink til å passe på andre som ikke skjønner ironi
Ironi? 
Uansett, veldig hyggelig å ta noen øl med FFK-gjengen på Dolly Dimple før kampen. Gjensidig respekt og hyggelig samvær, slik det skal være mellom supportere utenfor stadion. Det er også derfor jeg håper dere blir med oss ned. Bortekamp i Fredrikstad er årets høydepunkt på bortebane. Hyggelige mennesker, mange fine utesteder og kort vei til stadion.
Det er ikke mange steder bortesupporterne føler seg så velkommen som i Fredrikstad.
Som dere sikkert skjønte hadde vi hverken forhåpninger om seier eller noen spesielt verdig avslutning fra de 11 i rød-hvitt på banen. Derfor tok vi det helt ut med humor på tribunen. Sang sangene til gamle spillere, feiret på feil tidspunkt (assistentdommeren foran oss virket litt rådvill innimellom...), og ropte "Rykker ned" til dere. Ikke vondt ment ...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25