Før kamp: FFK - Sarpsborg (1. playoffkamp) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Knall lag!
Hadde prekæ Særp i senk!
---------------------------
Svaberget for alltid!
Kan jeg få spille høyreback istedet? Jeg føler at den posisjonen kler farta mi bedre. 
Vi har frigjort noen flere billetter - se mer her
mvh
Thomas Torjusen
Opprinnelig postet av lordofwhat
enkel seier hehe
Hvordan i all verden skal jeg utnytte skuddfoten min som høyreback? Gi meg en av kantrollene ettersom jeg er "tobeint " :o) Keiko99 i mål høres dog ut som et sjakktrekk!
Kjørt Oslo - Hvaler nå. Den kjøreturen avgjør som regel hvordan resten av kvelden blir. Er jeg uheldig med trafikken, så går det strålende med pokeren senere på kvelden, eller andre ting. Er det fin flyt i trafikken, så blir kvelden tung. I dag kom jeg til Råde-slettene da jeg tok igjen en konvoi av bilen. Helt foran var to ambulanser med nødblinkene, hvorav den ene tauet den andre! De lå 10-30 km/t under fartsgrensen helt inn til Fredrikstad. Der ble de "avløst" av en jeg-kjører-i-70-samme-hvilken-fartsgrense-der-er. Utrolig slitsomt!
Så folkens, dette blir seier! Hadde jeg blitt tatt i fartskontroll hadde jeg vel jublet. Det ville mest sannsynlig betydd tosifret seier ;)
Fredriksstad Blad spekulerer i laget:
FFKs sannsynlige lag:
Kenny Stamatopoulos - Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Jan Tore Ophaug, Wallace Fernando Pereira - Ardian Gashi, Celso Borges, Hans Erik Ramberg - Amin Askar, Everton, Mathias Andersson.
Jeg kan aldri tenke meg at Abgar Barsom ikke skal spille. Jeg tror dette blir laget:
FFK (4-2-3-1):
Kenny Stamatopoulos - Vidar Martinsen, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Wallace Fernando Pereira - Ardian Gashi, Abgar Barsom - Amin Askar, Celso Borges, Mattias Andersson - Éverton Santos da Costa.
Syns lordofwhats forslag er katastrofalt. Feigt å ikke tørre å satse på unge talenter, er overbevist om at det er alderen min som benker meg..
Med tanke på de andres ønsker, ville jeg satt Plankekæll på høyreback og flyttet FFK 1903 opp som spiss. Føler at Holters er den som stiller svakest her ( nå blir jeg vel fratatt moderatorrollen
), så han får heller blande saft. Jeg går da inn på stopperplass.
Heia FFK! :-)
JA til Lemmy som midtstopper!!
Tror kanskje laget blir ille bra med Husgutt på venstrebacken også. Han har en helt syk venstrefot.
Kongelag, bytter gjerne inn Valencia mot Andersson, alt utifra dagsformen!
Sikker sier! ...men kjenner at jeg snart må roe nervene litt 
Ekstremt skuffet over å ikke en gang være i troppen. I denne kampen trengs spillere med "stake" (se avatar)
At det nedprioriteres i en så viktig kamp, er katastrofalt.
cupmester 06, uten tromme
I denne kampen må vi ha innpå Brian West! Farten hans kommer til å senke særpingane!
"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff
Det er kanskje nettopp min avatar som gjør at jeg ikke er i troppen. Men jeg forsikrer, whiskyen tas kun fram etter kamp. Jeg får kanskje satte på et prøvespill-opphold for å bevise det
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av lordofwhat
keiko 99
ffk 1903 shadar plankekæll costanza
kjellemann bedrevitern nugattistjerna
lordofwhat holters tomroar
benken :
rey
fredrikstadpatriot
danan
ffkmufc
lemmy
enkel seier hehe
Du fikk meg på riktig plass i forhold til hvor jeg spiller på ekte, veldig bra !
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Eggen som trener da eller??
Eggen slutta som trener etter 2006 sesongen, Tom Nordlie er trener nå.
..duuh? 
Lagene:
FFK: Kenny Stamatopoulos-Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Jan Tore Ophaug, Wallace Fernando Pereira - Abgar Barsom, Ardian Gashi-Amin Askar, Celso Borges, Mathias Andersson-Everton.
Sarpsborg 08: Joachim Heier, Magnar Ødegaard, Kjetil Berge, Ole Christian Heieren Hansen, Berat Jusufi, Tom Erik Breive, Joachim Jørgensen, Bjørnar Johannessen, Michael Røn, Martin Wiig, Øyvind Hoås
Resultat:
3-0
Humør:
Godt.
Er midt i bleieskift og middagslaging og har ikke tid til å browse før kamptråden, så jeg spør et spørsmål som kanskje er besvart:
Går kampen på nett?
NRK?
http://www1.nrk.no/nett-tv/direkte/nrk2
Jeg klarer bare ikke å finne ut OM den går eller ikke...
http://www1.nrk.no/nett-tv/sport
Der SER det jo ut til at den går, men...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dette særplaget skal vi slå! Lykke til alle sammen! Jeg er kvalm......
Fredd
Herregud, kan ikke NRK fokusere på dagens kamp istedenfor kamper fra Middelalderen?
Føler dessuten at jeg er eneste som ikke er på Stadion i dag.. :P
Da gjenstår det bare å ønske lykke til! "Måtte det beste laget vinne", som det heter.
Og så får vi håpe det igjen vil komme bedre år...
Hater hat!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88