Tippeligarunde 28
Sluttresultater:
Bodø/Glimt - Tromsø 1 - 1
Lyn - Strømsgodset 0 - 1
Sandefjord - Lillestrøm 2 - 2
Start - Aalesund 0 - 1
Viking - Rosenborg 0 - 0
Mer og mer tyder på at vi må være fornøyd med kvalifisering mot særp. Det kan bli ille nok det..
Lillestrøm har riktignok igjen Brann og Molde, så vi får se..
Hmrf, da MÅ vi ha 3 poeng i morra + 3 mot Molde og 3 mot Lyn. hvis vi skal ungå kvalikk... og formen Molde viste mot Stabæk i går, ser jeg ikke noe mer lys i tunnellen, vi går ned...
---------------------------
Adecco 2010
Stabæk spilte med 10 mann i nesten 80 minutter, i tillegg er Molde svake borte.
FFK slår både Odd og Molde hjemme, pluss Lyn borte. Det holder til fornyet plass.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Stabæk spilte med 10 mann i nesten 80 minutter, i tillegg er Molde svake borte.
FFK slår både Odd og Molde hjemme, pluss Lyn borte. Det holder til fornyet plass.
Molde er vel langt fra svake borte. Har tatt 21 poeng borte, og faktisk spilt like offensiv og fin fotball borte som hjemme.
For å si det på en annen måte da;
Molde har vært svake borte de siste kampene. De har 0-1-4 på de siste fem kampene, og de har tapt de siste fire. Før dette er jeg enig, da var de knallgode med 6-2-1.
Da er det bare å satse på at døm får 5 strake tap borte. Trur vi vinner alle de 3 siste kampene jeg! Nordlie skremmer guttane til å prestere. Funker det
Opprinnelig postet av ffkmufc
Da er det bare å satse på at døm får 5 strake tap borte.
Ja, vi får håpe på det.
Trur vi vinner alle de 3 siste kampene jeg!
Det tror jeg også.
Nordlie skremmer guttane til å prestere. Funker det
Neppe. Jeg har aldri forstått poenget med å skremme noen. Tror de aller fleste blir dårligere av det, spesielt folk med dårlig selvtillit i utgangspunktet. Og har FFK-spillerne god selvtillit i utgangspunktet? Neppe.
Nordlie skremmer guttane til å prestere. Funker det
Neppe. Jeg har aldri forstått poenget med å skremme noen. Tror de aller fleste blir dårligere av det, spesielt folk med dårlig selvtillit i utgangspunktet. Og har FFK-spillerne god selvtillit i utgangspunktet? Neppe.
Du trur vi vinner de 3 siste, men trur ikke at metoden til Nodlie funker?
Ellers var det litt tull fra min side det om at jeg liker at Nordlie skremmer gutta til å prestere. Jeg trur bare ikke at det er så ille som noen skal ha det til..
Tror vi er veldig uenige ang Nordlie, men det trenger vi ikke å snakke om akkurat her.
Og ja, jeg tror vi vinner de tre siste kampene. Om det er på grunn av eller på tross av Nordlie vet jeg ikke. Jeg tror spillerne gir såpass gass at dette går veien, i tillegg til et fantastisk publikum de to siste hjemmekampene. Tenk dere da, endelig flomlys, fuktig gressmatte, kaldt og jævlig! Endelig skal vi få lov til å dra lua nedover øra, og i tillegg fryse i hjel på tribunen. Jeg har savnet det! 
Bedrøvelig at AaFK vant, for det betyr at de trolig er helt trygge før siste kamp og slipper å gi alt mot Godset. Tar vi mindre enn sju poeng på de siste tre finnes intet håp om å slippe kvalik.Vinner vi ikke i morgen er det bare å begynne å kjøpe opp billetter på Sarpsborg Stadion, for det er så godt som 100 % sikkert at Sarp blir nummer fem i Adeccodassen.
Angst.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Møter vi Sarpsborg 08 blir det på FREDRIKSTAD Stadion.
Jeg tror LSK kan havne på kvalik. Seier over ODD gir 3 poeng opp til LSK, et LSK som fort kan spille f.eks. U hjemme mot Brann og tape i Molde. Det gir 1 poeng, og det tilsier at FFK vil klatre forbi med seier over Molde og Lyn. Selvsagt litt utopi at vi skal tro og forvente 9 poeng av guttane...Eventuelt med to LSK tap vil vi klare oss med "bare" seier og ODD og Lyn og U mot Molde...
Uansett med 3 poeng imarra har vi mest sannsynlig unngått direkte nedrykk, ettersom Glimt skal til Bærum!! Viktig!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Møter vi Sarpsborg 08 blir det på FREDRIKSTAD Stadion.
Og da blir det NEDRYKK...
Adecco 2010
Opprinnelig postet av Bob Page
Tror frykten er ubegrunnet. Nivået i Adecco er ikke all verden. Har begynt å glede meg til denne kampen allerede.
Er mer bekymret for hvem vi møter i "finalespillet". KIL har hatt et løft etter at Nordlie dro, og de kjenner hans spillestil og dens svakheter godt.
Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.
Syns alle FFK-spillerene bør ta en titt på intervjuet med Magnus Myklebust på fotballextra nå. Det er SLIK en bossmannspiller skal oppføre seg, gi alt på banen for at ledelsen skal legge merke til en, IKKE syte og klage i media....
Adecco 2010
Og ja, jeg tror vi vinner de tre siste kampene. Om det er på grunn av eller på tross av Nordlie vet jeg ikke. Jeg tror spillerne gir såpass gass at dette går veien, i tillegg til et fantastisk publikum de to siste hjemmekampene. Tenk dere da, endelig flomlys, fuktig gressmatte, kaldt og jævlig! Endelig skal vi få lov til å dra lua nedover øra, og i tillegg fryse i hjel på tribunen. Jeg har savnet det!
Nå gleder jeg meg noe sinnsykt til i kveld!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Bob Page
Er mer bekymret for hvem vi møter i "finalespillet". KIL har hatt et løft etter at Nordlie dro, og de kjenner hans spillestil og dens svakheter godt.
Nordlie er vel ikke helt ukjent med spillerene og spillestilen til KIL heller tenker jeg. FFK har hatt ett løft etter at Nordlie kom, nå har vi begynt å vinne hjemme igjen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88