Tipper det blir 3-0.....får inderlig håpe at gutta ikke undervurderer dem, dem må gi alt fra start....dessverre er jeg bortreist så jeg får ikke sett kamen...:mad:
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
Jeg tror også som flere her inne at FFK drar i land en grei seier mot Alta i morra. Jeg tror og håper at FFK vinner
4-0:ffk: :ffk:
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
2-1 blir mitt tips. Alta hadde etter sigende fortjent minst uavgjort på Melløs og er ikke så dårlig som mange tror. Er nok også ivrige etter å få sitt første poeng. Vi kommer til å ha ballen mest, men banen innbyr fortsatt ikke til finspill. Her må spillerne frem med muskler og topp innsats igjen! Men 3 poeng bør, eller må, vi ha i denne kampen.
Har fulgt med Alta i noen år, siden jeg har bodd noen år i nord, og FFK skal ikke undervurdere Alta, men på en normal dag så vinner guttane enkelt... Det er bare å konsentrere seg om oppgavene og la ballen gå, Alta ar nemlig ikke tempo i kroppen...
Stall tips: 3-1 til guttane:ffk: :ffk: :ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg er jo ekspert på tipping!! Så jeg tipper faktisk 6-0 tell FFK!! Trist å si det, men dere er inne i en bedre steam enn KÆLLANE!! Håper inderlig at jeg tar feil da:cool:
Men skal lova det kommer tell å dundre mange NEEEEIIII på "stadion" i morra, når dere hører resultatet fra Sandefjord!!