Husk meg
Brukernavn
Passord

Dominic Adiyiah i VM U20

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Han scoret ikke nei, ser på oppsummeringen at det ble avblåst for offside

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Rabiu og Osei på Livescore også.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Han var nær ved å score i førsteomgang mot Sør-Afrika, 8. delsfinale. Kampen går nå på Eurosport, pause i skrivende øyeblikk.

Svaberget for alltid!

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08

Lagt til:

det var et pent angrep men han hadde bedre tid en han trodde virker det som

jaddajadda

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: ffkmats

Morsomt for Dominic

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til:

Å der banker han inn ledelse for Ghana med en perle!!! 2-1 i 1 ekstraomgang. Dermed er han delt toppscorer, en enorm prestasjon!

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06

Lagt til:

For et mål!!

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Dominic har akkurat scoret 2-1 målet i ekstraomgangene. Et nydelig skudd opp i krysset fra 20 meter.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Dominic har akkurat scoret 2-1 målet i ekstraomgangene. Et nydelig skudd opp i krysset fra 20 meter.

Nydelig mål!

Dominic blir FFKs semi-redning på klubbens økonomiske problemer!

La oss spekulere i pris. 2 mill? Tre? Fem? Tredve?

Cool

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

kan vel hvertfall ikke snakke om tredve før han får fast spilletid

A-lagspiller

Lagt til:

Helt seriøst, så kan den gutten gå for 50 mill + om noen år! Han spiller på et meget godt U 21 landslag, vil garantert få flere sjanser på A-landslaget og blir jevnlig sett av speidere for store klubber! Jeg vil tippe han per idag er verdt 10 mill, ene og alene pga spillet i VM.

Eneste problemet er jo at han er i Fredrikstad, der slike spillere blir ødelagtSurprised

A-lagspiller

Lagt til:

En gedigen dommertabbe 10 min før slutt nå! Dommeren unngår å blåse på en soleklar straffe til Ghana og gir istedet gult kort for filming til en som hadde gult fra før av og dermed rødt! Bare å håpe at ikke Sør Afrika utlikner nå! 

Landslagsspiller

Lagt til:

Var redd dommeren skulle ødelegge Dominic sine toppscorer sjanser ja

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Det vil være fryktelig trist om vi skulle selge Adiyiah uten å ha gitt ham en ordentlig sjanse. Gutten er åpenbart et vanvittig talent. Han er fast på et av verdens beste U-landslag. Det er mer enn du kan si om de mange norske talentene som tidvis dominerer i Tippeligaen for øyebikket. Fordi de får sjansen.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Det virker jo ikke akkuratt som han er blitt "ødelagt" av den tiden han har vært i FFK? Dominic virker svært lett i kroppen, sterk, rask og med god kondisjon.

Han har vel kanskje heller fått en formutløsning av å komme til mer vante omgivelser og en spillestil han kjenner godt?

Vi må jo bare håpe at han kan ta med seg denne formen tilbake til Østfold!!

Svaberget for alltid!

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:

For en herlig spiller. Tenk om han hadde fått like mange sjanser som Everton, da tror jeg vi hadde sluppet en nervepirrende høst. Herregud, jeg blir faktisk mer irritert enn glad for at han gjør det bra i U-20 VM. Måtte vi klare å holde plassen. Er ikke han signet for tre år til?

Med bakrunn i den stramme økonomien FFK har, er det ikke noe tvil - slipp Everton - sats på Dominic. Poenget er å score mål, da driter jeg i om Everton dribler hele tippeligaen for min del, når han har så sinnsyke dårlige avslutninger.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

er det mulig å se kampen/scoringen til Dominic noen steder ??

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08

Lagt til:
Endret:
Endret av: ommb

Ghana - Sør-Afrika

Tar litt tid før det kommer i gang, men det er i alle fall høydepunktene

Målet kommer etter ca 4 min. Vanvittig skudd! Gjør han dette i Tippeligaen så er det vel ikke lenge før vi ser Semb demonstrere riktig skuddteknikk  på Matchball mandag eller no (slik han gjorde etter Diskerud sitt mål en gang)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Herre min hatt! Hvorfor fungerer han ikke i FFK og TL? Vår feil? Integreringsproblemer? Blir jo bl.a. direkte misbrukt på 2 laget i enkeltkamper hvor han spiller som sentral midtbanespiller. Har gjort det forsovet OK der, men er jo for svingende spiss! Og muligens en målscorer for fremtiden (og nå).

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Knallmål av Dominic !!!  Håper TN har sett litt på dette !!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Om ikke han ser på så må noen fortelle han det. Herregud for et mål... Regner med at de er fullt oppdaterte hele veien her. Kanskje vi får Borges ned i midten,og Dominic som spiss?

Heia FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lex

Om ikke han ser på så må noen fortelle han det. Herregud for et mål... Regner med at de er fullt oppdaterte hele veien her. Kanskje vi får Borges ned i midten,og Dominic som spiss?

Noen må ta affære overfor de som ikke gir gutten en sjanse. 'Skammelig spør du meg, og TN er god i engelsk.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell

og TN er god i engelsk.

Har ikke hørt det selv, men de som har det hevder det er Petter/Henning Solberg nivå. Kan jo hende han forstår bedre enn han snakker.

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Tom Nordlie snakker/forstår engelsk omtrent som mannen i gata, sånn ca ganske ok.

Knut T. Eggen tror jeg faktisk er dårligere, bare for å ta et eksempel.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25