Husk meg
Brukernavn
Passord

«Folk er veldig opptatt av at vi må kjøpe et kjent navn. Det skremmer meg»

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Frode
Hvordan vet du at ikke Trondsen, Brenne, West og Rotevatn ikke er blandt den tredjedelen ??

Ingen av disse var i toppsjiktet i Skandinavia i fjor. Det vet jeg! Believe it or not. Bare spør mora mi. Seriøst, skjerp deg!

Dessuten var Trondsen med i fjor, og jeg ser i hvert fall ikke på han som en nyervervelse....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Nei for du har helt sikkert mer peiling enn Eggen når det kommer til vurdering av spillere....

Jeg gir opp, kan ikke argumentere mot slike overmennesker :-)

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Frode
Nei for du har helt sikkert mer peiling enn Eggen når det kommer til vurdering av spillere....

Det har jeg da aldri påstått heller!!Trodde vi diskuterte om de nevnte spillerne tilhørte toppsjiktet i skandinavia eller ei....

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til:
Lenge til seriestart ennå da. Det er nok slikt markedet fungerer, at det av og til kan lønne seg å ha litt is i magan og vente litt. Dette går bra!

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til:
må vel si meg enig med bøgejon. det er ingen ting som skulle tilsi at de som nå er hentet inn, per dags dato er blant skandinavias 1/3 beste. selvfølgelig kan de bli det, men poenget var vel at eggen har uttalt at alle ffk skulle hente var blant de 1/3 beste i skandinavia.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Endret:
Men hva om etter det Eggen og co vet så er disse spillerne gode nok til å kalles blant de 1/3 beste i scandinavia, la nå eggen bestemme hva som er best for laget, han er for dyktig til å la være å stole på!!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25