Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Godset- FFK (25 serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Askar er gode defensivt, synes nemlig det er begges svake sider.

Askar der veldig god defensivt til kant å være, ja... Som høyreback kan man alltids vurdere om han er god nok defensivt, men at de defensive egenskapene til Askar som kant skal være noe svakere enn Valencias (!), det går jeg ikke med på. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Andersson derimot viste meget gode defensive takter lørdag, taktisk klok og sterk i kroppen. Så heller ikke at Valencia gjorde noen brøler.

Du har rett i at ingen av nykommerne gjorde noen tabber defensivt, men det var ofte at de ikke "var med hjem". Askar gjorde en kanonmatch lørdag som høyre back, og han har løpsstyrke til å ta del i det defensive også.

Når har de kostet oss poeng pga personlige feil?

Askar kostet oss poeng mot Start i alle fall, Wass har vel kun kostet oss mål så langt.
Min Askar kritikk går ikke på om han jobber hjem eller ei, det forutsetter jeg av alle. Men at han er for svak i duellspill i boksen.
Og der mener jeg at Valencia har vært bedre.

http://twitter.com/FFKprasempre

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Andersson derimot viste meget gode defensive takter lørdag, taktisk klok og sterk i kroppen. Så heller ikke at Valencia gjorde noen brøler.

Du har rett i at ingen av nykommerne gjorde noen tabber defensivt, men det var ofte at de ikke "var med hjem". Askar gjorde en kanonmatch lørdag som høyre back, og han har løpsstyrke til å ta del i det defensive også.

Når har de kostet oss poeng pga personlige feil?

Askar kostet oss poeng mot Start i alle fall, Wass har vel kun kostet oss mål så langt.
Min Askar kritikk går ikke på om han jobber hjem eller ei, det forutsetter jeg av alle. Men at han er for svak i duellspill i boksen.
Og der mener jeg at Valencia har vært bedre.

"Slettet by myself:)"

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Jeg synes vi skal fortsette med det laget vi hadde mot vif.Kan ikke drive å bytte spillere for mye el.Askar synes jeg er bra som høyre beck.han har farta og nordli lærer nok han å være nærmere mannen sin.

Valencia og andersson blir viktige for oss

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07

Lagt til:

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ståplass billetter der borte, eller må de kjøpes her ? :)

FFK & Pool

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankebærær

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ståplass billetter der borte, eller må de kjøpes her ? :)

I fjor kjøpte man dem i alle fall i "døra".

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til:

vi står ovenfor en av sessongens vanskeligste og viktigste kamper,blir det seier her så er jeg ganske sikker på at vi vil klare oss. i en sånn kamp betyr innsats,  vinnervilje, guts, fandeninnvoldsk innstilling og attitude mer enn talent, taktikeri og finspill. Det er visse spillere jeg gjerne vil ha ut på der i en slik kamp, Piroja, martinsen, opphaug, Gashi m.fl. Jeg håper bare inderlig at ikke ramberg, eller kvisvik skal ut på der. De er gode spillere bevares, men de representerer etter mitt syn det som er galt med FFK på bortebane, ingen innsats, glød, selvtillit eller vinnervilje.

alexx

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Det virker som PAC erstatter Ophaug, og Barsom tipper jeg blir erstattet av Ramberg. Selv ønsker jeg innsatsen til Elvestad i en veldig vanskelig bortekamp. 1uavgjort og 8tap på siste 9 borte tilsier at Godset er klare favoritter. 1poeng er jeg i hvert fall utrolig fornøyd med!! Og gjerne et Andersson mål!

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til:

Jeg er også fornøyd med 1poeng, og er enig i din analyse av situasjonen, men PAC er ingen midstopper han har store svakheter i markeringsspillet og har ikke lengre farten som sin store styrke, hvis han spiller stopper er det en klar svekkelse av laget. Elvestad er en talentfull  spiller og en klar kandidat til en ankerrolle på midtbanen, litt usikker på  om denne kampen kanskje kommer for tidlig på ham. Personlig ville jeg flytta borges som anker og tatt inn Joachim Thomassen i rollen til Borges. En spennende kamp blir det uansett, men jeg tror det er svært viktig at FFK har en midtbanespiller som kan gå ut på der og være sjef, slik werhman gjorde på sitt aller beste.

alexx

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Vi skulle absolutt ikke kvittet oss med Dardan Mehmeti (var det ikke det han het? ) ..

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Vitagen

Jo, det er hans navn.

Signer TKK.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09

Lagt til:

Jeg tror mange av gutta i godset-unionen er klar for og synge andersson sangen hvis han scorer mot oss, i protest mot salget av en av våre viktigste spiller, til en nedrykkskonkurent.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Forventa 11:

Kenny, Askar, Pål, Rajo, Wallace, Ramberg, Gashi, Borges, Valencia, Andersson, Everton

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av sif_gutt

Jeg tror mange av gutta i godset-unionen er klar for og synge andersson sangen hvis han scorer mot oss, i protest mot salget av en av våre viktigste spiller, til en nedrykkskonkurent.

Det hadde vært stilig, særlig om Plankehaugen tar i bruk samme sangen Cool

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til:

Hvordan er fasilitetene på Marienlyst nå?

Er den grusomme gressbakken der fremdeles, eller er det tribuner der nå?

(På skråfoto på gulesider var det gress på bortetribunen, orker ikke dette en gang til)

Hvor kommer FFK fansen til å være?

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Det er satt opp en liten tribune på den gamle gressvollen. Her er billettinfo.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 sep 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dette er selvfølgelig bare sprøyt. INGEN i GU kommer til å synge noen Mattias-sang!! Det kan jeg garantere. Men om dere vil kopiere sangen vi hadde om han, fra oss, så er det bare å kjøre på :-) Dere er jo vant til å rappe sanger;-)   Mattias er bare en liten mygg i vår stolte historie og betyr ikke mer enn hva Kasey W betyr for dere.. Absolutt ingenting!!!

Forvent dere massivt trøkk på tribuna på søndag! Det mobiliseres på alle mulige kanter her i Drammen nå!! Mulig dere må ha hver deres roppert og hver deres tromme skal dere overdøve oss ;-)

Hvor denne klovnen har fått det fra at "mange i Union skal synge mattiassangen" kan man lure på he he..

Velkommen til Drammen!! Forvent et hælvette! (På tribuna, ikke bråk)

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:

Hva er det egentlig med drammensere?

Får ikke vanlige folk lov å sitte på tribunen så lenge de har på seg et FFK skjerf?
"Det gjløres oppmerksom på at bortesupportere som har kjøpt sitteplass og er ikledd gjestende lags supporterutstyr vil bli henvist til klokkesvingen." 

Tror det er den eneste stadion jeg har vært borti som har et slikt forbud.
Snakk om å være gjestfrie Tongue out

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Er det ikke vanlig å ha nøytrale plasser? Hva om man har venner fra motstander laget og vil sitte sammen da? Tåplig.

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Bedriftsspiller

Lagt til:

Dette handler selvfølgelig om sikkerhet.

Vi har en tribune bak det ene målet med ståplasser og en tribune på det borteste feltet mot deres ståtribune hvor man kan sitte. Ikke mange klubber som tilbyr både sitte og ståplasser til bortelagets supportere!!

Gå på hvilken som helst stadion i europa kledd i bortelagets farger og prøv å gå inn et annet sted en der bortesupportere er henvist så møter dere samme "ugjestmildhet"..

Det er dessuten nedfelt i NFFs lover at det ikke er lov. Bortelagets supportere skal ha egen tribune og være adskilt fra hjemmelagets supportere!

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Drammen

Vi har en tribune bak det ene målet med ståplasser og en tribune på det borteste feltet mot deres ståtribune hvor man kan sitte. Ikke mange klubber som tilbyr både sitte og ståplasser til bortelagets supportere!!

Står ikke et ord om sitteplasser på den siden deres.

En ting er "aktive" supportere, men et uskyldig skjerf har vel aldri skadet?
Er altså snakk om å sitte på nøytral tribune og ikke mitt i GU.

Tom. i europacupen var det "vanlige" polakker med Lech skjerf som satt på langsidene...

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Det det er jo bare tull. Når jeg går på VIF-FFK med min venninne som heier på VIF, da sitter vi på langsiden bak trenerbenken, i fullt supporterutstyr. Det samme gjelder på Fredrikstad Stadion, det satt flere rundt meg med RBK skjerf når jeg var på den kampen. Jeg satt da på langsiden ved trenerbenkene

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Drammen

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dette er selvfølgelig bare sprøyt. INGEN i GU kommer til å synge noen Mattias-sang!! Det kan jeg garantere. Men om dere vil kopiere sangen vi hadde om han, fra oss, så er det bare å kjøre på :-) Dere er jo vant til å rappe sanger;-)   Mattias er bare en liten mygg i vår stolte historie og betyr ikke mer enn hva Kasey W betyr for dere.. Absolutt ingenting!!!

Forvent dere massivt trøkk på tribuna på søndag! Det mobiliseres på alle mulige kanter her i Drammen nå!! Mulig dere må ha hver deres roppert og hver deres tromme skal dere overdøve oss ;-)

Hvor denne klovnen har fått det fra at "mange i Union skal synge mattiassangen" kan man lure på he he..

Velkommen til Drammen!! Forvent et hælvette! (På tribuna, ikke bråk)

Det var mye snakk om det rett etter mattias ble solgt. kansje gu har endret innstiling. Andersson er ikke bare en liten mygg, men ifordhold mange andre spillere mener du kanskje det. med tanke på han nesten alene fikset oppryk for oss i 2006

Bedriftsspiller

Lagt til:

Bra du fant ett unntak i polen da... Det forandret jo alt...

2.2 Billetter/billettdistribusjon

2.2.3 Supportersegregering på arenaen

Klubben må foran hver sesong, i samarbeid med politiet og eventuelt baneeier, bestemme plasseringen av egne og gjestende supportere på stadion. Supporterne skal klart skilles fra hverandre. De må derfor ikke plasseres på samme tribune eller slik at de for eksempel har mulighet til å kaste ting på hverandre. Den ideelle plasseringen er diagonal overfor hverandre. Gjestende supportere skal være slik at de har kortest mulig avstand fra nærmeste offentlige vei. Arrangøren er ansvarlig for at billettsalget ikke fører til sammenblanding av supporterne.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25