Kasey Wehrman (32) til Lyn
Spilte som møk mot Tromsø, sier selv han ikke var motivert å spille for FFK. Deretter å lange ut mot Nordlie for å bli tatt av banen etter 60 min. Nesten komisk, finns nok ikke mange speiler i huset til Wehrman. Takke faen for at ikke han fikk ny kontrakt...
link ?
Ser han fikk gult kort mot Aalesund, må han stå over neste kamp `?
---------------------------
Adecco 2010
Opprinnelig postet av freddy g-paulsen
Ser han fikk gult kort mot Aalesund, må han stå over neste kamp `?
Der står han med fire gule, og pluss et gult for Lyn vil det si karantene i neste kamp! Haha.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
For en underlig skrue...Én Liiin kamp og fokuset ligger på å gjøre danske klubber oppmerksomme på hans tilgjengelighet etter sesongslutt...Vemmelig egomarkedsføring. Umotivert av å jobbe i FFK? Det så vel samtlige HELE sesongen, foruten de som hyllet Kaseys ene gode kamp som stopper og ønsket ny kontrakt....
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av Per Egil
Hehe den gutten fornekter seg ikke, hadde ikke han ett tilbud derfra han takket nei til. Men han vil vel vente på bosmann og få alle pengene selv.
http://twitter.com/FFKprasempre
Herlig å slippe denne grådige og egoistiske drittsekken.
Glad vi er kvitt han, makan til sutrekopp skal man se lete etter. Spytter etter seg også, skam deg!
Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.
- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.
Hehe:)
Hvis lyn går konk så er brått wehrman i ffk igjen:P
Opprinnelig postet av kjellemann
Hehe:)
Hvis lyn går konk så er brått wehrman i ffk igjen:P
Well, kontrakten hans i FFK går uansett ut etter denne sesongen ... og skulle Lyn gå konk før sesongen er slutt så er det bare å sette ham på tribunen, han er jo uansett ikke motivert for å spille, i følge ham selv.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
bare at Kasey Wehrmankan gjøre mye skade om han kommer tilbake p.g.a. lyn går konkurs. Han kommer til og furte mye til media osv osv noe som kan skade...
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Hvis Kasey skulle komme tilbake til FFK tror jeg vi vil se en mann som vil kjempe for livet om plass på laget med tanke på å "friste" event. nye arbeidsgivere.
Opprinnelig postet av hasse33
Hvis Kasey skulle komme tilbake til FFK tror jeg vi vil se en mann som vil kjempe for livet om plass på laget med tanke på å "friste" event. nye arbeidsgivere.
Det burde han vel ha tenkt på i Tromsø også, bl.a.... Utifra børser virker det ikke som han tenkte så mye på det i helgen heller.
Jeg tipper han vil gi helt faen slik han har gjort det meste av sesongen.
Opprinnelig postet av hasse33
Jeg håper det blir på 2 laget i tilfelle, hvis han i hele tatt får trene med laget, han har vi faktisk ikke bruk for lenger.
http://twitter.com/FFKprasempre
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25