Husk meg
Brukernavn
Passord

Mattias Andersson (27) klar for FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Mattias Andersson var mitt største ønske i overgangsviduet før 2008 sesongen. Nå er han her og har begynt å få storformen tilbake etter skaden. jeg har også vært en fan av Alex Valencia.(2004-2006) Gleder meg som en unge til  "lange flate ballær på vingane" med Andersson og Valencia i hovedrollene Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av benksliter`n

Mattias Andersson var mitt største ønske i overgangsviduet før 2008 sesongen. Nå er han her og har begynt å få storformen tilbake etter skaden. jeg har også vært en fan av Alex Valencia.(2004-2006) Gleder meg som en unge til  "lange flate ballær på vingane" med Andersson og Valencia i hovedrollene Tongue out

Vi får håpe det blir en suksess:)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Blir artig nok det, bare det er folk i boksen! Vi har vært feige offensivt i år og kun fylt på med et par, tre spillere. Nå håper jeg Gardar eller Everton får mye støtte i boksen så innleggene fra våre nye superkanter kan omsettes i tellende resultater. Jeg tror på en oppsving for Gardar i høst, samtidig var FFK villig til å slippe ham til Godset så det spørs hvor mye TN kommer til å satse på vår islandske venn...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

http://f-b.no/section/video/&id=854

Fantastisk start på den videoen! :) "Venstreving?"

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

3,2 millioner er summen FFK for Mattias i følge http://dt.no/article/20090903/GODSET/882487203/1259

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Dersom Godset-fansen er krevende for spillerne, hva da med ffk-fansen? Folk her elsker å hate spillere som har dårlige dager ...

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Svein

Dersom Godset-fansen er krevende for spillerne, hva da med ffk-fansen? Folk her elsker å hate spillere som har dårlige dager ...

På grunnlag av intervjuer med Andersson tror jeg det går helt bra, i alle fall så lenge kritikken rettes mot ham og kommer på stadion under kamp eller på forumer som dette. Men hvis f-b begynner å trykke usakligheter som medfører at familien til Andersson opplever trakkasering, så kan det vel være en risiko for at Andersson ikke gir f-b så veldig mange intervjuer i den påfølgende tiden.

Nå er min tiltro til f-b ikke spesielt stor, men i dette tilfellet ser jeg liten grunn til den store pessimismen, tross alt.

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25