Sammensveiset gjeng

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg ble bekymret da jeg leste denne artikkelen i dagbladet med Kvisvik der det kommer frem at det ikke har vært noen sosiale happenings i klubben i hele år. Det er virkelig skremmende, spesielt med tanke på at vi har en del utenlandske spillere i klubben også.

Det er ofte slik med lag som gjør det bra at det kjenner hverandre godt også utenfor banen. RBKs gullag på 90-tallet og 2000 var alle kompiser som kjente hverandre godt. Det er et bra kjennetegn på suksessrike lag veldig ofte.

Jeg husker f-b hadde en del oppslag med FFK-gutta som seilet og gjorde ting sammen i oppkjøringa til sølvsesongen, det har jeg sett mindre av nå og bekreftes av Kvisvik i intervjuet. Svakt FFK! Har alt av teambuilding blitt kuttet ut pga den økonomiske situasjonen, eller har lederen til 2-million i året glemt hvor viktig dette er?

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09

Lagt til:

Helt enig. Å bygge ett lag, skape gode relasjoner, gjøres både på og utenfor banen. Ikke bør det koste all verden heller. Trodde det var helt vanlig i 2009, teambuilding. Mystisk.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Skal ikke noe mer til enn en liten grill- og badetur til Mærrapanna det. Trenger ikke være så vanskelig.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

Jeg trodde dette var en selvfølge. Føler meg sikker på at Nordlie vil sørge for forbedringer på dette området.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Husker KTE hadde med spillerne, der han viste seg fram i hele sin prakt

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: suggas

Opprinnelig postet av Plankekæll

Skal ikke noe mer til enn en liten grill- og badetur til Mærrapanna det. Trenger ikke være så vanskelig.

Hvis det er grilling så husk at Raymond kun må få kylling + salat. 😄

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av suggas

Er godt med fisk også vettu. Det samme gjelder vel egentlig for Keiko. Han må gå foran som et forbilde. 🙂

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av suggas

Er godt med fisk også vettu. Det samme gjelder vel egentlig for Keiko. Han må gå foran som et forbilde. 🙂

Er også utrolig godt med grilla mais.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av eliot

Er også utrolig godt med grilla mais.

Bare ikke for mye smør på nå da.😉

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Og selvsagt ikke noe marshmallows.. Men som Plankekæll sier, det holder med en tur til mærrapanna i my og ne og det trenger ikke å koste så mye. Det handler mest om å gidde å ta seg bryet med å organisere det.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Underlig at ikke Aune har gjort noe med dette, siden han er en trener med så høy sosialintelligens og tett og god kontakt med spillerne, som mange har påstått😎

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

15/09/2026 19:48 | c3edb317