Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernespiller på vei ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Hvis det er snakk om en skandinavisk spiller,så kan vi vel bare utelukke Pall Gunnarsson og Gudjohnsen Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:
Kan ikke se at det er en norsk spiller, iallefall ikke en som spiller i tippeligaen. Hvem skulle det vært? Måtte vært fra Lyn eller en annen klubb med økonomiske problemer. Island er strengt tatt ikke en skandinavisk nasjon, men en nordisk stat. Selv om bruken av begrepet Skandinavia er litt svevende.

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av GurrBass

Hvis det er snakk om en skandinavisk spiller,så kan vi vel bare utelukke Pall Gunnarsson og Gudjohnsen Wink

Du kom meg litt i forkjøpet der. Men som jeg sa, bruken av "Skandinavia" er ofte feil. Kan være det her også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: bateman

Kenny 

Shabani----Ophaug----Piiroja---Thomassen

------------------------Borges--------------------------

Askar-----------------------------------------Wallace

-----------------Pall Gunnarson----------------------

----------Gudjohnsen------------Tarik---------------

8 strake seirer?Cool

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Hva med et Alanzinho lån? Han har spilt i skandinavia...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Ærlig talt, en stjernespiller betyr ikke en spiller i  Eidur Gudjohnsens klasse. Det kommer aldri til å skje. ALDRI!!!!

Han spiller på verdens beste lag, Barcelona. Hvorfor skulle han da gidde å komme til Fredrikstad, en ubetydelig liten drittby i drittlandet Norge?

Fordi han tapte et veddemål med Puyol i fylla. Taperen skulle kaste dart mot et verdenskart og spille for den nærmeste toppklubben der pilen traff :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

Hva med et Alanzinho lån? Han har spilt i skandinavia...

Hadde ikke gjort meg noe. Stabæk hadde ikke råd så derfor FFK. Men helt ærlig, jeg tror ikke de slipper en spiller de akkurat har betalt 40 mill for........

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

Henriksen har vel ikke misforstått og henter inn dansebandet Skandinavia??? Rune Rudberg var vel med der i en periode og han er god i bakrommet (sier ryktene). Har visstnok putta over 1000 Cool

Ja jeg vet det er en usakelig kommentar og mod står helt fritt til å slette dette. Tongue out

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Ærlig talt, en stjernespiller betyr ikke en spiller i  Eidur Gudjohnsens klasse. Det kommer aldri til å skje. ALDRI!!!!

Han spiller på verdens beste lag, Barcelona. Hvorfor skulle han da gidde å komme til Fredrikstad, en ubetydelig liten drittby i drittlandet Norge?

Fordi Gardar er bestekompisen og han blir lovet forlenget kontrakt dersom han overtaler Gudjohnsen til å spille i FFK ut sesongen.!!  KanskjeLaughing

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Henriksen har vel ikke misforstått og henter inn dansebandet Skandinavia??? Rune Rudberg var vel med der i en periode og han er god i bakrommet (sier ryktene). Har visstnok putta over 1000 Cool

Ja jeg vet det er en usakelig kommentar og mod står helt fritt til å slette dette. Tongue out

Har sett et bilde der han har et flott mottak i bakrommet :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Fordi han forelsket seg i Lange Flate Ballær I og II... Hmmmm nei. Fordi han er glad i å fiske og fikk nyss om Fredrikstad på et eller annet fiskeforum av Raijo Piroija, som anbefaler alle de gode fiskestedene... nei.... Nei, jeg ser det ikke helt for meg hvorfor han skulle komme hit.

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Stoni

Fordi Gardar er bestekompisen og han blir lovet forlenget kontrakt dersom han overtaler Gudjohnsen til å spille i FFK ut sesongen.!!  KanskjeLaughing

I dag var det skjeldent morsomt å lese ffks.net. Både Puyol og Gardar- teoriene er mer sannsynlig enn deling av dødehavet, men om Gudjohnsen kommer for resten av sesongen så slår jeg opp telt utenfor stadion en helg og ofrer noe over et bål i pur glede!

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff

Landslagsspiller

Lagt til:

Kan det være Tarik mon tro? Kanskje FFK har tilbudt en del millioner og SCH ikke ser noe utviklingspotensial. Da tenker de nok at det er bedre å få det vi kan for ham med en gang. Håper på Tarik jeg nå Tongue out

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar

Kan det være Tarik mon tro? Kanskje FFK har tilbudt en del millioner og SCH ikke ser noe utviklingspotensial. Da tenker de nok at det er bedre å få det vi kan for ham med en gang. Håper på Tarik jeg nå Tongue out

KAn være det, men da er det nok kun lån. På en annen side, ser ikke noen grunn til at Tarik ikke skulle være interessert i det.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av marevan

Både Puyol og Gardar- teoriene er mer sannsynlig enn deling av dødehavet

"Sitat slutt". Fantastisk Mare... Men jeg sier ikke at jeg er uenig Wink. Det stoni skriver ER faktisk sant (Gudj. og Gardar er bestevenner), og det har seg slik at Gudjohnsen er en kløpper i dart så FFK var faktisk Gudj.`s førstevalg, så han siktet godt på Fredrikstad og traff.

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar

Omtrent like sannsynlig som Gudjohnson tenker jeg.. Tarik vil vel ikke risikere å spille i Adecco til året? Bedre å heve lønn på treningsfeltet til Solli o/co

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Matiashs

KAn være det, men da er det nok kun lån. På en annen side, ser ikke noen grunn til at Tarik ikke skulle være interessert i det.

La oss krysse fingrene! (Med mindre Gud(johnsen) skulle være aktuell. Kanskje han vil oppleve skikkelig stadionstemning for en gangs skyld på Fredrikstad Stadion)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av marevan

Omtrent like sannsynlig som Gudjohnson tenker jeg.. Tarik vil vel ikke risikere å spille i Adecco til året? Bedre å heve lønn på treningsfeltet til Solli o/co

Det er veldig sant. Men det finnes klausuler for slikt. Dessuten er det nok evt som Matiashs sier at det da vil være aktuelt med er lån.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

På kommentarfeltet på f-b.no trur døm at det er snakk om Djemba Nyren som var i Brann.

Håper det bare er kødd..Smile

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

du vet at han stor spiller fortiden eller ?

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

du vet at han stor spiller fortiden eller ?

Nei. Husker han bare fra tiden i Brann. Syns ikke han virka noe særlig god da.

Bøtter han inn mål i Danmark?

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

På kommentarfeltet på f-b.no trur døm at det er snakk om Djemba Nyren som var i Brann.

Håper det bare er kødd..Smile

Hvorfor håper du det? Han scorer en del mål i Sverige om dagen.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: keiko99

ja sist jeg både så og hørte selv så hadde han virkelig fått sving på sakene

fant denne nyheten

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller

Lagt til:

Spiller han i Sverige? Der kan du se hvor mye jeg følger med på fotballen utenfor NorgeLaughing

Har han blitt god nå asså?

Landslagsspiller

Lagt til:

i følge linken min spiller han i Esbjerg. det er dansk

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25