Stjernespiller på vei ?
Hvis det er snakk om en skandinavisk spiller,så kan vi vel bare utelukke Pall Gunnarsson og Gudjohnsen 
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Opprinnelig postet av GurrBass
Hvis det er snakk om en skandinavisk spiller,så kan vi vel bare utelukke Pall Gunnarsson og Gudjohnsen
Du kom meg litt i forkjøpet der. Men som jeg sa, bruken av "Skandinavia" er ofte feil. Kan være det her også.
Kenny
Shabani----Ophaug----Piiroja---Thomassen
------------------------Borges--------------------------
Askar-----------------------------------------Wallace
-----------------Pall Gunnarson----------------------
----------Gudjohnsen------------Tarik---------------
8 strake seirer?
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Hva med et Alanzinho lån? Han har spilt i skandinavia...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av Lemmy
Ærlig talt, en stjernespiller betyr ikke en spiller i Eidur Gudjohnsens klasse. Det kommer aldri til å skje. ALDRI!!!!
Han spiller på verdens beste lag, Barcelona. Hvorfor skulle han da gidde å komme til Fredrikstad, en ubetydelig liten drittby i drittlandet Norge?
Fordi han tapte et veddemål med Puyol i fylla. Taperen skulle kaste dart mot et verdenskart og spille for den nærmeste toppklubben der pilen traff :)
Opprinnelig postet av bateman
Hva med et Alanzinho lån? Han har spilt i skandinavia...
Hadde ikke gjort meg noe. Stabæk hadde ikke råd så derfor FFK. Men helt ærlig, jeg tror ikke de slipper en spiller de akkurat har betalt 40 mill for........
Henriksen har vel ikke misforstått og henter inn dansebandet Skandinavia??? Rune Rudberg var vel med der i en periode og han er god i bakrommet (sier ryktene). Har visstnok putta over 1000 
Ja jeg vet det er en usakelig kommentar og mod står helt fritt til å slette dette. 
Opprinnelig postet av Lemmy
Ærlig talt, en stjernespiller betyr ikke en spiller i Eidur Gudjohnsens klasse. Det kommer aldri til å skje. ALDRI!!!!
Han spiller på verdens beste lag, Barcelona. Hvorfor skulle han da gidde å komme til Fredrikstad, en ubetydelig liten drittby i drittlandet Norge?
Fordi Gardar er bestekompisen og han blir lovet forlenget kontrakt dersom han overtaler Gudjohnsen til å spille i FFK ut sesongen.!! Kanskje
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Opprinnelig postet av hasse33
Henriksen har vel ikke misforstått og henter inn dansebandet Skandinavia??? Rune Rudberg var vel med der i en periode og han er god i bakrommet (sier ryktene). Har visstnok putta over 1000
Ja jeg vet det er en usakelig kommentar og mod står helt fritt til å slette dette.
Har sett et bilde der han har et flott mottak i bakrommet :)
Fordi han forelsket seg i Lange Flate Ballær I og II... Hmmmm nei. Fordi han er glad i å fiske og fikk nyss om Fredrikstad på et eller annet fiskeforum av Raijo Piroija, som anbefaler alle de gode fiskestedene... nei.... Nei, jeg ser det ikke helt for meg hvorfor han skulle komme hit.
Opprinnelig postet av Stoni
Fordi Gardar er bestekompisen og han blir lovet forlenget kontrakt dersom han overtaler Gudjohnsen til å spille i FFK ut sesongen.!! Kanskje
I dag var det skjeldent morsomt å lese ffks.net. Både Puyol og Gardar- teoriene er mer sannsynlig enn deling av dødehavet, men om Gudjohnsen kommer for resten av sesongen så slår jeg opp telt utenfor stadion en helg og ofrer noe over et bål i pur glede!
"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff
Kan det være Tarik mon tro? Kanskje FFK har tilbudt en del millioner og SCH ikke ser noe utviklingspotensial. Da tenker de nok at det er bedre å få det vi kan for ham med en gang. Håper på Tarik jeg nå 
Opprinnelig postet av Shadar
Kan det være Tarik mon tro? Kanskje FFK har tilbudt en del millioner og SCH ikke ser noe utviklingspotensial. Da tenker de nok at det er bedre å få det vi kan for ham med en gang. Håper på Tarik jeg nå
KAn være det, men da er det nok kun lån. På en annen side, ser ikke noen grunn til at Tarik ikke skulle være interessert i det.
Opprinnelig postet av marevan
Både Puyol og Gardar- teoriene er mer sannsynlig enn deling av dødehavet
"Sitat slutt". Fantastisk Mare... Men jeg sier ikke at jeg er uenig
. Det stoni skriver ER faktisk sant (Gudj. og Gardar er bestevenner), og det har seg slik at Gudjohnsen er en kløpper i dart så FFK var faktisk Gudj.`s førstevalg, så han siktet godt på Fredrikstad og traff.
Opprinnelig postet av Shadar
Omtrent like sannsynlig som Gudjohnson tenker jeg.. Tarik vil vel ikke risikere å spille i Adecco til året? Bedre å heve lønn på treningsfeltet til Solli o/co
"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Matiashs
KAn være det, men da er det nok kun lån. På en annen side, ser ikke noen grunn til at Tarik ikke skulle være interessert i det.
La oss krysse fingrene! (Med mindre Gud(johnsen) skulle være aktuell. Kanskje han vil oppleve skikkelig stadionstemning for en gangs skyld på Fredrikstad Stadion)
Opprinnelig postet av marevan
Omtrent like sannsynlig som Gudjohnson tenker jeg.. Tarik vil vel ikke risikere å spille i Adecco til året? Bedre å heve lønn på treningsfeltet til Solli o/co
Det er veldig sant. Men det finnes klausuler for slikt. Dessuten er det nok evt som Matiashs sier at det da vil være aktuelt med er lån.
På kommentarfeltet på f-b.no trur døm at det er snakk om Djemba Nyren som var i Brann.
Håper det bare er kødd..
du vet at han stor spiller fortiden eller ?
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
du vet at han stor spiller fortiden eller ?
Nei. Husker han bare fra tiden i Brann. Syns ikke han virka noe særlig god da.
Bøtter han inn mål i Danmark?
Opprinnelig postet av ffkmufc
På kommentarfeltet på f-b.no trur døm at det er snakk om Djemba Nyren som var i Brann.
Håper det bare er kødd..
Hvorfor håper du det? Han scorer en del mål i Sverige om dagen.
ja sist jeg både så og hørte selv så hadde han virkelig fått sving på sakene
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Spiller han i Sverige? Der kan du se hvor mye jeg følger med på fotballen utenfor Norge
Har han blitt god nå asså?
i følge linken min spiller han i Esbjerg. det er dansk
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25