Før kamp: Start - FFK (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av Dokka
Problemet er at jeg er på hytta på engelsviken, der har vi ikke tv2 sport. Så lurer på om den vises noe sted i Fredrikstad
De har sendt bortekamper på Engelsviken Vel tidligere. Og det er bra stemning der.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Odins kro blir vel den korteste veien for deg. Ellers helt sikkert paa supporter cafeen og diverse andre puber i tillegg til stadion..
Garantert Bar(t).
Opprinnelig postet av Lemmy
Se så heldige vi har vært med dommeroppsettet. :-)
Tom Harald Hagen, mannen som fikk Brann-FFK i år og LSK-FFK i fjor til å se ut som 3.verdenskrig. Kan jo bli en festelig aften, dette. Hurra!
Og plusser man på en spik spenna gal Bernt Nikolay Hulsker er slagsmålet rett rundt hjørnet...
Det påstås fra klovnen, oops, jeg mener sirkusdirektøren, kremt, øh, "sportsdirektøren" Svein Mathisen at de kunne ha hentet Celso Borges hvis de hadde villet. Men at de ikke hadde penger til det. Den siste setningen kan jo godt stemme, dvs. det BØR stemme mtp på økonomistyring i og på Sirkus Sveinardo og 70-80 mill i underskudd...
ca. 9:30 ut i dette klippet: avisen som presterer å komme med sensasjonell nyhet om at Bolaños er linket til Benfica (er det i hele tatt mulig?)
1. januar 2009. Celso Borges har et halvt år igjen på kontrakta si med Saprissa. ..tkk forhandler. 18. januar 2009. Celso Borges signerer for FFK.
TKK uttalte vel at Borges var en longshot, som han tvilte på at ville komme hit, men var heldig. Antakeligvis pga. Europaleaguespill, 2. plass i fjor og med salget av Tarik vil han kanskje se på klubben som et godt springbrett videre til Europa.
Vet ikke helt hvilke kort start satt med? Nyopprykka klubb, flott innleid stadionanlegg og garantert plass på laget?
Skulle gjerne sett han utdype den kommentaren der litt mer. Men forsåvidt... Borges og Bolaños har samme agent. Ikke umulig han tipsa de når de henta Bolaños.
Opprinnelig postet av denspesielle1
ca. 9:30 ut i dette klippet: avisen som presterer å komme med sensasjonell nyhet om at Bolaños er linket til Benfica (er det i hele tatt mulig?)
Hjemmesiden til Benfica har blitt hacket så der dukker det opp sensasjonelle nyheter hele tiden.
---------------------------
Hadde FFK vært mer effektive mot Start tidligere i år på hjemmebane, så kunne de gjerne vunnet 8-1 de også.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Barsom som Back. Thommasen skadet. Ramberg inne i varmen igjenn etter skade. Borges ikke kommet hjem enda, høres ikke lovende ut dette her!
http://f-b.no/article/20090815/FFK/43550922/1220/NYHET
Jeg hadde skikkelig tro på seier, men nå er jeg ikke så sikker lenger.
Heia FFK
Og med en benk som kun inneholder Gardar, Elvestad, Trulsen og Lala av utespillere ser det veldig tynt ut. (Adiyiah er vel også skadet?)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Og med en benk som kun inneholder Gardar, Elvestad, Trulsen og Lala av utespillere ser det veldig tynt ut. (Adiyiah er vel også skadet?)
Ikke så mange forsvarsspillere der nei
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Wallace var klar, spilte noen min, også borte igjen! hva skjedde?
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Håper på detta laget:
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Hansi Kasey Gashi Kvisvik
Borges
Everton
Er vel ikke så mange andre realistiske alternativer heller 
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Er vel ikke så mange andre realistiske alternativer heller
Hvorfor har dere på ffksupporter.net foreslått ett annet lag da?
Dere vil ha Elvestad framfor Gashi..
Jeg håper på dette laget
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Kasey Elvestad
Hansi Borges Kvisvik
Everton
Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Jeg håper på dette laget
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Kasey Elvestad
Hansi Borges Kvisvik
Everton
Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.
Hva med å dytte Kasey ned som stopper. Ophaug ut på backen og Gashi inn sentralt på midten?
Opprinnelig postet av Flemastro
Jeg håper på dette laget
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Kasey Elvestad
Hansi Borges Kvisvik
Everton
Hva med å dytte Kasey ned som stopper. Ophaug ut på backen og Gashi inn sentralt på midten?
Den hadde jeg og gått for.
Heia FFK
Er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Synes det virker veldig rart at han blir skadet på trening med en gang han er klar igjen gang på gang! Jeg har ikke hørt noe om hva slags skade han har denne gangen.
Opprinnelig postet av Gardarson
Er neppe noe som ulmer med ledelse eller misnøye :P Er vel straks diskusjon rundt dette og vel, blir det hver gang en spiller en langtidsskadfet og klubben ikke får fire sider i FB å bre seg ut på om hvilken skade denne spilleren har.Er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Synes det virker veldig rart at han blir skadet på trening med en gang han er klar igjen gang på gang! Jeg har ikke hørt noe om hva slags skade han har denne gangen.
Til lagoppstillingen: Håper på dette:
Stamatopoulus
Askar - Piiroja - Ophaug - Barsom (grøss, men hva skal man velge?)
Gashi - Elvestad - Wehrman - Kvisvik
Everton - Borges
Ikke veldig spennende, men håper i hvertfall at Elvestad får sjansen fremfor en gammel Ramberg totalt ute av kampform. Gashi kan vel også spille høyre?
FFK, Stjernen og Wolves ;)
Men er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Jeg håper ikke det er en ny Geirbrandt-sak på gang her.
Ramberg spiller ikke i dag. Han ble observert i Gamlebyen tidligere i dag!
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/
Opprinnelig postet av nsuro80
Spennende lag! Håper Gardar spiller seg inn på laget igjen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25