Husk meg
Brukernavn
Passord

Klarsignal for kjøp av ny spiss, noen som kjenner til dette?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

"På bok" er kanskje ikke det mest treffende men at han har realiserbare verdier på rundt det tallet er ganske ubestridelig. Og igjen, det var ikke Høili jeg var ment å kritisere. 

Men når man ikke gidder å diskutere, betyr det vel at man ikke har så mye fakta å slå i bordet med...sånn til vanlig i alle fall.
Det kalles stilletiende aksept;) Og det som er "latterlig" det er å karaktirisere andres meninger som "latterlige" 
Men det er jo hentet ut fra "Hersketeknikkens ABC" Funker dårlig på meg da men, har lagt merke til at det er mye brukt.

Nå har vel kanskje ikke jeg skrevet noen biografi om de heller, men det er det jo flere andre her som har gjort.  OG jeg mener at når man kommer med så sterke personangrep som mange gjør her inne så bør man være MANN nok til å signere med eget navn.

Og da vil dere sikkert si at jeg ikke gjør det...vel jeg kommer ikke med personangrep heller. Det gjør jeg av prinsipp aldri og det burde andre her inne også holde seg for god til. 

oj oj, det var da litt av en reaksjonSurprised.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Alt FlightOfTheRat sa

Det var vel ikke snakk om å "kaste alle erfarne spillere på dør". Det var snakk om en gradvis foryngelsesprosess av stallen, noe dagens ledelse i FFK også sier de jobber med. Og det kan du vel være enig i at er på sin plass? Hvilke spillere har prestert jevnt over godt i år, og hvilke har vært dårlige? Det er vel få av de eldre spillerne som har vært gode i år...

Det du sier om akklimatisering må nyanseres litt. Hva tror du er grunnen til at Celso Borges har prestert så godt i år (selvom jeg ikke tror han har vist toppnivået sitt enda)? Jeg tror det kommer av språkkunnskapene hans. Han kan kommunisere med andre mennesker rundt her, noe som er nødvendig for at han skal trives utenfor banen og kunne lære på treningsfeltet. Trivsel utenfor banen er med på å skape gode prestasjoner.

I motsatt ende finner du Éverton. Han snakker ikke engelsk, og har vanskelig for å kommunisere. Dette isolerer han nok veldig fra samfunnet, og da er det sikkert ikke lett å trives godt. Han har også hatt forholdsvis lite utvikling, noe jeg tror kan komme av språket. Det er ikke lett å lære på trening når du har vansker med å forstå hva som blir sagt.

Men jeg er selvfølgelig enig med deg i at man ikke kan hente mange spillere hvert år. 1-2 av høy kvalitet er nok i hvert overgangsvindu, om en spiller blir solgt også. Tror heller ikke TKK ønsket å hente 5-6 spillere hver sommer og vinter...

TKK har en fantastisk oversikt over det sør-amerikanske markedet. Det norske markedet er svindyrt, pluss at talentene ikke er like gode. Sør-amerikanske spillere er billigere, men kan med den rette utviklingen etterhvert bli veldig gode spillere. Hva er da galt i å hente en brasilianer fremfor en nordmann? Det er billigere nå, han er mest sannsynlig bedre rent sportslig, og gir mer penger i fremtiden. Kan ikke se hvorfor det er så negativt.

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvor stor er sjansen for å låne Tarek ut sesongen ? TH kan vel finansiere dette sammen med Forsberg. Tror det kan la seg gjøre.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell

Hvor stor er sjansen for å låne Tarek ut sesongen ? TH kan vel finansiere dette sammen med Forsberg. Tror det kan la seg gjøre.

jeg tror neppe det står på FFK eller penger om det skulle kunne la seg gjøre, men snarere hva trond sollied og co bestemmer.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Snæbbis

Opprinnelig postet av 1947modell

jeg tror neppe det står på FFK eller penger om det skulle kunne la seg gjøre, men snarere hva trond sollied og co bestemmer.

Følger ikke mye med nederlandsk fotball,men er han forsatt benkesliter ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Så vidt jeg har skjønnt så er han det ja, det var jo nylig en sak om at han var skuffet/forundret over ikke å få starte en kamp. hadde vært topp å få ham hjem for høstsesongen!

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Snæbbis

Så vidt jeg har skjønnt så er han det ja, det var jo nylig en sak om at han var skuffet/forundret over ikke å få starte en kamp. hadde vært topp å få ham hjem for høstsesongen!

Personlig tror jeg det er den beste løsningen for alle 3 parter. Så hvorfor ikke begynne med litt hurtigarbeid med å få han hjem ut sesongen. Trond S må vel skjønne at det er det beste for de samme involverte parter.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Tror faktisk dette kunne vært en okei løsning for alle parter, men tviler på at det skjer.

Tarik sitter forresten på benken, ja. Var ikke med i troppen til en eller annen finale (husker ikke hvilken, orker ikke sjekke) rett før seriestart da Heerenveen fikk bank. Satt på benken i serieåpninga og kom ikke inn.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror faktisk dette kunne vært en okei løsning for alle parter, men tviler på at det skjer.

Tarik sitter forresten på benken, ja. Var ikke med i troppen til en eller annen finale (husker ikke hvilken, orker ikke sjekke) rett før seriestart da Heerenveen fikk bank. Satt på benken i serieåpninga og kom ikke inn.

Det er jo et skikkelig steg tilbake i hans karriere, noe som han sikkert ikke er tilfreds med. Det er synd at han ikke gies mulighet til å forsette den fine framgangen han hadde i FFK. 100% sikkert at han hadde ikke sagt nei på en forespørsel,men kapitalen råder.TS er vel heller ikke den letteste å forhandle med. Synd han ikke forstår guttens beste. Tragisk at han blir et offer i en slik overgang. Har ikke anelse hva hans lønn er, men tror nok vi kunne matche den.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:
Endret:
Endret av: FFK pra sempre

Hvis klubben hadde bestemt seg for å leie ut Tarik, tviler jeg på at han vil bli utleid til oss. De har kontant avslått det tidligere, og han har gjort fremskritt der siden han kom. Vi må huske at han faktisk var på banen i ca 16 kamper i fjor. Og selv om han har sterk konkurranse både på kanten og som midtpiss, tror supporterne deres at han vil prestere bedre i år.

Han har garantert minst dobblet lønnen sin der, gjennomsnittslønn i æresdivisjonen tror jeg er over 400' euro.

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Lagt til:

ok.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25