Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Viking (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Har bare ett stort ønske foran kampen, og det er at Aune begynner å dyrke Borges som sentralmidtbanespiller. Sikkert mest behaglig for husfredens skyld å la Gashi, Wehrman, Kvisvik og Barsom spille kamp etter kamp på midten, men er ikke Aune tøff nok nå til å gjøre forandringer etter flere katastrofekamper nå, må han tilbake som assistent så fort som f......

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Har bare ett stort ønske foran kampen, og det er at Aune begynner å dyrke Borges som sentralmidtbanespiller. Sikkert mest behaglig for husfredens skyld å la Gashi, Wehrman, Kvisvik og Barsom spille kamp etter kamp på midten, men er ikke Aune tøff nok nå til å gjøre forandringer etter flere katastrofekamper nå, må han tilbake som assistent så fort som f......

Detta var et bra innlegg. Celso er midtbane spiller. Men tør Aune å benke Gashi/ Kasey og Barsom??? Jeg har mine tvil.

Jeg vil helst se Kasey som kaptein neste kamp ved siden av Borges på midtbanen.. Får jeg det??? Jeg tviler på det også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Som sagt, dette må være det beste.             

Stamatopolus

Martinsen     Ophaug     Piiroja   Wallace

Askar             Borges      Wehrman Thommassen/Kvisvik

Everton       Tegstrøm

---------------------------

Heia FFK

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Der satt du ord på noe mange tenker.
Forøvrig artig lesning i Demokraten idag med tittelen "Bli kvitt daukjøttet!"

Forfriskende at noen fortsatt tørr å sette ord på hva menigmann blant tilskuerne tenker. FB har blitt totalt passive, de ytrer knapt noe som helst av egne meninger lenger, syns FFK artiklene de produserer i fleng har blitt mildt sagt kjedelig lesning.

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Kenny

Askar        Martinsen   Piiroja  Thomassen

Kvisvik           Gashi        Borges      Wallace    

Everton      Tegstrøm

Stiller meg bak denne Laughing

- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07

Lagt til:

Kenny

Martinsen         Ophaug          Piiroja            Pereira/Thomassen

Askar                  Gashi            Borges               Kvisvik

Gardar           Everton

(Nesten enig med ffkmufc altså bortsett fra Wehrman)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Wallace er ikke klar i følge Kvisvik..

Normalt er det Fernando Pereira Wallace som tar frisparkene våre. Nå ble han skadet på onsdagens trening og kan ikke spille. Da får jeg muligheten, sier Kvisvik og smiler lurt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av sruben

Forøvrig artig lesning i Demokraten idag med tittelen "Bli kvitt daukjøttet!"

Forfriskende at noen fortsatt tørr å sette ord på hva menigmann blant tilskuerne tenker. FB har blitt totalt passive, de ytrer knapt noe som helst av egne meninger lenger, syns FFK artiklene de produserer i fleng har blitt mildt sagt kjedelig lesning.

Herlig artikkel. Som jeg skulle sagt det sjøl, uten å være i overkant negativ. Denne linken bør oversendes FFK umiddelbart!

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lex

Som sagt, dette må være det beste.             

Stamatopolus

Martinsen     Ophaug     Piiroja   Thommassen

Askar             Borges      Wehrman      Kvisvik

Everton       Tegstrøm

Wallace er skadet, så da er det duket for Thommassen på Backplass...

Barsom benkes. Gashi benkes, men det er for han må vike for Borges som er bedre. Ikke for dårlig innsats. Trenger Wehrman`s muskler.

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Trenger Wehrman`s muskler.

Tror du Viking spillerne løper bort til ham da? For flytter jo ikke beina

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Lagt til:

Selv om han ikke er i toppslag så har han respekt på banen, det er det ingen tvil om.

Men herregud, viser det seg at han ikke greier oppgaven er det bare og bytte han ut, og da bør ikke Aune vente til det er 10 min igjenn. Men er det noen som er revansjesugen er det vel Kacey.

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Redd vi taper, og havner på nedrykksplass i morra.. Vet vi vanligvis har taket på Viking på stadion, men jeg er virkelig bekymret.

Håper virkelig gutta gjør mine bekymringer til skamme. Seier her er latterlig viktig.

Ellers - Borges inn på midten, han er ikke noe spiss. La Gashi benke. Vil heller ikke se Barsom, forklaring unødvendig.

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:

Tror faktisk vi vinner i morgen. Pent spill og en forholdsvis komfortabel seier.

Tror de mobiliserer kraftig til denne kampen. Det jeg er mer bekymret for, er om det varer i flere kamper på rad eller om vi er tilbake til gamle synder allerede i neste kamp.

cupmester 06, uten tromme

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:
Endret:
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Knuty

Ellers - Borges inn på midten, han er ikke noe spiss. La Gashi benke. Vil heller ikke se Barsom, forklaring unødvendig.

Forklaring er alt annet enn unødvendig

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Men er det noen som er revansjesugen er det vel Kacey.

Ja, like revansjesugen som han har vært tidligere i år. Nei, har ingen tro på denne kampen.. og resten av årets kamper for å si det slik, med mindere det skjer en holdningsendring blandt spillerene...

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Ja, like revansjesugen som han har vært tidligere i år. Nei, har ingen tro på denne kampen.. og resten av årets kamper for å si det slik, med mindere det skjer en holdningsendring blandt spillerene...

Holdningsendringen skjer ikke før vi får nå hovedtrener, det skjønner vel de fleste.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av shaggy

Tror faktisk vi vinner i morgen.

Samme tenkte jeg før Ålesund hjemme, Sandefjord hjemme, Bodø-Glimt hjemme osv. .

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av shaggy

Tror faktisk vi vinner i morgen.

Samme tenkte jeg før Ålesund hjemme, Sandefjord hjemme, Bodø-Glimt hjemme osv. .

Slik som Tom Freddy lovte at de skulle komme tilbake.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:

Leser på forsiden av f-b.no at ny FFK-spiller er usikker før Viking-kampen, men kan ikke finne noe i artikkelen.

Er det Kenny det er snakk om? Står jo at han trolig spiller kampen i morgen.

Er det noen andre nye som har kommet inn?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av MLarsen

Leser på forsiden av f-b.no at ny FFK-spiller er usikker før Viking-kampen, men kan ikke finne noe i artikkelen.

Er det Kenny det er snakk om? Står jo at han trolig spiller kampen i morgen.

Er det noen andre nye som har kommet inn?

Det er Martinsen som er usikker...

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av MLarsen

Det er Martinsen som er usikker...

Når jeg leser det nå, forstår jeg det, hehe. Min feilEmbarassed

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Holdningsendringen skjer ikke før vi får nå hovedtrener, det skjønner vel de fleste.

Har vi virkelig så uprofesjonelle spillere ? Hever god lønn og ikke gidder å ta seg selv i nakken og gjøre en insats ? Surprised

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Virker utrolig men når vi ser innsatsen enkelte viser i kampene så er jeg redd svaret er ja

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Holdningsendring trengs men også: tro på seg selv, tro og lojalitet til spillesystem og plan, og ikke minst til klubben.
Jeg tror når dette er snudd vil alle se at det hele var ett ledelsesproblem og ansvar.
I denne kampen har Aune kniven på strupen, om det ikke blir seier bør laget vise innsats i 90 minutter og godt spill.

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Lagt til:

Tror du virkelig at Grønnis har endret så mye på system og plan i forhold til i fjor ? Noe må han jo ha gjort iom vi har mistet bl.a Tarik, desuten nytter det ikke om treneren legger opp den megaplanen når spillerene ikke gidder å utføre den.. Og en annen ting, da vi hadde massevis av skader (joda vi har det nå også), og de nest beste måte trå til, så syns jeg vi spilte bedre enn da "nøkkelspillere" begynte å komme tilbake frra skade. La oss håpe at Stamatopoulos kan redde noe av sesongen, om ikke annet enn at vi kan flakse inn 1-0 seier, ev holde 0-0 og få med oss nok poeng til at vi holder oss i tippeligaen..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25