Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Aalesund - FFK 1-1

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Klar over det, men ut fra den lille spansken jeg kan tror jeg Wathne snakket "spansk" mens Everton svarte på portugisisk. Men sikker er jeg ikke.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av freud

Gashi: Et hakk bedre, med surpump som krangler med motspillerne og dommer, nær det andre gule i dag også? Får treer av meg, mest for vilje til å løpe...

Gashi fikk IKKE gult kort i dag, og i dag var han absolutt ikke sutrete i forhold til enkelte tidligere kamper. Gashi var godkjent i dag synes jeg.

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Nå er det vel portugisisk de snakker i Brasil.

Ja, men kampen gikk i Aalesund...Laughing

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Ellers så virker han som en fyr med flotte holdninger utenfor banen, all ære for det!

Kampene vinnes på banen, gi ikke Barsom ny kontrakt ! Er det noen i Sverige som vil ha ham tro ?

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy Renè

Ellers så virker han som en fyr med flotte holdninger utenfor banen, all ære for det!

Kampene vinnes på banen, gi ikke Barsom ny kontrakt ! Er det noen i Sverige som vil ha ham tro ?

Håper det!!!

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06

Lagt til:

Joa, men det mister all troverdighet å ha gode fotball-holdninger utenfor banen når han framstår som en stygg spiller på banen. Blir ikke en sportslig spiller av å ta motspiller i handa etterpå, når du nettopp har knea og albua han først (selv om det virker som Barsom tror det)... Pinlig av en kaptein

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Nå er det vel portugisisk de snakker i Brasil.

Ja, men kampen gikk i Aalesund...Laughing

Haha Laughing

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Veldg veldig gøy å se Everton putte idag, vil gi han kreditt for å score to da den første var så marginal at jeg er sikker på mange ikke vil blåst på den. Dessuten hadde han et par giftige avslutninger til i tillegg.
Veldig morsomt og overraskende å høre Davy prate portugisisk/spansk med Everton, stor stas i stuaLaughing

Ellers var kollektivet det mest skuffende i dag, med Barsom og Wehrmann som banens dårligste.
Heller ikke Staw overbeviste før leiesoldaten kommer desverre.
Men meget positivt å se Opphaug, og godt å se Wallace tilbake på banen.
Celso imponerte med tanke på hva han har vært i gjennom i ferien, og de siste dagene.

Fredrikstads beste, Everton og Thomassen.

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Klar over det, men ut fra den lille spansken jeg kan tror jeg Wathne snakket "spansk" mens Everton svarte på portugisisk. Men sikker er jeg ikke.

Det var en god blanding av begge språk.

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til:

Borges bør vel flyttes til midtbanen.

Virker som han er like målfarlig i den posisjonen.

Hadde vært godt med noen litt stabile spillere på midtbanen. Virker jo maniske hele gjengen.

Håper vi klarer å holde oss i eliteserien i år. Hvis vi fortsetter å prestere slik vi har hjort hittil er det bare flaks/andres udyktighet som gjør at vi redder oss.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av sklitakling

Hadde vært godt med noen litt stabile spillere på midtbanen. Virker jo maniske hele gjengen.

Håper vi klarer å holde oss i eliteserien i år. Hvis vi fortsetter å prestere slik vi har hjort hittil er det bare flaks/andres udyktighet som gjør at vi redder oss.

Tommel opp.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av sklitakling

Borges bør vel flyttes til midtbanen.

......

Enig, det er noe krampeaktig over å sette han som spiss.
Han har dessuten vist at han scorer fra midtbanen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

kjøp everton sier jeg om prisen ikke er for høy.. jeg har tro på han. Barsom var veldig svak tror han også bør ut av klubben

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Flaut å høre Gashi ¨på TV2 at "Vi følte vi hadde god kontroll på kampen".

Ardian, er din vurderingsevne så dårlig så bør du ikke spille.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av Per Egil

Fantastisk intervju med Wathne og Everton!

Referat?

Edit: Fikk vel referat nok når jeg fortsatte å lese... hvilket jeg burde ha gjort før jeg skrev. Embarassed

Hater hat!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Évertons mål ble ikke plukket ut som kandidat til rundens mål på TV2...

Neida, Borgersens mål var visst bedre. S.g k..k TV2.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:
Endret:
Endret av: Stoni

Tv2 liker fortsatt ikke FFK. Hvorfor er ikke Evertons mål med blandt kandidatene til rundens mål??!!??

Ufattelig......men de rakk vel ikke redigere målet kom jo for bare 75 min siden..Tongue out

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

De viser heller ikke kampen til torsdag heller.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Plankekæll

Évertons mål ble ikke plukket ut som kandidat til rundens mål på TV2...

Neida, Borgersens mål var visst bedre. S.g k..k TV2.

Tenkte akkurat det samme, og det eneste laget de ikke viser EL kampene fra,  begynner virkelig å håpe en annen kanal får rettigheten ved neste korsvei.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Skjønner ikke at Éverton ikke var blandt de nominerte.

At de viser Tromsø og ikke FFK, kan jeg derimot skjønne. Tromsø har faktisk noen profiler på laget sitt, og de ligger litt høyere enn oss på tabellen.

Om TV2 bare skal sende to kamper, kan jeg forstå at de valgte Tromsø- selvom det vel var et "close race".

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Bedreviteren

Greit med 1 poeng. Men må si jeg overhodet ikke skjønner Aune idag. Kan ikke forstå at Wehrman som tydelig mistrivdes med underlaget og kanskje en liten skade ikke blir byttet ut i pause til fordel for en spiss og trekker Borges ned der han hører hjemme og alltid har spilt.

Ja, det var kanskje årsværste, men den bløte jævla kunstgressdriten som etter min mening ødelegger norsk fotball skal nok ta en del av skylda...

Ophaug og Thomassen er vel dem eneste som kan få bestått..

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Greit med 1 poeng. Men må si jeg overhodet ikke skjønner Aune idag. Kan ikke forstå at Wehrman som tydelig mistrivdes med underlaget og kanskje en liten skade ikke blir byttet ut i pause til fordel for en spiss og trekker Borges ned der han hører hjemme og alltid har spilt.

Ja, det var kanskje årsværste, men den bløte jævla kunstgressdriten som etter min mening ødelegger norsk fotball skal nok ta en del av skylda...

Ophaug og Thomassen er vel dem eneste som kan få bestått..

For Everton leverte ikke i dag heller?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

De viser heller ikke kampen til torsdag heller.

Når jeg går inn for å lese hva folk mener om kampen regner jeg med at folk holder seg til tråden og hva den handler om.

Ikke at det er så jævlig viktig egentlig, men når du leker dommer og moderator i andre tråder, så prøv og lev opp til det?

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Fy faen for en gjeng!!!   Her stiller vi med nesten samme lag som tok sølv i fjor, og ingen gidder å løpe... Skulle tro det var bedriftskamp mellom Øra og Brynild vi så idag..

Kan noen rive det kapteinsbindet av Barsom og sende han ut av landet? Og få Borges ned på midten, han er ingen spiss..

+ at Ophaug er tilbake

+ at Wallace er tilbake

+ at Everton scora og virker mer besluttsom. Tidligere i sesongen hadde han ikke gått rett på mål, men heller havna ut på hjørneflagget, og om han hadde havnet foran mål, hadde han enten snublet eller sleiva ballen utafor.

+at Borges er tilbake

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Syns det er forkastelig at en kaptein går rundt på banen kamp etter kamp og surmuler til dommeren fremfor å fokusere på egne prestasjoner. Han er også en veldig ufin spiller i flere dueller.

Nja. Jeg så han i byen lørdag formiddag. Riktignok var det kameraten hans som bar, men den polposen de hadde, er den største og tyngste jeg har sett siden min egen russetid.

Det behøver ikke bety at barsom rørte noe, men jeg tenkte nå mitt.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25