Husk meg
Brukernavn
Passord

Pereira!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
JEG VET, at Pereira var veldig nær:D

---------------------------

Macka fra start!

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av ajg
det er vel ikke en så uvanlig fremgangsmåte dette som det mange vil ha det til... alex ferguson gjør det jo på denne måten med alle spillere han henter inn... (altså tar kontakt med spiller før klubb)

Bare sånn på siden:

At Ferguson bryter lover og regler her, gjør det det ok at andre gjør det?

Start gjorde akkurat det nå, kontaktet Olav Zanetti, uten godkjennelse av Hønefoss. Arroganse og idioti, må vel til for å gjøre noe sånn.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Er det en lov som forbyr en klubb å kontakte spillere i andre klubber ?

Eller er det en uskreven lov... :)

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
Endret:
Det er nok en lov som sier det ja.

Hvis jeg husker riktig sier NFFs lover noe slikt:
En klubb kan ikke kontakte en spiller under kontrakt med mindre klubben han spiller for er informert og godkjenner dette.

Dersom en spiller har 6 mnd eller mindre av kontrakten er det ingen slike forpliktelser.

Dersom en spiller har mellom 12 mnd og 6 mnd igjen av kontrakten, skal klubben han har kontrakt med kun informeres, og kan vel i utgangspunktet ikke nekte spilleren snakke med klubben. Men det bebøver jo ikke bety at klubben må selge spilleren før kontraktstidens utløp.

Sjekk forøvrig fotball.no hvor NFFs lover ligger i sin helhet.

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
Fint med debatt her. Men for aller siste gang: vi kunne fått ham for en lav sum (ikke 2-3 mill. og grunnen har jeg forklart tidligere), han foreslo å gå ned fra sin opprinnelige lønn i Viking, men FFKs tilbud lå adskillig lavere under det også. Merkelig, spør du meg, men sånn er det.
For ordens skyld har jeg ikke snakket med noen venner av spilleren, men de som er og burde være involvert i en overgang.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25