Kamptråd: Fredrikstad - Sandefjord (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Piiroja har scoret alt ;) Men syns det er litt mye måk og mæl innimellom, at ballene bare måkes ut.. Sandefjord spiller hardt også.. :/
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
1 - 1 mjelde.. wehrman header til mjelde som skyter ett i mål.. hmmm... nå er jeg betenksom..
1-1 til pause. Dårlig forsvarsspill ved baklengs, ellers mye bra spill.
Håper de skjerper seg etter pause.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
jævla nissedommer.. faen tørr ikk å dømme når gardar blir sparka i trynet på slutten der! Skal jaggu dra å vente på han etter kampen og gi han en fik ass
La til en kamptråd jeg:-)
Opprinnelig postet av Dokka
La til en kamptråd jeg:-)
Måtte fjerne den for å få med innleggene over :p
Idiotdommer som ikke ser situasjonen rett før pause der.
Og så ufattelig typisk at Sandefjord scorer på sin ene sjanse i førsteomgang. Før det skapte de ikke en dritt på egenhånd, kun Bråthen som ga dem et par halvsjanser.
Vi kan ikke la motstanderne score på omtrent 100% av sjansene sine. Lukter nesten Stabæk- og Aalesund-kampene lang vei av dette. Også det kamper på grensen til ran. Vi trenger tre poeng i dag!
Jeg må beklage språket mitt jeg hadde tidligere, da det ble skrevet i frustrasjon over dømmingen på stadion :P
FAEN
Hva faen er det som skjer!!!!
Skal vi tape for Sandefjord hjemme også nå??
Dette er faen meg sykt dårlig, jeg gremmes!!!!
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Idiotlag, rett og slett. Det går ikke an å gi bort mål på hver eneste sjanse til motstanderne.
Men TV2, hvor forbanna vanskelig er det å sende offsidesituasjoner i reprise? Helt umulig?
Enten så pleier motstanderene å ha gode keepere på stadion,eller så kan en stille spørsmålstegn med avsluttningsegenskaper 
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av FFK1903
Idiotlag, rett og slett. Det går ikke an å gi bort mål på hver eneste sjanse til motstanderne.
Ser sånn ut dessverre, tror det blir vår bane idag.
Skal de ha noe håp om å snu dette nå må det komme en kjapp scoring, men jeg har en ekkel følelse om at SF drar dette i land. Skal ikke se bort fra at vi får en til imot også!
..dette er så jævla pinlig!
Go Tottis!!!
Det skal sies at akkurat sandefjord har ligger på 50% effektivitet i flere kamper i år, sinnsykt er det uansett at vi scorer så lite.
Fatter ikke hvorfor Everton alltid skal virre rundt over lengre tid istedet for å spille ballen? Han går seg jo fast i 9 av 10 tilfeller... og Gardar begynner å minne mer og mer om Hoås.
Den dommern der skulle hatt juling - få som andre. Ser ut som han har bestemt seg for å ikke å dømme for FFK. Soleklar obstruksjon. Sandefjordspilleren går med rævva inn i spilleren. Hvis ikke det er obstruksjon, så er ingenting det.
Og hvorfor i granskauen sendete han ut Everton, det var jo han forbanna sadenfjord spilleren som var skadet. Helt utrolig, lurer fælt på hva som skal til for å straffe med den feige kyllingen av en dommer
Hvorfor skal alltid Aune vente så utrolig lenge med bytter??? I 2omg så har laget knapt nok fått en sjanse..Noe må jo gjøres!!
Opprinnelig postet av GurrBass
Hvorfor skal alltid Aune vente så utrolig lenge med bytter??? I 2omg så har laget knapt nok fått en sjanse..Noe må jo gjøres!!
Tja, treneren er vel pr. nå like ræva som resten av laget!
Fy faen for en søpledommer!
Han har jo ikke kontroll!!!!
Helvete så DÅRLIGE vi er!
Det er rett og slett flaut....
Pinlig!!!!!! Makan til innsats!! 
Vi har uten tvil et keeperproblem !!! Eneste godkjente idag er Raio.
Ikke bare et keeperproblem vi har et generelt problem med et lag som overhodet ikke fungerer!!
Nå kan vi begynne å snakke om krise!
Gratulere Fredrikstad,dere har med denne kampen ødelagt det siste lille av FFK supporter i meg..
F.O.M i dag gir jeg faktisk faen i hva som skjer med laget.
Lykke til! 
Go Tottis!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25