Kamptråd: Fredrikstad - Bodø: (6. serierunde 28/6) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Noen som veit hvor lenge de selger billetter hos Aristokraten? Og når de starter billettsalget borte på Stadion?
Og noen som tilfeldigvis har fått med seg om det tilbudet for billetter til 50,- gjelder mot Glimt også, eller var det kun mot Lyn? Nå ble det mange spørsmål her. :-)
Blir artig med kamp. Har trua på seier i dag, men Glimt må så absolutt ikke tas lett på.
Laget jeg tror vi får se:
Bråthen
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Ramberg Wehrman Borges Kvisvik
Èverton Gardar/Tegström
God kamp!
Glimt trekker spiss-interesse(Dagbladet)
- Resepten blir litt av det samme som mot Vålerenga. Vi må møte dem høyt i banen, nekte dem tid og plass til å spille, og ta de overgangene vi kommer til å få, sier Ingebrigtsen.
To dårlige nyheter for Glimt-fansen:
Viktige Per Verner Rønning må nok en gang stå over med hodeskade. I tillegg har Glimt aldri slått Fredrikstad på bortebane.
Er vel ikke overraskende at Ingebrigtsen sier dette. Tror kampbildet blir litt likt de seneste hjemmekampene. Vi kommer nok til å stå og stange mot et defensivt god organisert Glimt-lag, da gjelder det bare å holde fokuset oppe og ikke bli stressa. Spesielt er det viktig for forsvarsspillerne og keeper å være våkne. Det er lett å "sovne" om man ikke har noe å gjøre..
Selv med et forsvar lagd av kjeks og flere spillere som underpresterer skal vi slå ligaens svakeste første 11er og mannskap...Føler med den sympatiske treneren, og håper Bodø overlever til slutt. Drømmen om LSK nedrykk lever videre, selv om jeg unner Berg suksess - en mann med baller til å satse på ungdommen!! Nå sporet jeg kraftig av her...
Anyway, FFK vinner idag, jeg er meget sikker på det! Og når Bateman er positiv så er det håp. Det er 2kamper i løpet av året jeg vet vi vinner, hjemme mot Tromsø og hjemme mot Bodø.
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Skal Hammerø kommentere kampen!?!? 
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Da skrur jeg av lyden og har på radio fredrikstad i stedet.
Ny keepertabbe, ja...
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
Er så typisk!! FFK presser på,motstanderene kontrer og scorer et billig mål... Og Barsom er veldig glad i å skyte!! For glad spør du meg...
Snakk om å få pissemål!! 
De er veldig effektive ja. Men første er tabbe av Bråthen. Andre er dårlig press av Kasey.
Fredd
GRUSOM 1omg, uavhengig av om glimt hadde scoret mål eller ei. Ingen løper, ingen takler, ingen tar initiativ(bortsett fra Tegan på topp), ingen blør, ingen målsjanser, inget tempo, ingen flyt. Mr Aune nå må du gjøre grep i pausa, vi ligger under 1-2 mot et tafatt og svakt glimt lag...Barsom og Ramberg UT, Martinsen og Gashi INN. Kasey og Gashi behøves på en tynn midtbane. Borges kan trekkes bak ensom spiss med Everton ut til høyre.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Delvis enig med Bateman....jeg hadde også dytta inn Dominic istedet for Tegan
Virker som spillerne og benken er fornøyd med resultatet.
Kommer sikkert etter 80 spilte minutter. Ta grep nå, Aune!
Barsom ut,Gashi inn. Spilt 57 minutter.
Tegström ut, Martinsen inn. Spilt 58 minutter.
Det her blir fort 3-1 til Glimt!
Fredd
Det er fordi jeg ikke er på stadion dem taper vett.. 
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Utrolig lite bevegelse. Merker at Borges ikke er på midten mer.
Fredd
Så passivt og lite kreativt!!!!! Pokker ikke en som utmerker seg i positiv retning !!!!!!
Guttæne er visst ikke friskmeldte ennå, nei. De spiller jo til dels som jeg føler meg i dag...
Hater hat!
Nå må de få opp farten her. Holder ikke mål det her.
Går mot tap det her. Hele gjengen kan få 1 på børsen pga oppmøte.
Faen jeg får mark i asle! Skaper jo absolutt ingenting!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25