Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Ble det 2 signeringer ikveld el ble det en til?Går rykter om at det har kommet en spiss oxo?

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjellemann

Ble det 2 signeringer ikveld el ble det en til?Går rykter om at det har kommet en spiss oxo?

Fortell  kjellemann. Så kan jeg drømme om scoringer i natt. Smile

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Nei jeg vet ikke.Men det ryktes om at vi oxo har hentet martin wiig ifra særp.Håper det er sant.

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

Da har vi hentet 2 av de spillerne som har imponert meg mest de siste 10 åra,det var rigtignok i 2005 og 2006 jeg fikk gleden av å bivåne disse spillerne på sitt beste,jeg husker jeg drømte om å se disse "kunstnerene" i FFK!Men de har vel hatt sine dype nedturer siden da,men satser på at Tom gir de et løft!Da blir det mye morro framover!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Myggen gjør comeback for 2. divisjons laget Drammen.

http://dt.no/article/20090901/SPORT/744936409/1063/NYHET

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 09

Lagt til:

gratulerer med overgangene.

De 2 dere fikk inn var 10 ganger så bra som Sundgot og Ohr. Laughing

Knudtzon ble det desverre ikke noe av for LillestrømFrown ( noe dere sikkert er glad for  Tongue out)

---------------------------

eLSKer

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Takk!

Hadde ikke gjort noe med Sundgot også men.. Hadde vært greit å hatt han i midten, når vi han Valencia og Andersson på kantene. Men vi får håpe Gardar kommer i form igjen..

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:

Hei, PA!

Jo takk. Det gjenstår jo å se om disse karene slår til. Valencia har vel omtrent bare prestert under Nordlie tidligere. Andersson er jo en god spiller, men det spørs med knærne hans, da... Men følelsen, da vi ikke hadde forventet noe som helst i går, var umiddelbart bra.

Når det gjelder deres situasjon, må vi vel se det sånn at vi er nødt til å kikke oppover. Da er vi selvsagt glade for at dere ikke fikk forsterket. Men dere svekket heller ikke Lyn, da. Sundgot hadde kanskje vært en fin mann å få hentet inn for oss. Da hadde vi samtidig fått tatt noe fra stallen deres, vettu! For vi puster dere i nakken snart, vi!! Wink

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 09

Lagt til:

hehe Acromion...
ja, du skal ikke se bort i fra at dere tar oss igjen. det er tross alt bare 4 poeng.
Og vi har jo dere igjen om jeg ikke husker feil? Laughing

Serie innspurten blir nærvepirrende. Sundgot ødela ikke akkuratt spenningen i går heller.
Dere burde ha fått han gratis Tongue out

eLSKer

Landslagsspiller

Lagt til:

Spissen som var nær med å signere før overgangsvinduet stengten var Martin Wiig.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Spissen som var nær med å signere før overgangsvinduet stengten var Martin Wiig.

Og hva er grunnen til at det ikke ble noe av?

Landslagsspiller

Lagt til:

Vet ikke, ble bare fortalt at de jobbet med han på mandag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

I følge Høili var de i forhandlinger med 5-6 spillere sist uke, vet om det var i tillegg til de to vi signerte.

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Martin Wiig...er vel en god Adecco spiller, er mer usikker på TL nivå, men det er mulig at han har utviklet seg mye i 008 klubbenCool

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Uansett er Martin Wiig langt bedre i 4-4-2. Og ja, han har nok blitt bedre siden han dro fra FFK.

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

for å hente en spiss var man avhengig av at Gardar gikk,ffk hadde flere tilbud på ham,bla fra godset,men gardar sa nei,han ønsker å kjempe om plass og ny kontrakt,Han føler han passer ypperlig som midtspiss i nordlies system.Jeg håper han har rett!hadde vært flott med 6-7 gardar mål nå!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Wiig forsvant vel fra Oddsin tid da de skulle spille 4-3-3? I FFKs 4-4-2 skulle han passe bedre inn, men med Drillos inntog kom også 4-5-1/4-3-3 og Martin ble tidsvis satt på vingen. En spiller hvis ferdigheter kommer bedre frem med en makker i 4-4-2, som i Hoås i Adeccon hvor de to gjør stor suksess, og Wiig har rollen som lagets toppscorer.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til:

Kan vel plukke noen fra denne listen!!!   Laughing hehe :)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2700096.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Kan vel plukke noen fra denne listen!!!   Laughing hehe :)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2700096.ece

Ja takk til Camara som kan ligge på venstrevingen i 4-3-3, Van der Meyde på høyrevingen, videre Viduka som tidenes tankspiss i FFK, Hamann den perfekte spilleren til ankerrollen, Berti inn som stopper ved siden av Raio, Ball inn på vback hvor vi er ekstremt skadeutsatt og Lauren inn som førstevalget på hback. Ngotty, Yorke og Holland trengs ikke...

Tidenes FFK 11er?

Staw

Lauren  Piiroja  Berti  Ball

Borges  Hamann  Thomassen

Van der Meyde  Viduka  Camara

CoolCoolCool

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25