Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: LSK-FFK (13. serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Er vel 5 busser som går innover.Så det blir vel en 3-400 bak målet. Deilig å våkne og ha klokketro på seier. Har jeg ikke hatt siden hjemmekampen mot Ålesund....

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07

Lagt til:

Ja jeg trur også at det kan bli en seier idag. Men trur ikke det blir noen målfest. Vi sliter vel litt med å lage mange mål, mens LSK sliter vel også litt med det samme. Det som gir meg god tru i dag er den trenden vi er inne i. Synes vi har sett mye bedre ut de siste kampene, enn i starten på sesongen. Jeg sier ikke at det er champagne-fotball, og vi kunne godt ha fått litt bedre uttelling. Men hvis man ser litt bak resultatene, så virker det som om spillerene hvertfall gir litt mer av seg selv. Så jeg håper at trenden fortsetter. I dag trur jeg faktisk Everton lager mål. Jeg har sett flere her inne har sagt det før hver kamp. Men jeg har ikke hatt helt truen på det. Men hvis jeg skulle satt noen kroner på målscorer med gode odds i dag, så hadde det helt klart blitt Everton.

---------------------------

ballen er rund......

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Om Borges spiller hengende spiss som spådd, så skal Kjippe og co få kjørt seg tror jeg. Borges med Everton må bare bli bra det.

Er litt redd for Lsk på Dødball. Vi mister mye hodestyrke uten Gardar. I dag er dagen da vi får straffe. Vi vinner 0-2

Heia FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Deilig å våkne og ha klokketro på seier. Har jeg ikke hatt siden hjemmekampen mot Ålesund....

Vi vet jo alle hvordan det gikk, hehe.

---------------
- E.D. #9 -
---------------

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Lemmy

Tokstad scorer en del på FM, får håpe det bare er dårlig researcharbeid og at det ikke stemmer i virkeligheten. :-)

Ellers vil jeg rose Henning Berg stort for dette valget. Hvem annen TLklubb hadde satt innpå en 17-åring isteden for å "safe" med Karim Essediri? Noe lignende hadde aldri skjedd i FFK!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Lagene:

Lillestrøm: Fredrikson- Eriksen, Riseth, Kippe, Johnsen- Tokstad, Søgård, Bjørkøy, Myklebust- Sundgot, Eziyodawe

Fredrikstad: Staw- Czwartek, Piiroja, Martinsen, Thomassen- Askar, Gashi, Ramberg, Kvisvik- Borges, Everton

Håper det blir en artig kamp, men har ikke trua på akkurat det. Blir vel "måk og mæl" og feilpasninger over hele linja, kan jeg tenke meg..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25