Tribunelivet etter den nye ordningen?
Jeg vil gjerne kommentere topic og legger meg ikke opp i diskusjonen om flagg som kommer i veien for noen.
Brann-kampen:
Jeg synes den nye ordningen virker lovende. Trykket i 1. omgang mot Brann var til tider VELDIG bra! Samarbeidet mellom forsanger og Brigaden om hvem som skal dra i gang sangene kan bli noe bedre, men det er tidlig. Vi har bare hatt to kamper på oss. La forsanger dra i gang først, er mitt forslag. Når det er sagt kan gjerne forsanger (vet ikke hva han heter) bli litt mer tydelig. Synes kanskje han trekker seg litt for lett. Vi som synger hele tiden og er engasjerte, enten vi tilhører bare PH eller BRH i tillegg har kanskje litt lett for å kjefte folk i gang. Forsanger kan med fordel backe opp alle sammen når det er bra stemning. Ros funker adskillig bedre enn ris. Ryggdans hvor man bare "må" ta tak i de ved siden av deg er stemningskapende og flott bidrag til tribunekluturen. Mer av det takk! 
Start-kampen:
Trykket i går var ikke bra, men det kan det være mange årsaker til:
- Frykt og nerver for nok et hjemmetap
- Varmen. Folk ble rett og slett ordentlig slitne!
- Tromma var borte. Noe vesentlig mangla når den var borte, og det tror jeg mange følte med meg. Mange av oss har kanskje blitt litt for vant til den.
- For meg virket det også som om Brigaden var merkelig stille i går. Jeg så dere ikke særlig godt, så jeg må presisere at det er min opplevelse fra der jeg sto
Når det er sagt, så synes jeg at samarbeidet bør fortsette og at BRH bør bli værende på sin nye plass i nærheten av forsanger og sentralt på feltet. Det kommer til å bære frukter etter hvert.
Positiv og vennlig hilsen (til ALLE på feltet)
Joakim
---------------------------
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
svarer enkelt og greit: Støtter deg 100 % bak innlegget 
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Enig med Scout. Uten tromma mot Start ble det dårlig. Pga sykdom ble tromma igjen i Oslo, og flere bidragsytere. Dårlig trøkk fra BRH pga dårlig oppmøte. Mye å gå på men tror likevel stemninga kommer. Nå snur det!
Det var en del folk som ble forhindret i å komme, derfor ble det nok dårligere trøkk. Er det mange fra BRH som ikke kan komme, blir det automatisk dårligere trøkk. Jeg tror at stemningen kommer til å bli bedre nå, og at vi er på rett vei
Rød hvit til jeg dør:)
Elendig oppmøte fra Brigaden igår. Ingenting å si på det.
Å stå å hoppe og kjøre på med den varmen og sola rett i trynet i 90min er hvertfall for meg helt håpløst. Jeg var helt utslitt før kampen hadde starta. Cred til spillerne utpå matta som klarte seg fint i sola, merker jeg mangler litt på kondisen før jeg er helt der... At ikke tromma var på plass spiller selvsagt også en stor rolle.
http://www.brigaderodhvit.com
Det ordner seg alltid for snille gutter!
Jeg håper på at den positive trenden fortsetter, slik at PH faktisk kan skape stemning uavhengig av brigaden. Slik er ikke situasjonen i dag. Det burde jo ikke være så vanskelig at en supporterklubb med såpass mange medlemmer å skape stemning. Selv om de fleste i brigaden stiller opp på hver eneste kamp, så bør PH klare å engasjere sine medlemmer under kamp
Jeg som sitter på langsiden opplevde trøkket fra PH som veldig godt og sterkt. Fikk med seg langsida på roping også. Men som sagt er det alltid lettere når kampen er bra. Savnet ikke tromma. Synes synginga og stemninga er blitt bedre etter medlemsmøtet. Fortsett sånn!
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Det er jo bra å høre:) Man merker jo allerede at de fleste er opptatt av å snakke om tribunelivet, og ikke skape konflikter. Jeg tror det er derfor det er med på å snu nå
Ja! Var veldig positivt mot Brann. Synd vi ikke hadde tromma på mandagen, det tror jeg gjorde mye på stemninga. Jeg får i hvertfall litt ekstra gøts når tromma er med. (Cred til god trommis også!)
Tribunelivet har vært veldig positivt etter møtet på 1903. Bra samarbeid, og flere syngene er mye av årsaken. Dette er jeg sikker på vil fortsette. Gleder meg til Lillestrøm-kampen!
Vi er på riktig vei nå:-)
Syng for fredrikstad!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88