Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Nordstrand IL - FFK (1. runde Cupen)

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av bateman

Hvis ikke Braathen er skadet eller smsyk er det latterlig av Grønis og co å benytte seg av Staw i denne kampen som vi uansett vil vinne....Når skal Braathen eventuelt slippe til på A-laget??Barsom, Kaset og Gashi gis alle muligheten til å spille seg i form så greit nok at de starter. Everton starter rett og slett for å få muligheten til å score mål, ville dog uansett sett Gardar i tospann med en av ungguttene Trulsen eller Adiyiah. At kvisvik starter kampen forstår jeg heller ikke, spiller fast i TL og er en nøkkelspiller for oss akkurat nå. Er det ren kondis trening??

Hvilken keeper skal vi benytte i FFK2-kampen i morra da mener du ?

Kan ikke bli mer enig en med det batman sier her, Erik skulle og burde stå.........

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Da er vi videre i cupen. Jey! ;)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Magnum

Dét er forøvrig også 3.-divisjonslaget Kvik Halden FK, som har slått ut 1.-divisjonslaget Skeid i dag. Smile

(En liten digresjon der).

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Magnum

Dét er forøvrig også 3.-divisjonslaget Kvik Halden FK, som har slått ut 1.-divisjonslaget Skeid i dag. Smile

Da får vel vi dem i neste da tro ?

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Lemmy

Artig at Gardar scora så mange. Var jo etter mange mål i cupen han virkelig kom igang i fjor.. Artig at Adiyiah får en goal også, kanskje han kan få flere muligheter?

Og selvfølgelig var det deilig at både Èverton og Thomassen scora. Begge de to trenger selvtillit, og vi får håpe de fikk det.

Noen som veit hvorfor Vidar Martinsen ikke var med, forresten?

Landslagsspiller

Lagt til:

Grønnis sa at det var pga kunstgresset at ikke Vidar var med... samme gjaldt for Ramberg....

-------
Duke Nukem

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Artig at Gardar scora så mange. Var jo etter mange mål i cupen han virkelig kom igang i fjor..

For å være litt pirkete så var det i 2007. Han skåret vel da 2-3 mål mot Lisleby.

Opprinnelig postet av Lemmy

Noen som veit hvorfor Vidar Martinsen ikke var med, forresten?

Man tar ingen sjanser med kroppen hans på krøllunderlag. Det samme gjelder Hansi.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

For å være litt pirkete så var det i 2007. Han skåret vel da 2-3 mål mot Lisleby.

Jepp, 3 mål på 15 min...

-------
Duke Nukem

Landslagsspiller

Lagt til:

Selvfølgelig var det i 2007. :)

Ellers syns jeg det er litt merkelige vurderinger. Kunstgress har mest å si for det muskulære, skal ikke ha så mye å si for kneskader. Er vel det de vil spare Martinsen mot. Men så lenge det ikke er noen skade det er snakk om er det bra! :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå var det vel ikke akkurat norges beste krøllbane de skulle spille på heller, så helt greit å hvile dem. Det jeg synes er litt merkelig er kanskje å ikke ha en junior på benken som kan spille i forsvar.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jonas Becken, for eksempel...

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Magnum

Da blir det vel dem i neste runde...

Landslagsspiller

Lagt til:

Vi kan også møte Moss eller Sarpsborg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Tror du vi møter moss så tiligt da ?

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Jeg var på kampen, og må si at jeg ikke skjønner hvorfor Dominic ikke får prøve seg mer i TL. Han virket veldig frisk! Gardar derimot, syns jeg ikke var noe særlig (selv om han putta to enkle mål på hodet).. Også merkelig at Braathen ikke stod i mål.

Skjønner heller ikke hvorfor Lala og Rafn ikke fikk prøvd seg. Hva Levon og Kvisvik gjorde ut på der vet jeg ikke.

Ellers var ikke kampen noe særlig å skryte av i hele tatt. Kampen ble i hele tatt ødelagt for Nordstrand da de fikk keeperen utvist.

Har forøvrig spilt mot et par av spillerne fra Nordstrand, da mot Nordstrand 2, som jeg tror spiller i 6 eller 7 div..

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Ang. Kvik:

Da får vel vi dem i neste da tro ?

Could be! Det ble 1-7 mot Kvik i første runde i Halden i 2006 (forøvrig et kjent resultat mot Kvik, det der), og da gikk jo cupsesongen sånn noenlunde.

Hater hat!

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Vi får huske på å sjekke høydepunktene på TV2 kl 21:45 (FotballXtra) alle sammen! Frem med ørneblikket!

Hvilke høydepunkter ? TV2 har ikke produksjon på kampen....

At de ikke har produksjon fra kampen er ikke ensbetydende med at de ikke har ett eneste kamera der. Det krever langt mer utstyr og folk for å sende kampene live enn det gjør å ha ett kamera som tar et opptak av kampen, slik at de kan redigere noen høydepunkter i ettertid.

Det var en N.I.F kar der som filmet fra en lift.

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja, det var jo bra bilder fra kampen. Synd de ikke viste litt mer bare.

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: tgtgtgtg

For ikke å glemme at Éverton har SKÅRA MÅL!!!!!

Han har jo hatt en god heading også.  Keeper reddet meget bra, Og Johannson satte returen

Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg var på kampen, og må si at jeg ikke skjønner hvorfor Dominic ikke får prøve seg mer i TL. Han virket veldig frisk! Gardar derimot, syns jeg ikke var noe særlig (selv om han putta to enkle mål på hodet).. Også merkelig at Braathen ikke stod i mål.

Skjønner heller ikke hvorfor Lala og Rafn ikke fikk prøvd seg. Hva Levon og Kvisvik gjorde ut på der vet jeg ikke.

Ellers var ikke kampen noe særlig å skryte av i hele tatt. Kampen ble i hele tatt ødelagt for Nordstrand da de fikk keeperen utvist.

Har forøvrig spilt mot et par av spillerne fra Nordstrand, da mot Nordstrand 2, som jeg tror spiller i 6 eller 7 div..

FFK2 spiller i morra veit du. Har nok en del med det å gjøra. Bedre for Rafn, Bråten, Lala og andre reserver å spille mot 2 div enn 3 div lag. Også er det bedre for a lags spillere med en dag mer hvile før kampen mot VIF..

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

Synd Rafn ikke er med idag, en virkelig spennende unggutt. ..

Husk allikevel at juniorgutta allerede spiller på to lag, de har sitt eget juniorlag + 2. laget. Juniorene spilte på fredag, og 2. lagert spiller i morgen mandag. Så det var kanskje greit at de fikk fri i dag. Det er jo tross alt også bedre trening å spille mot 2. divisjonslag med 2. laget enn 3. divisjonlag i cupen?

Svaberget for alltid!

A-lagspiller

Lagt til:

Under kampen så var vaktene litt urolige fordi en eller annen idiot prøvde å tirre på seg BRH.

Hvis det faktisk er en grunn til bekymring på en 1-rundekamp så sier jeg bare  skjerpings gutter.

Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Under kampen så var vaktene litt urolige fordi en eller annen idiot prøvde å tirre på seg BRH.

Hvis det faktisk er en grunn til bekymring på en 1-rundekamp så sier jeg bare  skjerpings gutter.

Hva snakker du om??  Det stemmer det at en vakt kom bort til oss, men det var fordi han trodde en av oss drakk noe annet enn urge.. Men jeg kan bekrefte at det KUN var urge...  Hva du snakker om , aner jeg ikke.

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

A-lagspiller

Lagt til:

Jeg stod ikke der. Jeg sto borte ved liften og  ``VIP´´ plassene og der pratet vaktene med en eller annen  NIFer,de sa at det var en som prøvde å tirre på seg brigaden og så ikke sånn overdrevet blide ut. Men hvis det ikke var noe så er det bare bra.  Merket bare jeg begynte å lure når Nordstrand skulle trenge å bekymre seg

Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: danan

Hadde et par vakter rundt oss de 45minuttene vi var der ja (havna i værste køen pga ulykka i Follo-tunellen så rakk bare 2 omgang). Vi har alltid godt med vakthold rundt oss uansett om vi er 10 unge gutter på 1 Rundekamp eller en god gjeng på 35, rart det der. Eneste som prøvde å terge oss i går var vel noen små barn på 8-9år som hadde det artig :P + en vittigper som synes det var svært så festlig at vi bare så halve kampen.

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25