Husk meg
Brukernavn
Passord

Under kamp: FFK - Tromsø (8. serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av bjervell
Utrolig deilig å se Raymond i så god fysisk form. Kan bli en stor sesong for ham hvis han fortsetter den harde jobbinga!

Veldig god kamp av Kvisvik.

Enig! Og i kveld viser han hvor viktig det er for laget å ha en Raymond i form. Masse bra detaljer, flott ro med ballen, god defensiv jobbing (!).

Ah... en herlig kveld for fotball, dere! Laughing

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Espen

Haha...hører akkurat Høgmos oppsummering av kampen. Tromsø ledes av Komiske Ali!!! Smile

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Lite hadde gledet meg mer, enn at Raymond gjør en stor sesong. At Ramberg slår tilbake mot hard kritikk er heller ikke å forakte.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06

Lagt til:

Tror vi har gjort to gode kjøp i Everton og Borges på sikt. 

Everton er faktisk bare 23 år gammel. Han har ennå tid på seg til å lære å score:) Og når det kommer....så blir han temmelig bra. 

20 år gamle Borges må jobbe med tempoet og aggressiviteten inn i dueller. Men han har jo kjempepotensiale. Og for en nikketeknikk!! 

Forøvrig synes jeg vi endelig kan gi trenerteamet litt ros for disposisjonene frem mot denne kampen, og i løpet av den.

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Espen

Haha...hører akkurat Høgmos oppsummering av kampen. Tromsø ledes av Komiske Ali!!! Smile

Haha. Fra VG live: "- I første omgang er vi trygge bakover. Høgmo KAN ikke ha sagt det! :)

Bjørn Jervell Hansen

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25