Champions league sluttspill
Den handsen på Piquè mener jeg er en straffe. Det er veldig lett å gjøre sånne bevegelser med armene i ren refleks i sånne situasjoner, så jeg tror ikke det er noe tilsiktet fra hans side. Likevel mener jeg det er en straffe.
Samtidig mener jeg at Abidal aldri skulle vært utvist.
Når det er sagt er oppførselen til spesielt Drogba og Ballack helt uakseptable. Ballack flyr etter dommeren og veiver kaotisk med armene, et soleklart gult kort. Og var ikke egentlig Drogba skadet? Han haltet av banen, men fløy opp etter kampen og kjefta ned Øvrebø. Det gir et helt feil signal til fansen.
Ellers så er dette en seier for fotballen! Barcelona spiller artig fotball, Chelsea spiller destruktiv møkkafotball.
Alle sammen... Stell dere i speilet og lat som dere er en Barcaspiller. Forran dere står Ballack 2 meter unna, og kliner en fotball i retning der du står. Jeg skal love at dere skjønner at når en toppfotballspiller banker den ballen mot deg fra så kloss hold, så hopper du rundt og prøver å ta endene forran ansiktet. I dette tilfellet akkurat som i straffe- hands- situasjon nummer 2. Og, ja, hendene er i en feil posisjon, men syns man skal kunne bruke litt sjønn.
Ha ha, folk er kreative!
Håper United går offensivt ut mot Barcelona, da får de grisebank så det holder. Går de derimot defensivt og forsiktig til verks tror jeg de slår Barcelona også. Ser ut som spanjolene trives best med lag som faktisk tør å angripe dem. Måtte Barcelona få et tidlig mål, da kan det blir moro. Jo mer United da prøver å angripe desto flere får de i sekken håper jeg. Motsatt så blir det en døvrende kjedelig kamp om United scorer tidlig og skal ri på ledelsen resten av kampen.
Husker mange anglofile nordmenn ikke kunne forstå hvorfor Iniesta og Xavi ble benyttet på midtbanen i stedet for Fabregas under EM. De som fortsatt undret seg over dette fikk vel det endelige svaret i går.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Xavi og Iniesta er geniale, det samme er Fabregas. Det skulle og burde være plass til alle tre på midten samtidig.
tja, nå er det da vel nesten et år i mellom disse to begivenheter så litt søkt blir det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88