Husk meg
Brukernavn
Passord

Vårrengjøring i FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av rød og hvit

Et helt annet poeng er at når de bese er skadet eller ute av form så gir det også de nest beste muligheten til å vise seg fram. Og da er det opp til de å heve seg noen hakk og kanskje spille seg inn blant de beste.

Det er bare at de nest beste, som er gode nok, ikke har etablert den samme samhandlingen som spillerne i "den faste elveren".

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Men nå snakket jeg om Joachim Thomassen spesielt. Jeg har trua på ham, og om han fortsetter å utvikle seg i riktig retning har jeg trua på at han kan bli interessant for klubber i utlandet. Men da må selvfølgelig utviklingen være den riktige. Etter hva jeg har skjønt vil Thomassen selv helst spille venstreback, og gode venstrebacker er en mangelvare i europeisk toppfotball. Om Thomassen da utvikler seg og presterer godt tror jeg det kan bli aktuelt med spill i utlandet om noen år.

Han har mildt sagt et stykke å gå før han er interessant for noen andre enn FFK.... Vi får se. Gode venstrebacker er mangelvare ja. Vi har en som er god når han er i form. Han er ikke norsk og ikke utviklet av FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Terje Høilivar på FFK treningen i går, han er vel ikke der for morro skyld, kan vi håpe at han nok engang redder FFKs økonomi og at bosmannspillerne skriver under på nye kontrakter.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Terje Høilivar på FFK treningen i går, han er vel ikke der for morro skyld, kan vi håpe at han nok engang redder FFKs økonomi og at bosmannspillerne skriver under på nye kontrakter.

De bosmanspillerne som får tilbud ja. Mange blir nok ikke gitt noe tilbud...

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

selvsagt mener jeg de mest profilerte bosmannspillerne, som Kasey, Gerrand, Barsom. Ikke Agim, Vidar og Hans Erik, de er billige og de klarer klubben lønne selv.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av Lemmy

...Etter hva jeg har skjønt vil Thomassen selv helst spille venstreback, og gode venstrebacker er en mangelvare i europeisk toppfotball....

Hæ? Etter hva jeg har skjønt vil han aller helst spille sentralt?

Men etter hva jeg har sett har han markert seg best som venstreback, det er det vel liten tvil om.

Uansett en spiller med gode egenskaper, som har tatt toppnivået i Norge overaskende godt.

---------------------------

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

selvsagt mener jeg de mest profilerte bosmannspillerne, som Kasey, Gerrand, Barsom. Ikke Agim, Vidar og Hans Erik, de er billige og de klarer klubben lønne selv.

Kasey og Gerrbrandt kan du glemme. De er ute av dørene så fort overgangsvinduet åpner, om noen vil ha dem...  Barsom kunne være en som TH kunne sponse litt for å bli...Noen andre aktuelle for ny kontrakt?  PAC? Når du snakker om profilerte Bosmanspillere; Raymond er vel den mest profilerte vi har?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25