Aafk

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: pølse

Grunnet opphold i utenlandet er det lenge sden sist. Tilfeldighetene gjorde at jeg fikk overvære Aafk-LSK på søndag. Det er en ting å si; Rekdal er en topptrener. Tenk om FFK kunne vist samme innsats og tempo som Aafk.

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell

Grunnet opphold i utenlandet er det lenge sden sist. Tilfeldighetene gjorde at jeg fikk overvære Aafk-LSK på søndag. Det er en ting å si; Rekdal er en topptrener. Tenk om FFK kunne vist samme innsats og tempo som Aafk.

Litt tidlig å dømme etter en god kamp vil nok jeg si..Denne tråden har uansett ikke noe under FFK å gjøre. Moderatorer! Please fjern dritten. Ålesund da gitt

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:

Eh.... glemt hjemmekampen mot nettopp LSK i fjor? Så da har vi vel en topptrener?

---------------------------

Marching on together!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av HotDream

Litt tidlig å dømme etter en god kamp vil nok jeg si..Denne tråden har uansett ikke noe under FFK å gjøre. Moderatorer! Please fjern dritten. Ålesund da gitt

Her var det snakk om Rekdal! Litt hot i hue ?😳

Landslagsspiller

Lagt til:

Her var det snakk om Rekdal! Litt hot i hue ?😳

Navnet på tråden din er Aafk. Staver du Rekdal sånn 😎? Uansett så hadde ikke tråden noe under FFK å gjøre. Og å se en god kamp av et lag og så utrope treneren til "gud", er for dumt. Tåler du ikke en smekk på fingrene så få deg en annen hobby enn å skrive her😎

Landslagsspiller

Lagt til:

håper du har hatt en hot påske.🤐

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg har hatt en utmerket påske. Ei kjapp uke på Lanzarote med kone og barn, og selve påsken hjemme 😄. Du da? Vært ute å rodd?😎

Og Rekdal må nok regne med å reise rundt i Norge å bli pissa på i år også 🤐...

Landslagsspiller

Lagt til:

Topptrener Rekdal klarte jammen å tape 4-2 etter å ha ledet to null. Ble pissa på av Odd! 😄

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg har hatt en utmerket påske. Ei kjapp uke på Lanzarote med kone og barn, og selve påsken hjemme 😄. Du da? Vært ute å rodd?😎

Og Rekdal må nok regne med å reise rundt i Norge å bli pissa på i år også 🤐...

Neida, fine dager i Torreviea med familie, selv svigermor var med. Så Torre i håndball (øverste div i Spania) diverse katolske påskeprosesjoner,minigolf og blitt robba for lommebok på LIDL 😎

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

13/09/2026 17:28 | 03247a28