Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik stagnerer i Heerenveen ?

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av stjernengutt

Vi får håpe den slags tålmodighet også kommer Everton til gode.

Det er ikke tvil om at Everton har fått (og får) mange mange fler sjanser i FFK enn Tarik har fått i Herenveen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Tarik vil hjem til Norge!

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/nederland//artikkel.php?artid=573502

Send heim Everton og hent hjem arvesølvet!

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

25 mill ha nå blitt til?

Det å se Tarik i Norge med noe annet enn FFK-drakt vil fader ikke gå bra.

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Trist og synd at FFK ikke har råd til å hente hjem denne gutten. Rosenborg hopper vel på med begge beina de nå, bare synd at han heller ikke der passer inn i stilen de spiller på.

Nei vi må nok få igang en alvorlig svær kronerulling, slik at Tarik igjen kan ta på seg FFK-drakt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

FFK har nok ikke råd til å hente han nei, men det kan kanskje bli aktuellt med feks et utlån neste sesong?

Det at du sier at han ikke passer inn i Rosenborg blir for meg helt feil. Rosenborg spiller med mye trangere kantspillere, noe som hadde passet Tarik. I tillegg spiller de med en tilbaketrukken spiss (nå Iversen), en rolle som hadde passet Tarik helt glimrende. Rosenborg spiller slik:

Jarstein

Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin

Annan - Demidov

Sapara - Iversen - Skjelbred

Prica

Tarik hadde passet inn på alle de tre offensive midtbaneposisjonene, og til nød spissplassen. I FFK tror jeg han hadde passet dårligere inn.

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

I etterpåklokskapens navn, burde han kanskje valgt den franske klubben?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Nordlie: - Tarik alltid interessant for Fredrikstad.

Så var det dette med pengene igjen da. Det hadde forresten vært gøy og sett Tarik som indreløper, tror det hadde vært en posisjon han kunne passet godt inn i.

Hvis man kan stole på transfermarkt så har verdien hans sunket til et sted rett over 15-16 millioner. Så en billig mann blir han uansett ikke. Da må onkel Terje og kanskje også onkel Skrue på banen for FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Eventuelt; og sikkert det mest naturlige, et lån. Da han har 4 år igjen av kontrakten.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Shadar

Tarik, Borges og Everton på samme lag hadde vært helt sherves! 

Staw

Askar     Ophaug       Piroija      Thomassen

Gashi            Barsom            Borges

Tarik              Everton         Andersson

FFK hadde blitt skikkelig vemmelig å møte.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar

Tarik, Borges og Everton på samme lag hadde vært helt sherves! 

Staw

Askar     Ophaug       Piroija      Thomassen

Gashi            Barsom            Borges

Tarik              Everton         Andersson

FFK hadde blitt skikkelig vemmelig å møte.

Bytt ut floppen Everton med Aydiah så stiller jeg meg fullt og helt bak laget.

Everton kommer til å sinke angrepene selv om Tarik og Andersson er i rekka. Everton som møtende spiss slipper ikke ballen, surrer seg bort mot sidelinja, vender innover, detter på rattata og slår ut med armene og får ikke det frisparket han ikke fortjener.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René

Bytt ut floppen Everton med Aydiah så stiller jeg meg fullt og helt bak laget.

Everton kommer til å sinke angrepene selv om Tarik og Andersson er i rekka. Everton som møtende spiss slipper ikke ballen, surrer seg bort mot sidelinja, vender innover, detter på rattata og slår ut med armene og får ikke det frisparket han ikke fortjener.

Om du har lagt merke til det etter at Everton har tatt i mot ball (og greier holder på den), mot alle odds og opptil flere motstandere på alle kanter, så har det ikke vært noen å spille til. Bevegelsene i FFK-laget har vært så j***** dårlige/fraværende. Det er ikke vits å sende avgårde ballen til en dårligere plassert bare for å sende den avgårde. Everton har vært en av de få som har greid å gjøre noe bra i år, så jeg synes den ble urettferdig.

Adiyia hadde ikke fått til noe mer enn Everton. Det er lett å være etterpåklok når man ser hvor mange han putter for Ghana i U-20-VM, men du har vel lagt merke til hvor mye dårlig forsvarsspill det har vært der? Forsvaret man som spiss i tippeligaen er til sammenligning brutalt. Jeg ville aldri i verden bytte ut Everton til fordel for Adiyia.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar

Opprinnelig postet av Willy René

Om du har lagt merke til det etter at Everton har tatt i mot ball (og greier holder på den), mot alle odds og opptil flere motstandere på alle kanter, så har det ikke vært noen å spille til. Bevegelsene i FFK-laget har vært så j***** dårlige/fraværende.

Jeg er ikke enig med deg likevel, at det har vært dårlig bevegelse er en ting, at Everton ikke slipper ballen og snurrer seg selv på ratata er en annen ting. Everton er god på noe, men manglene er åpenbare. Jeg tror ikke på ham, om Dominic er noe bedre vet jeg ikke, som du ser så er jeg ikke ekspert, men Everton har fått sjangser nok, Dominic har ikke blitt vist tillitt nok til å spille seg god og vise hva han evt. står for.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Greit nok, jeg er ingen ekspert jeg hellerLaughing. Jeg mener Everton har fått nok sjanser til å bevise at han er god nok, og det mener jeg han har gjort i bøtter og spann. Forhåpentligvis kommer målene snart også! haha, jeg vet hvor absurd det låter, men jeg tror det er sånn ganske mange føler det i likhet med meg. Jeg tror faktisk at de kommer til å komme, om enn ikke i hopetall i år.

Jeg er også enig med deg i at Adiyia ikke har fått nok sjanser. Jeg tror det bor mye i ham også, men jeg er usikker på om han noen gang kommer til å få sjansene han trenger før FFK selger han for en billig penge.

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

De to burde fått sjanser sammen før vi gikk over til 4-3-3. Adiyah trenger tydeligvis en ballbesittende partner, og Everton vil også skape rom til en bedre avslutter!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:

Tarik fikk 6 min. som innbytter i dagens 3-0 seier. Er han på vei inn i første 11'ern igjen?

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Sterk 3-2 seier over Utrecht på bortebane for Heerenveen.

Tarik var ikke med i troppen..

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Hvor mange minutters førstelagsfotball har gutten hatt det siste året? Kan ikke være stort..

På tide han kommer seg vekk, selv om han må godta en dårligere liga..

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

han spiller vel på reservelaget. noen som vet åssen det går der? er sikkert en grunn til at han ikke kommer på 1 laget.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Tarik hadde neppe vendt tilbake til FFK uansett, men vi gjorde det jaggu lett for ham ved å gi ham en unnskyldning for hvorfor han eventuelt velger f.eks. Rosenborg om han skulle vende tilbake... Wink

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Jeg blir litt trist på Tarik's vegne når man i dagens vg snakker om at ungutta skal få sjangsen på A landslaget, uten å nevne han.
I motsetning til Stokkelien og Marcus Pedersen...

Selv om det selvfølgelig ikke er bra at han får så lite spilletid, er det ganske navlebeskuende.

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Lagt til:

Joda, men man kan bare ikke ta ut en spiller på landslaget som spiller for B-laget til Heerenveen.

Begynner Tarik å spille fast førstelagsfotball igjen og i tillegg gjør det helt hyfsad så vil han bli vurdert av Drillo.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Heerenveen tapte 5-1 mot Ajax i dag. Tarik fikk spille 2.omgang, men da var allerede sifrene 5-1 og kampen var avgjort.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88