FFK 2-tråden 2009
Opprinnelig postet av GurrBass
Jaggu så er Barsom stopper!![]()
Ja, men laget er ikke helt som over. Ser ut som Trulsen spiller på venstre, Lala på høyre, og Levon (?) på høyreback?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Forsvaret suger helt sinnssykt...
0-1 ved en eller annen Morten Eriksen.
0-2 ved Jason-et-eller-annet.
Stussa litt over det selv.. 2-0 til Sandnes forresten!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
De driver vel og tester ut spillere i andre posisjoner mtp a-laget tenker jeg. Regner med de fleste står til stryk sålangt.
Fantastisk vending og stikkball av en-eller-annen-firkant på midten til FFK. Dominic avlutter greit, men Østbø redder godt. Burde vært 1-2 der.
Frispark fra 18 meter nå. Barsom som tar det. Han skrur ballen rundt muren og til venstre for keeper. Bra skudd.
1-2 Barsom!
Pent av Barsom det der!! Kald og rolig.. Skikkelig Ronaldo-stil 
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Sulf scora 3-1 på straffe. Aner ikke hva som førte til straffe.
Hver gang jeg titter innom, så ser jeg bare Erik sparke ut ballen...
Rart å se stadion så tom for folk, forresten. Er omtrent som å være på kamp på Halden stadion. :-)
Hater hat!
Av det jeg har sett virker det som om FFK spiller fotball, mens Sandnes vinner kampen på 2 sinnsyke lange baller i bakrom og 1 straffespark?
I andre omgang har Sandnes så mange spillere bak ballen at stadion snart tipper på høykant vekk fra elva.
Svaberget for alltid!
Næmmen...!
Blir ingen höjdare i dag heller, tydeligvis.
(1-4)
Hater hat!
1-4.... han firkanten i mål burde kanskje ikke gitt retur på den?
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av Jens G Best
1-4.... han firkanten i mål burde kanskje ikke gitt retur på den?
Hva i allverden skulle han gjort annerledes? Skyld heller på de andre. De får minuttene jeg har sett av dette gjør at jeg blir ennå mer bekymret hva gjelder FFKs nest beste spillere...
1-5. Nå har vi 20 minutter på å score 5 mål. Det årnær vi, guttær! 
Hater hat!
Ennå bedre! 1-5!! At ikke en gjeng med FFKs a-lagsspillere klarer å spille bedre enn dette her er rett og slett skammelig!! Greit at Sandnes er det beste laget i avdelinga, men likevel.
Nok engang tragisk forsvarsspill.
Rødt kort på Adiyiah. Vet ikke hva som skjedde, så det ikke. For en gjeng!!
Borges fikk tilsnakk for å være tett i kjeften også. Tydeligvis masse frustrasjon utpå her. Samme som med FFK A.
Det røde kortet gir vel også karantene i eliteserien?
Svaberget for alltid!
Det må nok noen andre enn meg svare utfyllende på, men vi hadde jo en "episode" for ei stund sida hvor... en bekjent av oss... fikk rødt kort i A-lagskamp, B-lagskamp og cupkamp i løpet av ei ukes tid uten at det ene stoppa deltagelse i det andre, tydeligvis.
Hater hat!
§ 2-2 Spillere som deltar i seriespill på flere lag
(1) For spiller som deltar på flere lag i forskjellige divisjoner eller aldersklasser, føres særskilt regnskap over advarsler for hvert lag han eller hun spiller for. Når spilleren har pådratt seg så mange advarsler for ett lag at han eller hun får karantene, kan spilleren likevel delta i obligatoriske kamper for lag i andre divisjoner og aldersklasser før soning har funnet sted.
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Det er litt anderledes når det gjelder utvisninger, men i dette tilfelle så blir vel resultatet det samme. :-)
3-2 Utvisning i seriespill
(1) Spiller som blir utvist i seriekamp, har karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet avdelingen sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet. Dersom det ilegges karantene for flere kamper, trer karantenen for de resterende kamper først i kraft når forholdet har kommet til klubbens kunnskap eller skriftlig underretning har kommet frem til klubben på en slik måte at den ikke har rimelig grunn for ikke å ha gjort seg kjent med underretningen.
(2) Inntil klubben har mottatt informasjon i henhold til § 3-2(1) siste setning om at det er ilagt mer enn én kamps karantene eller om at Disiplinærutvalget har oversendt saken til Doms- og sanksjonsutvalget etter § 5-1(3), kan utvist spiller delta i andre divisjoner eller aldersklasser samt i NM-kamper før soning har funnet sted, men ikke i kvalifiseringskamper.
(3) Etter at klubben har mottatt informasjon i henhold til § 3-2(1) siste setning om det er ilagt karantene for mer enn én kamp eller om at Disiplinærutvalget har oversendt saken til Doms- og sanksjonsutvalget etter § 5-1(3), kan ikke spilleren delta på noe lag før soning har funnet sted
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Flaut i går, flaut i dag.
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)
Opprinnelig postet av Jens G Best
Det røde kortet gir vel også karantene i eliteserien?
Spørs helt på alvorlighetsgrad.
Adiyiah fikk 2 gule og gikk rett i dusjen uten noen store protester. Det vil neppe by på noe annet enn 1 kamp karantene og da vil det uansett ikke få noen innvirkning på evt Tippeligaspill.
edit: Begge kortene var forsåvidt soleklare, selv om dommeren ikke fikk med seg at han skulle hatt frispark i situasjonen 2 sekunder før. Dog unødvendig og urutinert å dra på seg gult kort nr 2 på den måten.
God bedring, Dagfinn!
Her kan man følge kamputviklingen.
Mikael Trulsen har scoret for FFK.
Opprinnelig postet av Patrioten
Her kan man følge kamputviklingen.
Mikael Trulsen har scoret for FFK.
Er forøvrig Fana mot FFK 2.
FFK2 leder 3-2 på bortebane etter 52 minutter. (Trulsen, Rafn og Krathe har skåret for guttane).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25