Portomonese-FFK (Treningskamp)
Hadde det vært mulig å se kampen så...
De filmer fra bakkenivå kliss inntil sidelinja. Oversikten er lik null.
Og Czwartek er kaptein.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
ja da går jeg ikke glipp av så mye da... Internett linjen min orker ikke å prøve å vise meg kampen en gang
... da blir f-b NØDløsningen...
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
flere som har problemer med hakking ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Foreslår at noen i TV2 drar ut på jakt etter en lift i pausen.
ingen problemer med sendingenen, men det camra er litt langt nede da...
så ligger vi under igjen
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Portomonese scorer på sin første sjanse i kampen.
for en skuffende 1 omgang.. Vi kan ikke forsette slik
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Bedre nå etter at jeg installerte Silverlight :-) Sitter nå på mobilt bredbånd fra Telenor, så det er mulig noe av det som er årsaken.. Noen som har fått med seg noe som helst av spillet ? Forferdelig kameravinkel!
-------
Duke Nukem
2-0 herre gud
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Med den oppkjøringen vi har i år, skal vi være heldige om vi ikke rykker ned tror jeg 
Det er veldig synlig at laget ikke er sterkt nok uten de "faste" spillerne..
Rett og slett kjedelig å se gutta løpe mellom og prøver og prøver..
Men trener'n til Portimon ser ut som en koselig kar.
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion!
Gardar ute med skade etter 4 minutter, ser ut som en strekk i låret.
Håper inderlig dette ikke er langvarig.
Det her er helt elendig!
Vi har fortsatt MYE og jobbe med, og det må gjøres på liten tid..
Lurer på hvordan sesongen i år blir?
For en nitrist kamp. Alt virker totalt planløst og sesongoppkjøringen i år er alarmerende. Vi skaper absolutt ingen ting.
Må innrømme at jeg bet meg merke i denne kommentaren til Grønis: "Vi trener lite med ball for spillerne blir lettere skadet når man trener med ball". Synes FFK virker tunge, lite samspilte, ja, rett og slett rustne.
I fjor var vi suverene i treningskampene og da endte det med sølv. I år har vi vel bare en eneste seier. Liker ikke det. Man ser liksom ikke tegn til noe stort slik man gjorde i fjor.
Opprinnelig postet av Holters
Må innrømme at jeg bet meg merke i denne kommentaren til Grønis: "Vi trener lite med ball for spillerne blir lettere skadet når man trener med ball". Synes FFK virker tunge, lite samspilte, ja, rett og slett rustne.
Faen, er det fotball eller friidrett de driver med?? Trene lite med ball er jo flott hvis man skal bli verdensmester på maraton, men ikke hvis man skal bli fotballspiller.
Synes det virker som Grönhagen og FFK er helt på bærtur for tiden. Kan nesten virke som vår kjære trener vant maktkampen, og deretter er det "Plan ødelegg klubben fortest mulig".
Nå er jeg jævli frustrert på de bortskjemte møkkaspillerne våre merker jeg!! 
For en nitrist kamp. Alt virker totalt planløst og sesongoppkjøringen i år er alarmerende. Vi skaper absolutt ingen ting.
I fjor var vi suverene i treningskampene og da endte det med sølv. I år har vi vel bare en eneste seier. Liker ikke det. Man ser liksom ikke tegn til noe stort slik man gjorde i fjor.
Helt enig. Jeg skjønner ikke hvorfor gutta ikke virker mer tent etter sølvet i fjor.. Nå begynner jeg å grue meg til Bodø-kampen..for bare noen uker siden gledet jeg meg..
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Faen, er det fotball eller friidrett de driver med?? Trene lite med ball er jo flott hvis man skal bli verdensmester på maraton, men ikke hvis man skal bli fotballspiller.
Synes det virker som Grönhagen og FFK er helt på bærtur for tiden. Kan nesten virke som vår kjære trener vant maktkampen, og deretter er det "Plan ødelegg klubben fortest mulig".
Nå er jeg jævli frustrert på de bortskjemte møkkaspillerne våre merker jeg!!
Pass på blodtrykket nå!! Dårlig generalprøve - god premiere... Er det ikke det de sier da? Men ja, jeg er enig med deg om at dette var dårlig!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Jeg blir bekymret når jeg ser så dårlig offensiv samhandling, tror Grønis har brukt for mye tid å teste forskjellige spillere og system. Hjelper ikke med god kondis hvis alle blir løpende imellom.
Når vi i tillegg ikke har en trygg matchvinner keeper som vi har hatt med svenskene, tror jeg det blir ett nytt år midt på treet.
Eneste lysglimt for meg er at jeg tror Dominic kan bli en kjempe hit hvis han får sjangsen.
Trulsen synes jeg man kan leie bort til ett adecco lag først som sist, sorry alle som skriker etter local lads, men han er bare usynelig og ikke god nok ennå.
Blodtrykket er litt velt høyt ja. Men fy faen, skulle tro de ikke gidder å spille fotball og skåre mål. Og hva er vitsen med å drive å teste ut masse forskjellige formasjoner når man ikke klarer å spille fotball i 4-4-2 engang?
Nei, fytti. Vi begynner på nytt hjemme mot Godset (som forøvrig er i knallbra form) på stadion. Bortekampen mot Glimt ser jeg kølmørkt på slik vi spiller nå. Hjemmekampen mot Godset også forresten. Men den vinner vi garantert.
La oss håpe guttene og treneren skjønner alvoret snart, ellers blir det månelyst blandt fansen ganske raskt.
Eneste trøst er at Viking er enda dårligere enn oss om dagen, men det er intet sjokk med Tippeligaens mest oppskrytte trener.
http://www.f-b.no/article/20090226/FFK/709812582/1220/NYHET var vist ikke mye interessert i kampen, kunne jo like godt la være å skrive, men det står vel stil med kampen, like dårlig av begge.
Det savner vi mest fra forrige sesong er Daniel Ø, han oset det trygghet ut av, tror ikke forsvars spillerne våres er like trygge med ung guttene våres, der tenker de mer enn nødvendig, det er ikke mer enn det, mister de litt oppmerksomhet og vips, så kommer tabbene.
Nå har vi sluppet in 12 mål på seks kmper, altså to innslupne i snitt. Kan fort bli fler, vi har igjen to treningskamper til
Kanskje vi bør skaffe hos en keeper til, ser ut som våres trenger konurranse
-Gardar fikk en "kjenning" bak i låret. Han blir underøkt -så får vi se hvor alvorlig det er, sa Joacim Jonsson tol FFKs hjemmeside
Etter kampen mot Moss i fjor var det jo like stor pessemisme blandt folk. Vent til serien faktisk begynner med å være negative...
-------
Duke Nukem
Mulig at Ørlund flytter på seg til sommeren, kanskje han kommer tilbake igjen
http://www.fotbolldirekt.com/tar-död-på-örlundrykte-lovar-att-det-inte-ligger-något-i-det
Opprinnelig postet av Patrioten
http://www.f-b.no/article/20090226/FFK/709812582/1220/NYHET var vist ikke mye interessert i kampen, kunne jo like godt la være å skrive, men det står vel stil med kampen, like dårlig av begge.
Det savner vi mest fra forrige sesong er Daniel Ø, han oset det trygghet ut av, tror ikke forsvars spillerne våres er like trygge med ung guttene våres, der tenker de mer enn nødvendig, det er ikke mer enn det, mister de litt oppmerksomhet og vips, så kommer tabbene.
Nå har vi sluppet in 12 mål på seks kmper, altså to innslupne i snitt. Kan fort bli fler, vi har igjen to treningskamper til
Kanskje vi bør skaffe hos en keeper til, ser ut som våres trenger konurranse
Etter det jeg så i dag er det meget mange som må skiftes før keeperene, men en kjensgjerning at du ikke vilha de som er der, sesongåpningen i fjord er vist glemt:-)
I fjor spilte vi ni treningskamper og vant fem kamper og en uavgjort og slapp in 12. mål,mens vi hitil har spilt fem kamper og vunner vunnet bare en, men har sluppet inn like mye som alle treningskapene i fjor.
Var ikke jobben med forsvarsarbeidet over og at det nå skulle satses på det offensive?
Hvor mener dere, at bør jobbes mest med framover, defensivt, eller offensivt?
Opprinnelig postet av Patrioten
'Hvor mener dere, at bør jobbes mest med framover, defensivt, eller offensivt?
Slutt med friidrettstreninga, og begynn å trene FOTBALL i stedet. Nå er det nok jr-tendenser i kampene.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88