Før kamp: Bodø/Glimt - FFK (1. serierunde) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Hvor kan man se denne kampen? Vises den bare på nett? Eller på en av Tv2 Sporten kanalene?
Hvor finner man oversikt over hvem som viser de forskjellige kampene?
---------------------------
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion!
Været i Bodø for neste søndag......:
Overskyet, lett bris og én minusgrad.
Utifra skadesituasjonen før seriestart tror jeg ellveren blir denne:
Staw - Zwartek - Shabani - Pirjoia - Wallace - Ramberg - Wehrman - Gashi - Thomassen - Domenic - Everton
Dette vil bety at vi er uten Kvisvik, Barsom, Gardar, Gerrbrandt. Det er store tap, og vi må helt klart si oss fornøyd med 1 poeng i Bodø på søndag mener nå jeg.
Kan ikke si jeg har store forhåpninger til starten på denne sesongen. Nøkkelspillere skada, uro og dårlig humør i laget....... Hvordan kunne det forsvinne så fort på noen få måneder?
Håper vi ikke tar en Start. Sølv ene året og nedrykk det neste.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Glimt-magasinet 9. mars
Opprinnelig postet av Morgaine
Den 12 spilleren til FFK er kanskje den dårligste spilleren for tiden. Så mye negativitet skal man lete lenge etter.Kan ikke si jeg har store forhåpninger til starten på denne sesongen. Nøkkelspillere skada, uro og dårlig humør i laget....... Hvordan kunne det forsvinne så fort på noen få måneder?
Håper vi ikke tar en Start. Sølv ene året og nedrykk det neste.
Håper den 12 spilleren finner tilbake til formen til den 22. Vi skal jo løfte de andre 11 spilleren til å yte maks, klarer vi det er seieren over Strømsgodset et faktum. Gleder meg til mange hyggelige stunder på stadion.
Glimt tapte 1-4 mot Tromsø i dag. Da er det vel lov og håpe på fler enn et poeng kanskje?
Håper og se dette laget på Søndag.
Staw
Chwartek- Piroja- Marthinsen- Wallace
Ramberg- Gashi- Wehrman- Kvisvik
Tegstrøm- Everton
Ser helst dette laget:
Staw
Pac Shabani Piroija Wallace
Levon Gashi Wehrman Thomassen
Everton Tegstrøm
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ja,bare sett ut vår klart beste spiller gjennom vinteren..Det er sikkert et sjakktrekk!Nei Ramberg er vår kaptein på søndag,Til glede for folk som har litte grann peiling på fotball..
Før kampen-analyse på ffksupporter.net:
Har du lest forumets retningslinjer?
Tipper følgende starter i 4-5-1 grunnet skader og annet tullball:
Lasse Staw
Pål André Czwartek, Raio Piiroja, Vidar Martinsen, Wallace Pereira
Levon Pachajyan, Hans Erik Ramberg, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Raymond Kvisvik
Éverton
Thomassen kan trekke det lengstre strået på venstre kant, men jeg tror Kvisvik får sjansen ettersom Thomassen har hatt et par relativt svake treningskamper på rad med dårlig touch, nervøsitet, litt sykdom, osv. FFK vil i så fall stille med to kanter som bidrar null defensivt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Staw
Czwartek
Piiroja
Martinsen
Pereira
Ramberg (C)
Gashi
Wehrman
Kvisvik
Everton
Tegstrøm
Jeg hadde også håpet på Tegström, men tror nok ikke det kommer til å skje.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Enig i Kvisvik, treningskampene synes jeg han har vist ro og evner til å holde på ballen og skape noe. Thomassen har slippet den for lett og gjerne til feil mann. Dessuten er SuperRay kanskje i bedre fysisk form enn han har vært i klubben. Bortekamp på kunsgress taler kanskje i mot men tror han også er veldig sulten på vise seg frem i år og trygge fremtiden sin.
Jeg leger alltid inn hvem som er dommer, men på den nettsiden jeg har brukt finner jeg ikke for 2009 enda, men om noen har andre sider så send en pm da og legg ut hvem som er dommer i denne kampen
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn

Forøvrig et bilde av dakta. (Noen som har et bedre bilde?)
Måtte bare vise det sexye "nettpartner"-merket. Utrolig irriterende og stygt på en hvit og rød drakt.
kødder du? har du retusjert det? vær så snill å si at du har retusjert det
Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.
godt det ikke bare er jeg som er pesimist. har ikke trua i år jeg heller. trur det blir mye utenomsportslig som påvirker spillerne.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til:
Endret:
Endret av: fredrikstadpatriot
... og nå er jaggu Pål Andre skada også....
Nå er Abgar, Gardar, Patrik, Jan Tore og Pål Andre ute da.. liker ikke dette her!!
Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Nå går det på skinner....
HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS
Skadede spillere:
Pål-André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Jan Tore Ophaug, Abgar Barsom og Gardar Johannsson.
Heldigvis er tre av dem forsvarsspillere. Pr nu har vi ikke en eneste høyreback! Agim Shabani vil vel spille der da. Men hva om/når han blir skadet feks? Skal vi da trekke Ramberg ned på backen? Evt Elvestad?
Prøver å sette opp en kamptropp:
Lasse Staw
Agim Shabani - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace Pereira
Kasey Wehrman
Hans Erik Ramberg - Ardian Gashi - Raymond Kvisvik
Everton - Dominic Adiyiah
Førsteelleveren er jo grei nok, men hva med benken tro?
Erik M. Bråthen
Joachim Thomassen
Martin Elvestad
Levon Pachajyan
Andreas Tegström
Michael Trulsen
Jada, da har vi ikke flere spillere i A-lagstroppen. Vi må ha flere forsvarsspillere i troppen. Hvem av jr-spillerne blir tatt med oppover? Noen som har bedre peiling enn meg som vet det? Grönhagen/FFK har jo sagt at de skal dra oppover med 16+2 spillere. Den benken som jeg har satt opp inneholder ikke en eneste forsvarsspiller, kun Thomassen som kan brukes på venstre back.
Dette ser tynt ut.
Opprinnelig postet av Solheim
kødder du? har du retusjert det? vær så snill å si at du har retusjert det
Dessverre ikke...
Var det ikke flere som skrøt av treningsopplegget til Grønnis, at det ville bli nindre skader?
Nei, Grønnis her har du gjort bort dei
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25