Husk meg
Brukernavn
Passord

Kennedy Bakircioglu til FFK?

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Sånn helt hypotetisk, så skal man ikke se bort i fra at Kennedy kan havne i FFK, men forutsetter selvsagt at ingen ønsker å "signe" gutten av uante grunner, han er tross alt Bosmann-spiller og burde ikke by på de største utgiftene i så måte, men det stopper nok på lønn og evt "sign-on fee"

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:
Endret:
Dette er et fantastisk bra PR-stunt av Eggen. Vi får ikke Kennedy, men en mengde andre svært gode spillere (som ikke har etablert det samme navnet som Kennedy enda) kommer til å melde sin interesse.

Eggen er mer enn en god trener! Han er også en genial strateg!

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03

Lagt til:
jaja... jeg tviler dere får ham... men lykke til..jeg bøyer meg under jorden om han velger dere ;)

Kamma for livet ;)

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
Jeg pratet med en bekjent som er en del av støtteapparatet rundt West Hams U-19 lag i går. Han sa at Kennedy hadde gjort et helt greit inntrykk der, men ikke hadde vist nok til å få kontrakt etter prøvespill. Etter det hadde visste skulle Kennedy på "rundreise" til mange storklubber for å vise seg frem.
Skulle han likevel ende i FFK er det bare til å slå stiften! I Tippeligaen vil han kunne bli en av de absolutte store profilene

:ffk:

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:
Siste nytt om Kennedy:

http://www.hammarbyfotboll.se/2/bajennytt/artiklar.asp?ID=2574&kat=Nyheter

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til:
I følge Eggen har han prata med Kennedy på telefon, og de har avtalt en ny samtale ...

math

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Ja ja... Ikke et blankt avslag ihvertfall...

- :ffk:

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
leste akkurat at han ikke var interessert i det hele tatt... synd, for han er jævlig god

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,409455,00.html

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
"Jag hörde någonstans att jag var på väg till Norge. Det tog jag som en förolämpning. Norden känns inte aktuellt."

Ganske klar tale det ja... ;)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25