Husk meg
Brukernavn
Passord

Hastepressekonferanse om Hareides situasjon

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Foresten hvor står det md Kåfjord??

det ble bare sagt da hareide sa opp

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Nå sier Egil Olsen og Bjørn Hansen at de er klare til å ta over jf aftenposten.no

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hva er egentlig det mest underholdende med fotball? Seier?effektivitet? mange sjanser? mange trekk i laget? overstegsfinter?lange presise bakromspasninger?

En kombinasjon av alt dette kanskje, men det som er mest underholdene er å se laget ditt vinne kamp etter kamp slik "Drillos" gjorde.

Hareide? Fiasko på alle fronter...

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Hvis vi tror vi kan "spille ut" topplagene i Europa så tar vi feil. Hvis vi ønsker bedre resultater basert på det vi kan pluss god taktikk så må jo et Olsen comeback være det beste som kan skje. Hvis han tar med seg Bjørn Hansen som assisternede tror jeg han gjør et godt valg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Er redd det er veldig viktig at den nye treneren har bred oppslutning i mediene. I så fall er Jan Jønsson en langt klarere kandidat.

Hvor viktig mediastatus er på forhånd kan sikkert diskuteres.

Personlig håper jeg Drillo starter nok en karriere som landslagstrener. Tror han er en av ytterst få som har det som skal til.

Men det ville vært helt greit med JJ også. Ikke minst fordi det ville sende Stabæk ut på trenerjakt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88