Husk meg
Brukernavn
Passord

Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Er det ingen som klarer å komme med et rykte det koster av da?

Det blr dauere og dauere her inne for vært år som går jo...

Er det noen som har noe så spøtt ut æ...

---------------------------

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Til  http://www.demokraten.no/ffk/article4019558.ecesier TKK at de forsterkninger som blir hentet inn, skal være klare forsterkninger og at det skal være unge spillere.

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: tgtgtgtg

er det forresten noen som har hørt noe om juniorspillerene    lån ny kontrakt og sånn  

Landslagsspiller

Lagt til:

A-lagspiller

Lagt til:

Darden mehtmi er tydeligvis tatt opp i stallen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Darden mehtmi er tydeligvis tatt opp i stallen

Han ble "tatt opp" i A-stallen mot slutten av fjorårssesongen, da han fikk kontrakt ut året pga. skadesituasjonen i troppen. Nå for tiden trener han med A-laget, men klubben har for mange stoppere på trening. Så vidt jeg vet, så har han foreløpig ikke fått noen ny kontrakt.

Har du lest forumets retningslinjer?

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt
Noen som vet om FFk er ute etter Levon Pachajyan??

Hadde ikke overrasket meg, da det først og fremst er midtbanen som vil bli prioritert forsterket.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

Noen som vet om FFk er ute etter Levon Pachajyan??

Han er ikke aktuell for FFK. Han vil nok også bli for dyr. Jeg regner med at klubben ser på spillere som det ikke er så mange om beinet på...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:

I morgen åpner overgangsvinduet, blir spennede å se om noen spillere er på vei inn

A-lagspiller

Lagt til:

jo riktig det du sier men det sto noe om at han hadde fått permanent kontrakt    det var i noe om sesongopkjøringa    tror det var i F-B

A-lagspiller

Lagt til:

Sansyneligvis blir det nok en yngre spiller og

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av tgtgtgtg
jo riktig det du sier men det sto noe om at han hadde fått permanent kontrakt    det var i noe om sesongopkjøringa    tror det var i F-B

Stemmer at det stod at Dardan var "tatt opp i A-stallen" i en FB-artikkel i forbindelse med årets første trening, men som nevnt, så ble han jo egentlig tatt opp i fjor med kontrakt ut året. Han har ikke fått noen ny, permanent avtale - foreløpig.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Satser ungt

I Fredrikstad er stallen på 22 spillere, men sportsdirektør Tor Kristian Karlsen er klar på at FFK vil ha inn to spillere til.

- Vi har det samme lønnsbudsjettet som i fjor, men vi ønsker å forsterke stallen. Det kan bety at noen går ut før sesongstart. Vi vil ha yngre spillere med videresalgspotensial, sier Karlsen som håper å lande en permanent avtale for brasilianske Everton.

Karlsen understreker at man på sikt må ha ned lønnskostnadene i klubben. 

- Vi må kutte i lønnsbudsjettet, men det blir ikke slik at vi tar en sjau i år. I løpet av kort tid skal vi være økonomisk selvforsynte, og ikke leve på nøkkelpersoners velvilje. Det er trivelig med økonomiske supplement, men det skal ikke være nødvendig, sier Karlsen uten å nevne redningsmannen Terje Høili eller FFK-spillerinvest med navn.

To spillere til, det er ikke lenge siden han ville ha to, er det finanskrisen som setter en stopper for fire?

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article125786.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Sjekk opp om Stefan Strandberg MK!!!!!!!!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av dracula

Sjekk opp Stefan Strandberg MK!!!!!!!!

er han deilig?Cool

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Ja, enda flere stoppertalenter er jo akkurat det FFK trenger... :)

... og da spesielt én som prisen sikkert begynner å bli presset opp på, da han har vekket interesse fra klubber i England (Westham og Portsmouth).

Edit: Leser nå at kontrakten hans er ugyldig, og at han derfor trolig kan gå som bosmanspiller, så det gjør jo saken litt annerledes. Fyren viser litt uproffe tendenser overfor MK da men.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Patrioten

To spillere til, det er ikke lenge siden han ville ha to, er det finanskrisen som setter en stopper for fire?

Det som vel er blitt sagt er at det er ønskelig med en ny spiller i hver lagdel. Om avtalen går i orden med Éverton, og FFK signerer Chris Brown (han blir nok uansett ingen dyr spiller), er angrep og keeper på plass.

Da gjenstår det å styrke forsvar og midtbane, det vil si to spillere.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Stefan Strandberg vil jeg ikke ha til FFK. Ikke noe for oss. Kommer ikke til å bli noe god, meget oppskrytt spiller..

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Kjente ikke så godt til han, så han var Bosmanspiller ville ha "feedback".

Så han var ungt og lovende.

Takk for det,.

Synes at FFK kunne gjerne trenge en bedre backup i midtforsvaret enn Ophaug.

Han gir meg ikke den helt store tryghetsfølelsen.

En annen som jeg fortsatt lurer på, men er usikker er "Poteta" og "jesus-lookalike" Annar Førsund, har på følelsen at han har noe inne.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Jeg er faktisk helt uenig med deg, Dracula. Jeg synes Ophaug er fullt på høyde med - muligens bedre enn - Raio Piiroja. Vel og merke som midtstopper. Vi savnet aldri Piiroja i de kampene Ophaug steppet inn i midtforsvaret. Om noe, så fikk vi faktisk bedre struktur på forsvarsfireren. :)

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

"jesus-lookalike" Annar Førsund

Jesus-lookalike? Du mener vel heller "tyskporrskuespillerfra70-tallet-lookalike-medhalvfeittrailermustasj"?  Han blir jo ikke billig...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

En annen som jeg fortsatt lurer på, men er usikker er "Poteta" og "jesus-lookalike" Annar Førsund, har på følelsen at han har noe inne.

Arnar Førsund?? Nei takk. På sitt beste ganske god, på sitt verste holder han middels Trosviknivå. Feilprosenten er så høy at det er til å grine av. Han er faktisk bedre som back.

Jeg er enig med Holters, jeg mener at en Ophaug i form er en vel så god stopper som Piiroja, trygg og god spiller som det er lett å like. Som back er han helt ordinær, men han funker ok der også.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Jeg er faktisk helt uenig med deg, Dracula. Jeg synes Ophaug er fullt på høyde med - muligens bedre enn - Raio Piiroja. Vel og merke som midtstopper. Vi savnet aldri Piiroja i de kampene Ophaug steppet inn i midtforsvaret. Om noe, så fikk vi faktisk bedre struktur på forsvarsfireren. :)

helt på høyde er han vel ikke han har ikke samme luftstyrken og evnen til å redde oss gang etter gang og at Rajo er et stort uromoment i motstanderens boks og  er veldig trygg. ophaug er utvilsomt god men han kan være litt av en kløne til tider       at det ikke har blitt mål mot når han har klønet det til i forsvar kan vi takke høyere makter for

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25