Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009
Tydelig at Moss sliter økonomisk. http://www.moss-avis.no/article/20090307/SPORT02/668118537/1044/ABON
Det er tydeligvis FFK som sitter med trumfkortet i Amin forhandlingene.
Bare å vente ut Moss litt, så tvinger et salg seg frem av seg selv..
---------------------------
HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Det er tydeligvis FFK som sitter med trumfkortet i Amin forhandlingene.
Bare å vente ut Moss litt, så tvinger et salg seg frem av seg selv..
ikke nødvendigvis. for som det sto i e tidligere artikkel her så er det en investorgruppe som eier amin 100% altså selger moss får de null kr med mindre moss fikser en ny avtale. så pr dags dato tjener ikke moss på og selge og da er det jo like greit å beholde han.
Men men håper på det beste
"- Vi legger oss ikke for den prisen FFK har gitt. Men, dette gjør vi hele tiden en løpende vurdering på, sier Rønningen."
Det sier han her; http://www.moss-avis.no/article/20090307/SPORT02/250174659/1370/MFK
Det kan vel bety at hvis ikke MFK får inn mer penger de nærmeste 3 uker, kan det bli salg alikevel.
Angående bråket med Tegström her nylig. Han har en unge som skal starte på skolen og han vil vel sansynligvis helst ikke flytte hvis barnet går på skole i Fredrikstad. Det betyr vel at han enten går nå eller at han ikke drar i det hele tatt
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
FFK har bestemt seg for å ikke kjøpe ut Borges, dermed blir han i klubben sin
Opprinnelig postet av Patrioten
Fram til sommeren da?
Herlig...Nå ser jeg jaggu lyst på ting gett 
Flere sentrale spillere ute i 4 - 8 uker, også kommer det sikkert ingen andre heller...
Always look on the bright side of life, ptuiii ptuiii ptuiii ptuiii
Hvorfor ikke. Vi har ikke solgt spillere. Og alle untatt Jan Tore er tilbake etter 2-3 kamper
Jeremy Clarkson
men hvis det går 3 kamper uten disse og vi står med 0 poeng er det allerede krise spør du meg. Tror Faktisk vi skal være fornøyd med en plass midt på tabellen i år. Det jeg tror kan gjøre sesongen spennende er hvis vi kommer oss videre i Europa. Er jo lov å håpe.
Det blir Glimt borte, Godset hjemme og Sandefjord borte. Det lukter poeng i de to siste
Jeremy Clarkson
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2570836.ece
Her burde FFK også ha vært inne i bildet, men nei da.......
Stabæk snapper opp den ene kvalitetsspilleren etter den andre 
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Hvordan skal FFK få råd til å betale for denne spilleren?
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Hvordan skal FFK få råd til å betale for denne spilleren?
Hvordan skal Stabæk få råd til å betale for den spilleren? Vi har vel spillerinvest som kan komme på banen hvis FFK skulle finne riktig spiller å satse på? Vet selvfølgelig at det er dårlig med kroner i kassa.... Bare ønsketenkning fra min side....
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Enig, både Høili og Grønis pratet vel om et par forsterkninger for sesongen, men det eneste vi har sett er Borges.
Ellers mener jeg at vi kanskje først og frems trenger å styrke forsvaret, selv om det hadde vært nyttig med en offensive spiller til. Tror Kvisvik svarer med et skikkelig "comeback" i år.
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Enig, både Høili og Grønis pratet vel om et par forsterkninger for sesongen, men det eneste vi har sett er Borges.
Ellers mener jeg at vi kanskje først og frems trenger å styrke forsvaret, selv om det hadde vært nyttig med en offensive spiller til. Tror Kvisvik svarer med et skikkelig "comeback" i år.
Borges..? Har du sett han, det har ikke jeg...
Utrolig irriterende, virker som det bare er snakk. Kommer jo ingen hit....
Alright, Pachajyan er kommet på lån, men jeg hadde større forventninger tross alt.
Her sier Grønnis at han ønsker seg et par spillere tll http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2613461.ece
Nei glemte helt Levon jeg, synes han har vist lovende takter og håper han kan gi Everton bedre arbeidsbetingelser slik at han ikke får alle pass med ryggen mot mål. Dessuten kan Dominic vise seg å bli årets hit:)
Er det noen som vet sikkert at vi har helt gitt opp å få Borges til sesongstart eller?
Kan ikke huske å ha lest at klubben har sagt det nemlig.
Det blir ikke noe med Borges i følge Demokraten
Ja de har jo vist seg veldig pålitelig i det siste 
Hvor står det?
Papirutgaven
Bekreftet av noen i klubben, eller er fra "sikkre kildene" de tar for god fisk?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25