Husk meg
Brukernavn
Passord

Europacup høsten 2009

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Liraren

Gleder meg til stemningen på fredrikstad stadion:)

Hver sin smak, selvfølgelig. Hvis jeg kunne velge, ville jeg sjøl gjerne heller hatt en sjanse til å gå videre enn å se YouTube-videoer av "tribunekultur" i ettertid.

Fotballen tilbake til folket!

---------------------------

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Liraren

Gleder meg til stemningen på fredrikstad stadion:)

Hver sin smak, selvfølgelig. Hvis jeg kunne velge, ville jeg sjøl gjerne heller hatt en sjanse til å gå videre enn å se YouTube-videoer av "tribunekultur" i ettertid.

Fotballen tilbake til folket!

Er forsåvidt enig med deg Magnum, men når de antatt beste norske lagene i europakøppene sliter mot det de fleste nordmenn vil anse som svak motstand og vårt eget lag sliter her hjemme tror jeg vi skal ta kampen som en artig opplevelse og ikke noe mer. Med fare for å virke pessimist så tror jeg vi hadde slitt om vi så hadde møtt et færøysk lag.

Burn in hell, por favore..

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av bønna

Med fare for å virke pessimist så tror jeg vi hadde slitt om vi så hadde møtt et færøysk lag.

Jeg trur nok du har rett i det, dessverre. Smile

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Willy Renè

Jeg skal kanskje gå på kampen, må tenke litt først med lillehjernen min, men jeg er dritt lei av å se FFK tape de fleste kampene på stadion, så kanskje det er like greit å spare seg for denne nedturen.

Men kanskje, kanskje, bare for å støtte klubben.

At FFK skal ha noen sjansje å gå videre her er vel som å tro på julenissen, så gavmilde de framstår i år, og så ydmyke i angrep, "unnskyld at jeg lever".

Hvis FFK går videre skal jeg IKKE spise hatten min, har ikke hatt hatt noen gang, men da tar jeg en rådyrfilet med tilbehør og en Chateau La Tour Figeac, men denne vinen kommer nok til å stå uåpnet.

Medgangssupporterfølelsen begynner å sige inn over en........

Og det er en beskyttelsesmekanisme.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

ALLE MANN TIL POLEN!

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

ALLE MANN TIL POLEN!

Nord- eller sydPolen ? Geografi er ett vanskelig fag.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kriss_79

Regner med at FFK får sine 10% av billettene til returkampen, selv om interessen blant Lech supporterne er enorm:-)

5%, ikke 10%. Ref. $14.06 i UEFA Europa League-reglementet:

"All clubs in the UEFA club competitions must make at least 5% of the total capacity of their stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe area."

Er vel tilsvarende i hjemlig liga også såvidt jeg vet.

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Har ikke lest tråden ,mulig det er sagt, men hvor er PH plassert i denne kampen ?

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Har ikke lest tråden ,mulig det er sagt, men hvor er PH plassert i denne kampen ?

På PH feltet.. Og ja, det var et dumt spm

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Planken

Opprinnelig postet av Tyggis

Nei, feltet ved siden av, så ikke dumt spørsmål. Tulling. Er ikke lov med ståplasser.

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Per Egil

På grunn av kampreglementet til UEFA Europa League kan vi ikke ha ståtribuner på denne kampen. Bortesupporterene vil derfor på denne kampen få felt S,T og U og Plankehaugen vil få tildelt felt G.

Kapasiteten på Stadion under UEFA Europa League blir dermed 10.740 stk.

fredrikstadfk.no

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av Tyggis

Nei, feltet ved siden av, så ikke dumt spørsmål. Tulling. Er ikke lov med ståplasser.

nettoppTongue out

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: danan

Vil tro at de Polske-supporterne lett "bygger om" det sittefeltet sitt til et ståplassfelt ;) Har lagt merke til at de ikke er redde for å flytte på noen stoler her og der.

Gleder meg noe sykt til begge oppgjørene, de skal jeg hvertfall få med meg fra tribuneplass. Håper de kommer med et solid oppmøte fra Polen. Det her skal bli morro.

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Noen som vet hvordan billettsalget går?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Billettsalget åpnet vel i dag, så tviler på at de har solgt så mye... Hvor mange kan vi håpe på til denne kampen da? 8.000?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av danan

Vil tro at de Polske-supporterne lett "bygger om" det sittefeltet sitt til et ståplassfelt ;) Har lagt merke til at de ikke er redde for å flytte på noen stoler her og der.

Gleder meg noe sykt til begge oppgjørene, de skal jeg hvertfall få med meg fra tribuneplass. Håper de kommer med et solid oppmøte fra Polen. Det her skal bli morro.

Glede seg ?

Til en grå og trist kamp hvor FFK presterer "nesten" og "nesten" scorer ?

Skal jeg gå på kamp så må det være med håp om seier for FFK og avansement. Ett grått og uinteressant Lech Poznan kommer nok til å banke FFK ut av Europe League. Hadde nok vært bedre å bli rundjult av Roma, da hadde det jo vært fest i byen. Det at laget vårt skal prestere, det er i hvertfall det jeg ønsker, jeg går ikke på kamp for å se noen elleville bortesupportere med en sterkere supporterkultur enn Plankehaugen, det bryr meg ikke i det hele tatt.

Men....... jeg møter nok opp på hjemmekampen, men troende er jeg ikke.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av danan

Glede seg ?

Til en grå og trist kamp hvor FFK presterer "nesten" og "nesten" scorer ?

Skal jeg gå på kamp så må det være med håp om seier for FFK og avansement. Ett grått og uinteressant Lech Poznan kommer nok til å banke FFK ut av Europe League. Hadde nok vært bedre å bli rundjult av Roma, da hadde det jo vært fest i byen. Det at laget vårt skal prestere, det er i hvertfall det jeg ønsker, jeg går ikke på kamp for å se noen elleville bortesupportere med en sterkere supporterkultur enn Plankehaugen, det bryr meg ikke i det hele tatt.

Men....... jeg møter nok opp på hjemmekampen, men troende er jeg ikke.

Trofast som jeg er så går jeg på kamp med håp om seier uansett tidligere nederlag eller triumfer.

Alt som er nytt er morro. Artigere å møte Polske Lech Poznan med en ivrig supportergruppe enn de samme gamle trauste lagene som Odd, Sandefjord og Tromsø her hjemme.

Jeg var på Hammarby hjemme/borte for 2år siden også, hadde de samme forventningene den gang. Hjemmekampen er vel lett en av de mest spennende kampene jeg har vært borti, for en kamp og for en gedigen nedtur da det ikke gikk veien likevel.

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09

Lagt til:

Er det mulig å være så negativ som det Willy Rene er? Neimen om jeg tror! Dette blir kjempekult og kjempespennede! Det kommer nok til å komme rundt 1000 ivrige polakker som vil presentere seg på tribunen så det holder! Sett endel filmer på youtube av de. Dette kommer til å bli grisemoro! Ffk har et sterkt lag (som tok sølv i fjord), med en redusert forsvarsrekke. I realiteten blir det vannskelig å slå ut Lech Poznan, men vi skal i hvertfall greie poeng hjemme, og det er jo også lov å håpe om det samme borte! 

Satser på stinn brakke den 30. juli. Håper folk går på stadion og morer seg ved å se ffk spille ufea cup! Syng og ha det gøy! Hver positive!

Syng for fredrikstad!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Er det mulig å være så negativ som det Willy Rene er? Neimen om jeg tror! Dette blir kjempekult og kjempespennede! Det kommer nok til å komme rundt 1000 ivrige polakker som vil presentere seg på tribunen så det holder! Sett endel filmer på youtube av de. Dette kommer til å bli grisemoro! Ffk har et sterkt lag (som tok sølv i fjord), med en redusert forsvarsrekke. I realiteten blir det vannskelig å slå ut Lech Poznan, men vi skal i hvertfall greie poeng hjemme, og det er jo også lov å håpe om det samme borte! 

Satser på stinn brakke den 30. juli. Håper folk går på stadion og morer seg ved å se ffk spille ufea cup! Syng og ha det gøy! Hver positive!

Jada, "Hver" positiv!

Jeg er positiv hele tiden jeg, går på alle kampene, kommer til å gå på denne hjemmekampen også, men hvis du tror at jeg er fornøyd med tap bare jeg for hoppa, synget, og danset så tar du feil. Jeg går på kamp får å se MITT lag spille bra, mitt lag vinne, det er da jeg går fra stadion med en følelse av opplevelse og glede.

Men i denne sesongen har jeg lært å være realist og noe pessimist.

Men å kalle meg negativ, da tar du feil.

Og når det gjelder forventet kamputfall, håper jeg også jeg tar feil, da går jeg også glad fra stadion.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09

Lagt til:

Før du sier at du ikke er negativ, les det første innlegget ditt. Greit at du ikke er fornøyd med laget, men slutt å syt her inne fordet. Hjelper ikke i det minste sekund!  Fint at du liker å se DITT lag vinne og spille bra, det gjør alle! 

Etter å ha lest det første innlegget ditt, har jeg et godt grunnlag for å kalle det pesimistisk. 

Vær heller optimistisk og gled deg til kamp! det kan bli moro:-)

Syng for fredrikstad!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Før du sier at du ikke er negativ, les det første innlegget ditt. Greit at du ikke er fornøyd med laget, men slutt å syt her inne fordet. Hjelper ikke i det minste sekund!  Fint at du liker å se DITT lag vinne og spille bra, det gjør alle! 

Etter å ha lest det første innlegget ditt, har jeg et godt grunnlag for å kalle det pesimistisk. 

Vær heller optimistisk og gled deg til kamp! det kan bli moro:-)

Du bør heller diskutere sak enn å irritere deg over andre forumdeltakere, du bør ikke irettesette andre. Det er en skikkelig avsporing av tema å kverulere på om man er pessimistisk eller optimistisk.

Jeg ser alltid fram til kamp, årets sesong og spill innenfor begge 16-metrene gjør at man blir betenkt, og når man ser hvilke lag Lech slo ut og spilte meget bra med i fjor så er det vel ikke mange som levner FFK store muligheter. Men det lille håpet har man jo.

Du bør være glad over at folk er engasjert.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Når starter sesongen i Polen?

Lech Poznan åpner borte mot Piast Gliwice 2 august.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Fenan Salcinovic på Sandefjord er såvidt jeg vet utlånt fra nettopp Lech Pocnan. En spiller med meget god teknikk, som jeg tror kan bli bra utover høsten i Tippeligaen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

er det noen som skal nedover utenom å ta plankehaugen bussen? jeg å en kamerat tar fly fra sandefjord dagen før kampen, så drar vi hjem igjen på fredag. er det noen som vet hva som er den sikreste måten å komme seg til og fra stadion? regner med at det er dumt å ta toget sammen med de polske supporterne.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av scheien

er det noen som skal nedover utenom å ta plankehaugen bussen? jeg å en kamerat tar fly fra sandefjord dagen før kampen, så drar vi hjem igjen på fredag. er det noen som vet hva som er den sikreste måten å komme seg til og fra stadion? regner med at det er dumt å ta toget sammen med de polske supporterne.

Hvorfor? Det er som det er overalt i verden, oppfør deg så havner du ikke i trøbbel.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25