Til Åråsen med tog og buss!!!!!!
1980 vant vi på Åråsen 2-1.
2 mål av P.E.Ahlsen.
Samme sesongen vant vi hjemme 1-0.
Alt står inne på FFKs historie.
2 mål av P.E.Ahlsen.
Samme sesongen vant vi hjemme 1-0.
Alt står inne på FFKs historie.
Takk Rune Haugen!!!
du reddet meg ..... Jeg skrev over at vi vant sist jeg var på Åråsen og jeg skrev at det var i 1983, men ble med rette satt på plass. Da var det jo i 1980 jeg var der....
Det begynner å bli en stund siden. Noe av det som jeg husker er at ahlsen skåret i allefall ett mål på langskudd.
Jeg husker også at LSK supporterne ikke var så veldig begeistret for oss FFK-fans i denne bortekampen.
"Hvem er denne mannen med silke strømper på,
han ligner litt på nissen i grunn.
Det er ikke han det er Tom Lund, han som......."
du reddet meg ..... Jeg skrev over at vi vant sist jeg var på Åråsen og jeg skrev at det var i 1983, men ble med rette satt på plass. Da var det jo i 1980 jeg var der....
Det begynner å bli en stund siden. Noe av det som jeg husker er at ahlsen skåret i allefall ett mål på langskudd.
Jeg husker også at LSK supporterne ikke var så veldig begeistret for oss FFK-fans i denne bortekampen.
"Hvem er denne mannen med silke strømper på,
han ligner litt på nissen i grunn.
Det er ikke han det er Tom Lund, han som......."
Opprinnelig postet av Anduril
Morsomt å se at vi blir ønsket velkommen samme hvem supportere det er snakk om i alle fall. TRor vi må være forberedt på å bli kraftig overdøvet i maaaange oppgjør til året.
Er det startet noe planlegging med tifo for neste sesong enda ? Vi får stjele ideer i hytt og pine fra andre supportergrupper. Lage siluetter og slikt er jo populært. Hva burde være med på en Plankeby-siluett da ? Fredrikstadbrua ? Kranene på Værste ? Plankebæreren ? Portene i gamlebyen ?
Morsomt å se at LSK faktisk ønsket seg FFK i åpningskampen også.
Gi **** i hele tiffomøka.
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25