Etter kampen: Hamkam - FFK 1-1
Syns det så ut som det var Thomassen som hadde den avklaringen ved målet jeg. Men har ikke sett oppsummeringa da. jaja. Møkkakamp. Men vi stilte med b eller c laget vårt, så kan ikke forvente allverden i Hamar. Grattis med første (??) scoring for FFK Gerrbrandt
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Det er mulig at han kanskje kan ha stangnert til tider, men jeg syns det er flott den muligheten han fikk denne kampen
Det gir unggutten en mulighet til å virkelig kjenne på tempo og ferdighetene som skal til i TL.
FFK må bli flinkere på å ta vare på unge tallenter. Bare se på Thomassen, han har gjort stor fremgang, og spilte i går en bra kamp. Tarik også, han var enda yngre enn Trulsen da han debuterte i TL.
dette burde kanskje vært skrevet i forumet om Michael Trulsen, men han var en del av Ham-Kam kampen, så det er like så greit 
Marie Ledang
Opprinnelig postet av FFK-marie
FFK må bli flinkere på å ta vare på unge tallenter. Bare se på Thomassen, han har gjort stor fremgang, og spilte i går en bra kamp. Tarik også, han var enda yngre enn Trulsen da han debuterte i TL.
Er veldig enig i at FFK burde bli flinkere til å utvikle spillere fremfor å kjøpe nye. TL trenere har en agende som ofte går foran alt annet, og det er suksess i den tiden de er i klubben. Det gir en god CV ved senere ansettelser. Da er det viktig at klubben har ledere, sportdsdirektør, som har klare visjoner om hvordan forholdet skal være mellom kjøp og utvikling av egne samt hvordan man satser på junioravdelingen. Da kan ikke treneren være den som bestemmer over alt det sportslige.
Jeg synes det blir feil å sammenligne Tarik og Trulsen, Ikke minst er det urettferdig mot sistnevnte. Tarik var på aldersbestente landslag, ble hentet til U-21 da han var 18 og til A-landslaget da han var 20(?). Han er et sjeldent tilfelle i norsk fotball. Trulsen er ett litt mer gjennomsnittlig tilfelle som man ikke kan ha de samme forventningene til.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Husgutt
Syns det så ut som det var Thomassen som hadde den avklaringen ved målet jeg. Men har ikke sett oppsummeringa da. jaja. Møkkakamp. Men vi stilte med b eller c laget vårt, så kan ikke forvente allverden i Hamar. Grattis med første (??) scoring for FFK Gerrbrandt
Hva for no unnskyldning er dette a? Vi stilte med 7 spillere (pluss Örlund) i vante posisjoner og som har vært så å si faste i år. Eneste som var B-vare i går var spissplassene.
Opprinnelig postet av Husgutt
Gerrbrand scora også i treningskamp mot Lyn 22. juni.
Første obligatoriske målet da, treningskamper er og blir trening.
Opprinnelig postet av bateman
har ikke sett kampen men via reaksjoner her inne og ulike live tjenester virker det som et heldig poeng. i utgangspunktet skal vi ta kamma, men ffks lag idag bærer preg av skader, suspensjoner og spillere som egentlig ikke vil bli satset på framover nå som everton adiyiah er klare for klubben.
Strengt tatt er det vel bare Fofana og Kouadio som ikke er medi planene -eller????
Barsom, Gashi, Ophaug, Pereira og Gerrbrand er vel alle faste?
Czwartek, Ramberg og Kvisvik er vel alleunder forhandlinger med klubben om ny kontrakt?
Trulsen og Thomassen er vel talenter det blirsatset på?
Øhrlund er vel et usikkert kort?
....men ja. Enig at vi savnet Wehrman, Piiroja, Gardar, Staw, Adiyah og Everton.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25