Husk meg
Brukernavn
Passord

Dominic Adiyiah (19) klar for FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Det gjør han sikkert, men neppe fra dag én. Tror han trenger litt tid på å bli varm i trøya her uansett hvor god han er.

Helt enig RottasFlukt. Og den tiden synes jeg vi skal være tålmodige å gi begge våre nykommere. Ikke kreve underverker fra dag en liksom.

Men klart gøy om de går ut og gir en pekepinn og en følelse av kvalitet da . Ett glimt av storhet på en måte.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til:

er det bare meg eller har Dominic Adiyiah gått hele det norske pressekorpset hus forbi??

Har ikke sett det har stått noe om han i rikspressen..

Men Luton Shelton har det stått masse om...merkelig liksom

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

er det bare meg eller har Dominic Adiyiah gått hele det norske pressekorpset hus forbi??

Har ikke sett det har stått noe om han i rikspressen..

Men Luton Shelton har det stått masse om...merkelig liksom

Stemmer det.. Riksavisene liker å skrive om de "tradisjonelle topplagene" Vålerenga, Brann, Rosenborg osv.. Tipper det hadde blitt en større sak av det hvis en av de hentet en Ghanesisk landslagsspiller.

Uansett, mediefokuset er vel i ferd med å endre seg. Synes FFK har fått betydelig mer fokus i år. Gjennomfører vi en god sesongavslutning vil nok den trenden fortsette også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Sto en liten artikkel om han i de fleste avisene når han kom...
Luton har jo et "større" navn så det er jo ikke så rart... Pluss at han har vært på banen, og scoret mål

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25