Husk meg
Brukernavn
Passord

Everton Santos Da Costa (22) klar for FFK

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:

er enig..virker som han har klart å tilpasset seg nå..Var veldig god idag, tror at hvis han får mer tid med gardar kan dem bli tippeligaens nye nannskog/Gunnarson..Håper FFK kjøper han hvis han fortsetter med å spille så bra, men har en følelse at det ikke kommer til å skje pga. økonomi eller at vår nye sportssjef har andre tanker

---------------------------

CUPVINNER 06

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Har virkelig tro på det løsner for Everton snart, idag mangla bare målet.

Håper det ikke står på økonomi, eller at TKK ikke ønsker han.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Hiver meg på denne. Hvis FFK kjøper ham har vi en av tippeligaens beste spillere på laget neste sesong!

Er veldig optimist nå, men så ballbehandling idag som kun Allan kan matche av dagens tippeligaspillere. I tilegg ble jeg imponert over innsats og løpsvilje.

Mangler foreløpig scoring, men det kommer neste gang hvis han fortsetter som idag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av oleberg

Må si jeg ble mektig imponert av Everton idag. Noe av det beste jeg har sett av spisser på Fredrikstad Stadion de siste årene. Bare målet manglet - men ballen sitter klistret til beina, og han viser bra fottballforståelse. Håper FFK virkelig kjøper Everton - han kan bli sinnsyk god!!!

meget positiv overraskelse!en av dagens beste sammen med især wallace-den beste backen i TL!!målet vil komme!

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Everton har alle muligheter til å bli en av de beste spissene i Norge !! Se på teknikk og forståelse av spillet..........

Han har vært her kort tid..Alanzinio brukte vel nesten et par år på å etablere seg og Everton har vært her i 1 mnd??

Me dlitt spissing på avslutninger, så er alt på plass !!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Enig! Får man vekk junioravslutningene, kan Gardar og Everton bli et meget giftig spisspar. Er bare helt sykt å se teknikken og ballfølelsen til Everton.. Blir nesten litt våt i trusa herLaughing

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

l0l.. Hva gjør du når Messi, Ronaldo etc kommer på tv-skjermen din a Husgutt?

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Landslagsspiller

Lagt til:

heheCool

Landslagsspiller

Lagt til:

Forøvrig, noen som vet hvor mye mannen koster?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Har ikke hørt noe beløp. Han var blant de spillerene FFK så på tidlig, men han var ikke 1. pri pga at han var dyr.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har ikke hørt noe beløp. Han var blant de spillerene FFK så på tidlig, men han var ikke 1. pri pga at han var dyr.

Billigere å leie enn Ciaran Martyn tror jeg og billigere å kjøpe enn Gashi i hvert fall.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25