Etter kamp: VIF - FFK (16 serierunde)
jaja. Der fikk enga tilbake poengene vi ranet fra de ifjor. Så nå kan alle i klanen holde kjeft. Nei, dette var jævlig bittert. 1 sjanse og 1 mål.
---------------------------
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
På forhånd hadde jeg vært fornøyd med 1 poeng, men sånn som kampen var er det surt å ikke få 3 poeng i kveld.
Tegan kommer til sjanser men mangler selvtillit, vi trenger helt klart en spiss neste uke..
Kasey var stor idag, helt klart banens beste. Han er så sinnsykt god og viktig for detta laget.
Runar klarer seg bra men synd han ikke har kjemperedninger som Lasse..
Vi spiller bra på bortebane.
Ingen bytter, jeg satt å venta på Thomassen.
Ramberg hadde mange meget bra løp, men ble for skjelden brukt
Jaja, vi har 30 poeng nå, og rykker nok ikke ned i år.hehe
Dersom Stabæk vinner de to "hengekampene", så leder de med 4 poeng
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Husgutt
stabæk vinner ikke 2 på radJaja, vi har 30 poeng nå, og rykker nok ikke ned i år.hehe
Køddent at vi mister 2 poeng i gulljakten 
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av lineker
Der må jeg si meg fornøyd med har vi har fått 30 mill... Må ærligtalt innrømme at jeg synes ikke han er sååå god, men det er klart han skal erstattes..
Er det nvirkelig noen her inne som mener at Tarik er så god som media skal ha det til? 5 mål i år er 3 mindre enn en ennå bedre spiss som heter Gardar,Tegstro¨m gjør alt riktig bortsett ifra og score noe som har med spilletid og gjøre samt selvtillit.30 mill+ er helt sinnsykt bra for en middelmådig spiller som Tarik som ikke lenger er et super talent i følge alder
Er det noen her inne som mener at Runar kunne reddet et eneste poeng på de kampene han har stått???
Opprinnelig postet av paco
Er det noen her inne som mener at Runar kunne reddet et eneste poeng på de kampene han har stått???
positiv som ALLTID du paco.. synes Runar har gjort en god jobb jeg, mens han har vært her.. og nå blir konkurransen hard fra mandagen av siden han svensken kommer..
Tarik har vært sånn midt på treet iår, har hatt noen fine scoringer og vi var heldige som fikk 30 mill for han.. tror han utvikler seg mer i herenveen for å si det sånn!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av paco
Er det nvirkelig noen her inne som mener at Tarik er så god som media skal ha det til? 5 mål i år er 3 mindre enn en ennå bedre spiss som heter Gardar,Tegstro¨m gjør alt riktig bortsett ifra og score noe som har med spilletid og gjøre samt selvtillit.30 mill+ er helt sinnsykt bra for en middelmådig spiller som Tarik som ikke lenger er et super talent i følge alder
Jada, bare fem mål, men du kan også ta med at han har seks målgivende. Gunnarsson i Stabæk har to mål i årets serie, men du verden så viktig han er for laget for det med sine 11 (!) målgivende. Jeg hadde valgt Tarik foran Gardar hver gang om jeg måtte velge.
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Husgutt
stabæk vinner ikke 2 på radJaja, vi har 30 poeng nå, og rykker nok ikke ned i år.hehe
![]()
Tromsø kan også gå forbi FFK. De har vel hjemme mot RBK nå også borte mot Ham Kam (hengekamp) på onsdag 6 Aug.(mener jeg leste det et sted)
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
paco: Lasse Staw ble skadet under hjemmekampem mot Vålerenga, da hadde han stått 10 og en halv kamp.
Fredrikstad hadde på den tiden sluppet inn 11 mål..
Nå har Runar stått 5 kamper og sluppet inn 3(!) mål.. Så ja Runar har gjort en god jobb, legg også til at forsvaret har utviklet seg mer og mer positivt og blitt bedre og bedre, også er det ikke bare Runar eller Staw sin feil at vi har sluppet inn de målene..
stemmer det, men vi satser for en gang på at RBK kniper 1 poeng da og at dem snubler mot kamma 
Opprinnelig postet av FFKgutt1
paco: Lasse Staw ble skadet under hjemmekampem mot Vålerenga, da hadde han stått 10 og en halv kamp.
Fredrikstad hadde på den tiden sluppet inn 11 mål..
Nå har Runar stått 5 kamper og sluppet inn 3(!) mål.. Så ja Runar har gjort en god jobb, legg også til at forsvaret har utviklet seg mer og mer positivt og blitt bedre og bedre, også er det ikke bare Runar eller Staw sin feil at vi har sluppet inn de målene..
Eh? Runar slapp inn 5 mål mot stabæk! så åssen du får det til å bli 3 skjønner jeg ikke.. han slapp inn 1 mot Viking, 5 mot stabæk og 1 idag. det er 7 mål det!
Men for all del, jeg syns Runar har vært god for oss ;-)
oi, beklager. så feil jeg se når jeg skulle skrive.. he he

han kan ikke lastes for alle målene da 
![]()
Det kan ikke Staw heller 
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Stod noe sånt som:
"Vil du leve resten av livet uten armer?
Ta en vimpel da vel :)"
Hahaha, latterlig fra norges største tanteklubb. Gjorde enkelte av oss bare mer tente på å dra på bortetur til Fredrikstad ved første mulighet :)
Blir det Isko igjen, hva skal dere gjøre da?
Enga
Brigaden er tragisk, Bajas er magisk, nænænæ!
morsomt påfunn
Opprinnelig postet av Mental
Hive dem små tusseladdene i elva vel. Eventuelt sende New news etter dem når han får løpetid. Er på tide den forbanna hesten gjør noe nytte for seg.
Opprinnelig postet av FFK1903
Blir det Isko igjen, hva skal dere gjøre da?Hive dem små tusseladdene i elva vel. Eventuelt sende New news etter dem når han får løpetid. Er på tide den forbanna hesten gjør noe nytte for seg.
Haha, for plankehaugen har jo mange "store" og "sterke" supportere iforhold.
Enga
Deilig å har rett i en ting hvertfall, jeg tippet at det ble halvfullt og det ble det. 5000 fra byen og resten var en samling med Norsk distriktspolitikk. 1 poeng var greit, men synd vi ikke tok 3. Enga hadde jo faaannn ikke no å by på....
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
hva hadde dere gjort hvis vi hadde dratt til oslo øst og flekt ned alle flaggene deres da?
Opprinnelig postet av MariusFFK
![]()
Det kan ikke Staw heller
Sant nok 
Siden det ikke er noe organisert av det hos oss gjetter jeg på at det ville blitt en drøss av private annmeldelser :) Hadde dere flydd på flaggbærerne våre på banen hadde det blitt politieskorte og litt av hvert. På dere.
Enga
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
hva hadde dere gjort hvis vi hadde dratt til oslo øst og flekt ned alle flaggene deres da?
ehh... noen av oss gjorde det.
ble ikke mye leven ut av det for å si det sånnn
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Le dem ifillebiter.
Svaberget for alltid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25