Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store Tottenham tråden

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08

Lagt til:

9-1 over Wigan i helgen.. Ja, hva skal man si?

Synes dette var en meget god kamp av Spurs, men skal jo sies at man ikke fikk alt for mye motstand av Wigan denne helgen..
Gledelig å se at Defoe vet hvor målet står og er pt toppscorer i PL :)

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Per Egil

- Er i Tottenham kun på grunn av pengene

Endelig en ærlig fotballspiller. Og jeg vil tro at de aller fleste profesjonelle fotballspillere er enige, selv om de færreste vil innrømme det. Kudos til Assou-Ekotto for å snakke rett fra levra.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Først det jeg gikk inn i tråden for å si: Hyggelig å se at Spurs holder på fjerdeplassen. Jeg kommer til å heie hardt på de hvite og mørkeblå på onsdag. Sett lottomillionærene fra Eastlands ettertrykkelig på plass.

Så til Assou-Ekotto-intervjuet: Jeg skjønner ham jo, og ærlighet skal man respektere. Dog synes jeg det høres drøyt ut når han sier at han ikke føler noen tilknytning til lagkameratene engang. Jeg vil tro at selv om flertallet av profesjonelle fotballspillere nok tenker lønn og egen karriere fremfor klubbfølelse, så er et like fullt mange som knytter følelsesmessige bånd til både medspilllere og fans. Jeg vil tro det er mange eks-fotballspillere som har mange venner blant tidligere lagkamerater, og varmere følelser for klubber de har spilt for lenge.

Jeg har litt vondt for å tro at for eksempel Phil Neville gir glatt fanden i hvordan det går med Manchester United bare fordi han nå har spilt noen sesonger i Everton.

Men tilbake til poenget: Lykke til mot City!

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Juniorspiller

Lagt til:

Champions leauge kval for Spurs! COYS!

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Håper på 3. plassen nå Smile

Juniorspiller

Lagt til:
Noen som har bestilt tur over til WHL enda eller som har planer om dette? Og hvordan er stemningen for å få til Spurs treff her i Fredrikstad, slik som det er andre steder i landet..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88