Buer Johansen
Opprinnelig postet av DeKjök
Vi bør etter de to siste sesongene vise både Eggen og Harry Hansen litt mer tillitt enn å tro at de bare har dratt på ferie og lar overgangsmarkedet seile sin egen sjø. Hvilke spillere de har kontakt med og hvilke tilbud som er lagt frem vet vi ingenting om.
Helt riktig. Jeg tipper at vi får beskjed om at vi har signert en spiller vi ikke har diskutert i det hele tatt... KTE er ikke en amatør...han har masse kontakter og de bruker han godt. Så ro ned nervene.
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det hadde vært noe det !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Macka fra start!
Virker som Eggen satser alt på ett kort (les: Gashi). Det er et veldig usikkert kort spør du meg. Tror han havner i TIL med Høgmo som han skryter veldig av, eller fortsetter under Rekdal i Enga. Vi hadde hatt større muligheter på Buer!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
I intervjuet med Gashi på vålerenga.no synes jeg han hellet mot Enga, men idag virket det som han heller mot Til, la oss håpe han heller over til FFK.
Macka fra start!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det som er rart er at ikke FFK sikret seg Gashi i fjor. Hvordan i all verden havnet han i Horten!?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25