Kamptråd: Stabæk - FFK (14. serierunde) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Da er det snart klart for årets toppoppgjør så langt!
Runar
Czwartek - Ophaug - Piiroja - Wallace
Ramberg - Gashi - Wehrman - Barsom
Tarik - Gardar
Jeg har en skremmende bra feeling før denne kampen, håper det er et godt tegn. 
---------------------------
Hvem F er Rami?
Vi blir kjørt skikkelig i starten her. Og Werhman med en forferdelig skummel feilpasning.... Som Veigar P. Gunnarrson heldigvis setter til side for Runar.
JAAAAAAAAAAAA!!!!
For en PERFEKT heading av Gardar!!!!!!!!!!!!
Den merksnodige, hardtarbeidende spissen vår er virkelig i ferd med å bli en favoritt. :)
Har du lest forumets retningslinjer?
Deilig, den trengte vi!!!
Hvem F er Rami?
Lovin' it!
Herlig å være effektive, lov er det også! :o)
Vi har bare så ufattelig deilig medgang for tiden... blir rævkjørt 20 minutter, før vi går opp i ledelsen på første sjanse. Det er vel sånt som kjennetegner et topplag...!!
Spent på kamputviklingen, nå. Vil gjerne ha mer og mer desperate stabæk-spillere og påfølgende FFK-kontringer.
Fy faen - FOR en avslutning!
Men hvordan i alle dager kan han få stå helt alene slik? Barsom som ikke jobber hjem denne gangen?
Så fort kan flyten snu...
Nydelig angrep av Stabæk - dessverre.
2-1.
Barsom følger ikke med mann der.
Edit: 2-1, hvordan pokker er det mulig at han får gå tilbake å nicke der?
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Aaah, de får jo altfor stort rom når de angriper! De har jo flere kvadratmeter å boltre seg på før backene er skikkelig oppi dem... Tror Ophaug kunne avverget en del av Alanzinho-raidene hvis han hadde spilt høyreback ved å være oppi situasjonene mye tidligere. Czwartek har farta si, men den holder ikke alltid mot Alanzihno, med ball eller ei...
...flott jobb ved å ta ut Alanzinio hitill gett !!....
Go Tottis!!!
Nå får vi se hva som bor i laget. Men viktig å ikke få en til i sekken før pause, nå.
Nå var det vel like mye feil av Wallace på 1 målet og Piroja på nr 2
Syntes Agbar Barsom bare blir dårligere og dårligere for hver serierundene...Ingen av fintene hans fungerer, ender bare opp med å miste ballen...
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av A9$h
Kvisvik,thomassen eller Kouadio må vel være bedre og bruke enn BarsomSyntes Agbar Barsom bare blir dårligere og dårligere for hver serierundene...Ingen av fintene hans fungerer, ender bare opp med å miste ballen...
Helt enig A9sh... tror barsom skulle ha vært mere våken føre stabæk gikk opp i ledelsen...
Her trengs det en leksjon i markering ja!!! 2 tafatte mål!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Raio sliter noe voldsomt mot spillende lag som Stabæk. Tenk om han ikke hadde vært god i lufta
Har et snev av tro på dette her fortsatt. Grönhagen en luring, noen kloke ord i øret på spillerne, og et bytte på midtbanen - dog usikker om Barsom eller Gashi bør ut - og vips har vi utlikna. Stabæk datt sammen etter scoringen vår, og en utlikning - gjerne mot spillets gang - kan være veldig demotiverende. Og DA har vi dem!
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Barsom og Gashi er meget svake. De klarer ikke å stå opp og de tilfører lite kreativt.
Nå ønsker jeg Kvisvik inn for Barsom og Thomassen inn for Gashi
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Wallace var feilplassert på 1. målet
Barsom har for mange feilpass og mislykkede finter
Dommeren har dømt 60-40 i favør FFK, så vi kan hvertfall ikke skylde på han
TV 2 sier tegstrøm skal inn.. mulig tarik spiller høyre kan da.. barsom ut ?
Noe må de gjøre for dette var en flau forestilling og ikke noe et topplag i TL kan være bekjent av.... skuffer stort.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25