Husk meg
Brukernavn
Passord

Uenige med Wehrman

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Skandale om dette skjer, men tror nok det bare er en måte å få fart på sakene i styret ved å skape uro og ønske seg vekk. Personlig tror jeg dette ordner seg.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:

Er de ordene som står i nettavisen tatt fra munnen til Werhman så er det krise,gi mannen det han vil ha han har en stor del av æren for at vi er der vi er og de behandler vel ikke han like dårlig som de har behandlet Kvisvik

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco

Er de ordene som står i nettavisen tatt fra munnen til Werhman så er det krise,gi mannen det han vil ha

Det nytter vel ikke å drive en klubb på denne måten heller. Det vil fort føre til at alle skal ha bedre betalt enn naboen. Har vi lovet en ting skal det holdes og så skal vi være ryddige i forhandlinger og heller ikke love mer enn vi kan holde. I år er Wehrman god, neste år vet vi ingen ting om

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av rød og hvit

Er de ordene som står i nettavisen tatt fra munnen til Werhman så er det krise,gi mannen det han vil ha

Det nytter vel ikke å drive en klubb på denne måten heller. Det vil fort føre til at alle skal ha bedre betalt enn naboen. Har vi lovet en ting skal det holdes og så skal vi være ryddige i forhandlinger og heller ikke love mer enn vi kan holde. I år er Wehrman god, neste år vet vi ingen ting om

Lønnen til Werhman er faktisk langt under snitt til og være en av lagets viktigste spillere.Hvor viktig han ville bli viste ingen med sikkerhet men det ser vi jo nå.Bort med Tarik,Kvisvik og Werhman så blir det bra

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: denialsander

Bort med Tarik,Kvisvik og Werhman så blir det bra.

Amen. Og inn med litt flere næringslivstopper og andre kanoner i ledelsen, så bærer det garantert rett til himmels.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja ser ihvertfall at Høili er enig med meg hehe,er vist også nok av penger til spillerkjøp

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: denialsander

"- Hoff er knalldyr. Det er penger til å signere han, men er det bedre med en Hoff enn med tre andre spillere. Skal en akseptere at han har 100 % mer i lønn enn noen andre spillere i klubben. Hvordan vil resten av troppen reagerer på det. Eller skal FFK bare lukke øynene, og tenke kortsiktig, spør Høili."

Kortsiktig tenking er vel kanskje først og fremst å gi en spiller minst 100% mer lønn en den nest mest betalte for så å vente på flodbølgen som kommer etterpå...

Jeg vil dog si at jeg synes det er fint med EN god HOFF enn tre andre dårlige spillere som hentes som stallfyll, men...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Det er sant det der. Se hvordan det har gått med Brann etter at Huseklepp fikk en lønn på rund 3(?) millioner. Var vel Guntveit som plutselig skulle ha det samme.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Synd Hoff er så grisk. Vet ikke om jeg vil ha en spiller som ikke vil spille her egentlig, som også krever vanvittig mye penger. Da er det verre med Wehrman..

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25