Husk meg
Brukernavn
Passord

Før Kamp: FFK-Brann (Serierunde 15) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Wallace må stå over denne pga. sitt tredje gule mot Stabæk?

Det var Raio som fikk gult. Wallace er klar for kamp.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprinnelig postet av solano2

Wallace må stå over denne pga. sitt tredje gule mot Stabæk?

Det var Raio som fikk gult. Wallace er klar for kamp.

45 Wallace får gult kort etter å ha sabotert en bra sjanse for Stabæk.

hentet fra vg.live. raio fikk også gult. kan miste 3/4 av forsvarsrekka mot brann, gerrbrand og raio mulig ute med skade, wallace suspendert.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Jeg så kampen, når var det han skulle fått gult?

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Flemastro

Opprinnelig postet av bateman

hentet fra vg.live. raio fikk også gult. kan miste 3/4 av forsvarsrekka mot brann, gerrbrand og raio mulig ute med skade, wallace suspendert.

Situasjonen det siktes til hos VG er jo Piiroja's kort.
Gunnarsson spilte ballen forbi Piiroja, og han bare satt ut ræva og fikk gult kort for oppstruksjon.
Ingen andre gule til FFK i løpet av kampen...

EDIT: Link fra dagbladet.no

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av bateman

VG er eneste som har fått med seg at Wallace fikk gult kort i tilfelle. De har heller ikke noe kort på Raio eller på Stabækspilleren (Holmvik?) som var den første som fikk gult kort

Livedekningen til VG er tragisk dårlig og inneholder generelt mye feil. Ikke til å stole på i det hele tatt.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Med de fleste tilbake fra skader:

Runar

Ophaug     Piiroja       Gerrbrand       Perreira

Ramberg   Wehrman     Gashi        Barsom

Jòhannsson        Elyounoussi

Eller:

Czwartek      Ophaug       Martinsen*       Perreira

Ramberg    Wehrman     Barsom         Thommassen

Jòhannsson       Elyounoussi

Martinsen bytter med Gerrbrand eller Piiroja hvis en av de er tilbake. Gashi tar også en plass hvis han er klar, Barsom ut på ventre og Thommassen ut av laget. Ramberg har hatt en dårlig periode, og Barsom imponerer meg ikke stort som ving. Tror han er en mer offensiv type enn Ramberg, noe som passer bra sammen med Wehrman. Kvisvik vil jeg gjerne se på banen, men i 2.omgang. Han er en perfekt joker!

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå er kampen utsolgt.

Seriøst?

Er vel telt med sesongkortinnehavere som er på ferie etc. det da? Ingen biletter igjen altså???

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg er meget bekymret for denne kampen pga. skader, sykdom og form på laget. Vinner "guttæne" her så er det en god sjanse for serieledelse igjen Tongue out

FFK-Brann, RBK-Stabæk, Vålerenga-Tromsø, Bodø/Glimt-Lyn.

Lagene rundt FFK på tabellen har tøffe kamper de også. Wink

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av KeJ

Nå er kampen utsolgt.

Seriøst?

Er vel telt med sesongkortinnehavere som er på ferie etc. det da? Ingen biletter igjen altså???

Hvorfor så overrasket over det? De 4 siste kampene har det vært full brakke på stadion. FFK er et topplag!

Kan fortelle deg dette. Jeg sitter på felt M. Sist kamp mot LSK så prøvde vaktene å finne 2 stk. ledige plasser i pausen for to personer. Det var ikke lett så jeg. De surret rundt på tribunen hele pausen. Våre sesongkort blir brukt hvis noen er på ferie. No problem Amigo Wink

Landslagsspiller

Lagt til:

Snart utsolgt

Virker ikke som det er så populært å stå i plankehaugen feltet om dagen? Sitteplassene har vært utsolgt lenge nå. Undecided

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av benksliter`n

Snart utsolgt

Virker ikke som det er så populært å stå i plankehaugen feltet om dagen? Sitteplassene har vært utsolgt lenge nå. Undecided

Ikke så rart når det har blitt som det er der om dagen. Skal ikke gå på kamp for å bli truet, spyttet på og kjeftet på bare fordi man ikke er med på en sang

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:

Hørt makan! Tru, spytt og kjeft tilbake da vel, slutt og vær så kjerring!

Hvem F er Rami?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av kenneth

Haha. Herlig KennethWink

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av KeJ

Nå er kampen utsolgt.

Seriøst?

Hvis kilden er billettservice.no så har jeg ALDRI opplevd at det stemmer med hva Aristokraten kan fortelle. Jeg kjøpte billett seneste kl 18 i dag, og det var fortsatt billetter igjen. Ikke mange selvfølgelig, men det var ikke utsolgt.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kenneth

Jeg bøyer meg i støvet! Som Jimi Hendrix skulle sagt det selv (Jimi er Gud så hans ord er min lov) 

Men derfor sittebilettene går først er vel fordi aristokraten holder igjen PH billetter for ikke medlemmer til en viss dato eller kimser jeg noe vanvitiitg her? åpent spørsmål, vil ikke ha no slakt..

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

midt oppi ydmykelsen på nadderud og tarik-salg til heerenveen finner jeg glede i at vidar martinsen er tilbake på banen for fullt! ikke minst er dette hyggelig for hovedpersonen selv som slet lenge med en karrieretruende skade. vidar viste mot stabæk at han fungerer som en direkte erstatter for raio, samme type og samme intensitet i spillet. akkurat som raio uredd, hardttaklende, og naturligvis ruser han litt for mye inn i dueller-akkurat som raio. vidar bør spille på lørdag hvis enten raio eller patrick er skadet. ophaug og pac kan gjøre opp om hbacken framover.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av benksliter`n

Snart utsolgt

Ikke så rart når det har blitt som det er der om dagen. Skal ikke gå på kamp for å bli truet, spyttet på og kjeftet på bare fordi man ikke er med på en sang

Thor Gunnar: hvorfor står du i PH? For meg høres du ut som en typisk indianer, altså en som burde pelle seg vekk fra feltet. Heller 50 syngende enn 2000 indianere som holder kjeft og holder seg for øra når man synger... Plankehaugfeltet er et SYNGEFELT!!  Eller, det er meningen å være det. Bare synd det er så få som skjønner det..

Du går ikke på heavy metal konsert med glowsticks,puselegger og rosa hår og klager fordi alle går med svarte klær og ser dumt på deg vettu...

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: JipJap

Og dere lurer på hvorfor det blir få syngende på stadion, husgutt?

Latterlig i mine øyne.

"man går ikke på fotballkamp kledd i burburry? caps og merkeklær og klager fordi alle går med rødt og hvitt og ser dumt på deg vettu"

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg går kledd i drakt og skjerf og er juletre selv jeg. Ingen som bryr seg om hva du går kledd i. Vi bare vil at folk skal synge på syngefeltet. Er det så mye å forlange?

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg går kledd i drakt og skjerf og er juletre selv jeg. Ingen som bryr seg om hva du går kledd i. Vi bare vil at folk skal synge på syngefeltet. Er det så mye å forlange?

Nei det er ikke for mye å forlange, er fremgangsmåten folk reagerer på, har du/dere ikke skjønt det ENDA?

Landslagsspiller

Lagt til:

Tja. Hva skal vi gjøre når oppmuntring ikke funker? Er det rart vi blir oppgitte når folk klager over forventninger om at det skal bli sunget på syngefeltet?  Så jævla hårsår kan man ikke være..

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:

Må bare hive meg på her.
Var tidligere medlem av plankehaugen, men ble til slutt så flau at jeg ikke orka mer. (Har valgt sitte plass på samme tribune)
Jeg var ikke akkurat av de ivrigste, men jeg sang av full hals i hvert fall... Når jeg nå sitter og ser på opptakene av kampene kan man ikke unnvære å se alle de fine fruene og andre som innfinner seg på ph-tribunen med armene i kors og kjeftet limt igjen med superlim... Skulle nesten tro de var tvunget på kamp... Ikke kom her å si at det er brh og andre som har skyld i det i hvert fall...
Skjønner veldig gått at folk reagerer på tidligere episoder osv. men man må jo kunne sette krav til at de som står på ph-feltet skal være syngende supportere... På bortebane er det blanda drops på tribunen, så der kan man ikke forvente det samme som på hjemmebane...

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

Tja. Hva skal vi gjøre når oppmuntring ikke funker? Er det rart vi blir oppgitte når folk klager over forventninger om at det skal bli sunget på syngefeltet?  Så jævla hårsår kan man ikke være..

Oppmuntring fungerer, men man må ha tro på det og man må være villig til å investere litt i tålmodighet. Noe som faktisk hadde fungert er å gjøre ståplassbillettene litt dyrere enn sitteplassene på kortsidene. Da skal jeg love deg at mange med "superlimkjeft" forsvinner.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja, spiller Brann som mot Molde i cup`en (0-2), så kan nesten FFK klare seier med halvt B-lag Wink

Landslagsspiller

Lagt til:

Ha ha ha....Brann blir rundspilt og rævkjø... 3-0 til Molde etter 33 min Laughing

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25