Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Viking-FFK (12. serierunde)

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman
 kunne nok presisert at 4ern til tarik er svak. men ellers må jeg ha truffet på børsen min siden du kun har én spiller å utsette påWink

Jada, ellers er jeg stort sett enig med deg Laughing Og det er jo riktig som en annen sier her, at Tarik jo ga målgivende til Gardar. Så kanskje han skal få en svark firer, sånn for å være grei Wink

Søren, vi hadde nok en gyllen sjanse til å lage en liten luke til STabæk nå. No way om Viking tar dem hjemme på Nadderud. Jaja. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Jeg mener Barsom passer best på høyrekanten, når han spiller på venstre så går han for mye innover på banen synes jeg.. Tror kanskje Barsom hadde blitt en annen en dersom han hadde spilt høyrekant..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Trenger vi penger, er det bare å selge Barsom.. Bør heller lære seg å slå pasninger, enn å stusse bartenFoot in mouth

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

Trenger vi penger, er det bare å selge Barsom.. Bør heller lære seg å slå pasninger, enn å stusse bartenFoot in mouth

Var jævlig flott den barten, da. Men spillemessig ble han sittende med skjegget i postkassa (ok, den var bløt)

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Herlig å sitte blant noen siddiser på Gardermoen og se 0-1 danse inn via hanskene til Myhre. Ikke så gøy når det kom et mål rett etterpå. Da var det mer gøy å se en halvveis fornøyd gjeng på Sola som skulle med samme fly som meg, bare motsatt. Wehman er faen meg skummel utenpå banen også der han satt!

Nok om det. Utrolig bra med et poeng for tredje gang her borte. Laget viser stabilitet nå, har vel til gode å se FFK bli rundspilt i årets serie.

Hadde en vond følelse at Viking skulle score på slutten, men slapp heldigvis det!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av SirLion

neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:

Barsom, Gashi, Wherman, Kvisvik/Thomasen/Kouadio..

Håper jeg ikke ser Barsom på banen

Helt enig! Faktisk enda dårligere enn Ramberg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

per dags dato er det nesten "krise" på vingplass. vi har ikke én spiller som virkelig er til å stole på 100%. det mangler klasse. barsom er årets store skuffelse i ffk, rett og slett rævva. ramberg gjør seg best som sentral midtbanespiller, løser vingrollen kun til OK. kvisvik er en saga for seg, langt unna tidligere storform. koadiou prestert ingenting i ffk til nå...thomassen bør være selvskreven framover, bortsett fra de gangene han stepper inn for wallace på vbacken. ønsker to nye vinger framfor ny spiss nå...spissparet vi har er for tiden meget bra, scoret 9mål til sammen i år=godkjent++  kvisvik og ivory boys ut bør gi rom for nye spillere inn 1august?det behøves ellers faller fredrikstad fort nedover tabellen...west, stadheim og tegstrøm kan også skyves på dør, men det blir nok vanskelig.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

barsom er årets store skuffelse i ffk, rett og slett rævva. ramberg gjør seg best som sentral midtbanespiller, løser vingrollen kun til OK.

jeg mener disse to sammen med de to sentrale på midtbanen er den største årsaken til at vi ikke er en kasteball på bortebane denne sesongen slik vi har vært i samtlige sesonger i tippeligaen. selv om de ikke glimter til i går, så jobber de bra kollektivt og vi er til tider helt på høyde med viking på midtbanen. det hadde vi ikke vært med fjorårets kvisvik/bjørkøy.

med ffk til champions league!

Landslagsspiller

Lagt til:

Greit å gjøre som smarte skiløpere, legge seg litt bak tet. Bedre å spurte forbi på sluttenCool For mye vind å være på toppen alene, hehe.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Syns det var svakt defansift på det målet til Viking. Det var jo ikke noe press på Ødegaard over hodet. Fikk stå helt alene å slå innlegget....

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns det var svakt defansift på det målet til Viking. Det var jo ikke noe press på Ødegaard over hodet. Fikk stå helt alene å slå innlegget....

Det er svakheten til Cwartek det, uten at jeg husker helt hvor han var ved målet. Men han burde vært der...Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: GurrBass

Stokholm mener at FFK ikke er no topplag,vi kom dit bare for å ta et poeng.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193165

Må si at jeg liker den kommentaren Wehrman kommer med tilbake Tongue out

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Bra å si det når vi presser midstopperen deres med 3!!! mann slik at han blir stresset og gjør feil....

Topplag spiller klokt og det mener jeg vi gjorde i går. Veldig fornøyd med gutta.

Synd med Wallace, ser han bøyer beina for å ikke kveste stakkarn...og blir straffet med gult selv om han hadde kort fra før...greit nok, men ikke så stygt av Wallace.

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Synes ikke vi kan være misfornøyd med ett poeng borte mot Viking, men personlig er jeg misfornøyd med Barsoms utvikling og synes han var den eneste som skuffet igår. Han skaper forsvinnende lite, og slår dessuten altfor mange feilpasninger. Han er en skikkelig Burman, som snakker på seg forventninger han ikke lever opp til. Eller som det heter på engelsk: His mouth is writing checks that his body can't cover.

-Elsker alle-

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Viking bør sende Rösler på et slikt "anger-management" kurs. Mannen er jo helt vill.

-exit body, exit mind-

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av GurrBass

Stokholm mener at FFK ikke er no topplag,vi kom dit bare for å ta et poeng..

Stokholm er passe dum med slike uttalelser... Selv om Viking ikke har vært så gode hjemme i år som de pleier være er det få lag som kommer til en Viking stadion for å overkjøre Viking med aggressivt angrepsspill.

FFK hadde god defensiv kontroll og hvis vi hadde vært superheldige med uttellingen kunne vi ha ledet med 2-3 mål etter første omgang.

Hvis FFK er så utrolige like andre lag de møter, da burde de jo også være forberedt på det - og være i stand til å spille bedre, siden de er så %¤#!"# mye bedre enn slike lag. Og da er det jo minst like merkelig at Viking ligger på 9. plass og FFK på 2....

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Må si at Viking er et lag jeg begynner å mislike ganske sterkt etterhvert, Røsler, Stokholm, Soma, Ross.... Sikkert flere også, en udregelig sytegjeng rett og slett.

Barsom ligna jo skummelt mye på Fares i Kopps med den busefangern!

Synd ikke skuddet til Ramberg gikk inn. Mener å kunne se på spillestilen til Ramberg at han har vært mye plaget av skader tidligere, synes han trekker seg litt for ofte. Er jo kanskje ikke rart hvis det ligger litt i bakhodet på ham, han har jo tross alt vært erklært forballinnvalid. Hadde han trøkt til litt hardere og trekt seg litt sjeldnere ala Gahsi mener jeg han hadde holdt tett oppunder landslagsklasse.

Oppløftende å se at opphaug var ganske mye bedre på stopper- enn på backplass slik at fraværet til Gerrbrandt ikke var så farlig som jeg fryktet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

VG mener at det var det at "Raio Piiroja ble liggende nede i eget felt da Viking jaget 2-1-scoring i sluttminuttene av andre omgang" som Rösler ble grinete for.

Det burde jo være kjent at Raio ikke er den som blir liggende hvis han har mulighet til å reise seg igjen - han reiser seg kanskje til og med litt FOR fort, ifølge enkelte (husker en del snakk etter den andre Hammarby-kampen, hvor tre fjerdedeler av Hammarby-laget lå i dødskramper kampen igjennom, og noen var irriterte på Raio som ikke fulgte samme opplegg). Personlig er jeg uenig med dem, men samma det.

Uansett faller Röslers angivelige kritikk på sin egen urimelighet. Wink

Svensk magi!

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til:

Enig i det meste her, gitt... var utrolig deilig å lede i 2 min.

Kjempetreff av Ødegaard, dersom det stemmer at han faktisk mente å curle den inn. Synd Raio følger mann, og Runar blir lurt. Tror likevel FFK slipper mye snakk om en ufortjent seier dersom de hadde holdt nullen helt inn.

Barsom understreket selv hvor tåpelig alt han gjorde i går var, ved å stille med den røverbarten... Resten av gutta hadde i hvert fall overvekt av gode løsninger fremfor å bedrive ablegøyer og NM i feilpassninger. Ett skudd var alt jeg noterte som positivt... synd...

Et lite apropos - hva syns man om løsningen med den lange ballen på Gardar og Tarik som må satse på en tilfeldig passning i ny og ne..? Jeg for min del kan ikke helt skjønne at den ukontrollerte dempingen på brystet, tre-fire touch for å få kontroll, før en motspiller plukker ballen, funker særlig bra... Mulig dette er den beste løsningen - jeg antar det, siden man velger den..?

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Må si at Viking er et lag jeg begynner å mislike ganske sterkt etterhvert, Røsler, Stokholm, Soma, Ross.... Sikkert flere også, en udregelig sytegjeng rett og slett.

veldig enig, glemmer heller ikke stockholms stempling av en liggende tarik på stadion ifjor, skulle vært direkte rødt!!ser trynene til gaarde, stockholm og ross underveis i kampen at dette er lite sumpatiske karer. sutrehuer av dimensjoner, brukte mer tid på dommern enn kampen...videre er hjemmepublikummet i stavanger en gjeng sutrehuer as well. piping hele veien!!fikk virkelig en god dose viking-hat etter denne kampen...må ikke glemme røsler som mangler folkeskikk, blir mest trist på hans vegne...

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:

Ijeh er også lett å hate i mine øyne.

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av TheDude

Barsom ligna jo skummelt mye på Fares i Kopps med den busefangern!

Jeg begynte å bli redd, etterhvert som jeg leste tråden her. Men heldigvis var det ikke bare meg som hadde lagt merke til bremsen til Barsom. Ærlig talt, det er noe av det jævligste jeg har sett.

Syns vi skal være fornøyd med poengdeling her. Personlig synes jeg Ramberg gjør en solid kamp. Runar overasker også postivt.

Tarik? 30 mill. Slå til.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

LSK var dumme som sa opp Røsler.. Flink trener..

Hvorfor han klikka på grønis igår aner jeg ikke men.. Har mista sansen for Viking, og det gleder meg stort at Velicka forsvinner, kan han se hvor lett han blir blåst for hver gang han legger seg ned..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

Sikker paa det? Han har spilt bra og fortjener forsaavidt plassen, men det skulle ikke forundre meg om det er Agim som spiller back heller. Etter hva jeg har hort har han gjort det bra paa treninger i det siste..

Ellers er jeg i utlandet og fikk ikke sett kampen, men 1 poeng er sterkt paa bortebane mot Viking- uansett aassen spillet var. Stokhom maa gjerne kalle oss feige som gaar for uavgjort, men jeg for min del syns det er positivt. Naa har vi tatt poeng paa tre av Norges verste bortebaner- Alfheim, Lerkendal og Viking Stadion pluss at vi spilte bra i Bergen; da er jeg mer enn fornoyd med prestasjonene! Laget spiller mye mer kynisk og klokt paa bortebane naa- positivt!

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Costanza

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

Sikker paa det? Han har spilt bra og fortjener forsaavidt plassen, men det skulle ikke forundre meg om det er Agim som spiller back heller. Etter hva jeg har hort har han gjort det bra paa treninger i det siste..

Ellers er jeg i utlandet og fikk ikke sett kampen, men 1 poeng er sterkt paa bortebane mot Viking- uansett aassen spillet var. Stokhom maa gjerne kalle oss feige som gaar for uavgjort, men jeg for min del syns det er positivt. Naa har vi tatt poeng paa tre av Norges verste bortebaner- Alfheim, Lerkendal og Viking Stadion pluss at vi spilte bra i Bergen; da er jeg mer enn fornoyd med prestasjonene! Laget spiller mye mer kynisk og klokt paa bortebane naa- positivt!

Fofana har gjør det også bra treningen, men klarer ikke å prestere i kamp, det er sikkert det samme med Agim.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25