Innkjøpsstopp: Spillere glipper for klubben
Opprinnelig postet av FFK1903
Ellers er det utrolig synd at når vi endelig klarer å spore opp gode spillere, så er det pengene det står på. Før har vi svidd av millioner på spillere som overhodet ikke holdt mål.
Mener du FFK skal fortsette med den taktikken? Er det ikke egentlig positivt at de nå ser ut til å tenke seg om to ganger før de handler..?
---------------------------
Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Mener du FFK skal fortsette med den taktikken? Er det ikke egentlig positivt at de nå ser ut til å tenke seg om to ganger før de handler..?
Nei, men det var ikke poenget mitt. Det er synd de hadde penger brennende i lomma når speidingen av spillere var fraværende, mens pengesekken er snurpet igjen når vi faktisk gjør skikkelig research på spillerne. Det er det vi faktisk har gjort nå. Vi har sendt en person ned for å se på aktuelle spillere, og flere dem har vi sikkert fulgt lenge. Da er det ikke lengre desperate kjøp a la Tegström i fjor, hvor man svidde av en del millioner bare for å ha kjøpt en spiss før vinduet stengte.
Nå er vi ute i god tid, vi finner spillerne på en riktig måte, men pengene er ikke der, og det er surt.
Det er jeg helt enig i. Men jeg kan ikke fatte hvorfor vi ikke har speidet grundigere før...? Det kan da ikke ha vært tilfelle at de ikke visste at det lønner seg å sjekke spillere grundig ? Men heldigvis, det tilhører fortiden.
Hvis vi får beholde Tarik litt lenger, så er det ingen bråhast med ny spiss. Da kan vi fortsette å speide og slå til når anledningen byr seg...om 1 mnd eller om 12 mnd.....
---------------------------
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25