Men man kan lure på om FFK i det hele tatt er villig til å betale det som det vil koste å hente inn kvalitetsspillere. Forhåpentligvis er de mer bevisste på markedet og hva som skal til enn enkelte tror, og det hele er taktikk.
Nå er det vel faktisk sånn at ingen av de andre spillerne har blitt solgt til andre klubber heller. Det tyder vel på at det er flere enn FFK som mener at spillerne det dreier seg om ikke er verdt det "eierne" krever. Den økonomiske krisa i norsk fotball er ikke over, mange klubber vil trenge å kvitte seg med spillere, og FFK kan utnytte dette ved å sitte på gjerdet. Jeg tror Harry og Eggen er to kalde fisker som kan dette spillet bedre enn de fleste som herjer på disse sidene, og regner4 med og tor at 3-5 storfesk er i boks i god tid før seriestart. Klubben sparer også lønnsutgifter ved å vente i det lengste med å skrive kontrakter.
Hva er for dyrt? Hva kan vi nettsynsere om dette? Det vi vet er at vi er nødt til å forsterke laget. Det betyr at vi får større lønnsutgifter en tidligere. La oss håpe at KTE og HH får fast fisk på agnet sitt. Furuseth Olsen er en spiller som i flere sesonger har vist seg god nok for tippeligaen. La oss bare håpe at de villaksene som de prøver å fange kommer. Vi er ikke større som klubb enn at vi har veldig mange konkurrenter.
Det viktigste når det gjelder forsterkninger er vel at spilleren det vil være snakk om skal kunne fungere i klubben, blant spillere og ledere, så vel sportslig som sosialt. Er spilleren verdt 1 mill, ja så får man betale det det koster...
Min mening er at PFO ikke er en spiller FFK bør jobbe så veldig med å hente inn. Buer Johansen derimot, han ser jeg gjerne i FFK-drakt
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det viktigste når det gjelder forsterkninger er vel at spilleren det vil være snakk om skal kunne fungere i klubben, blant spillere og ledere, så vel sportslig som sosialt. Er spilleren verdt 1 mill, ja så får man betale det det koster...
Min mening er at PFO ikke er en spiller FFK bør jobbe så veldig med å hente inn. Buer Johansen derimot, han ser jeg gjerne i FFK-drakt