Overgangsvinduet sommeren 2008 (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av MLarsen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av paco
Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.
FB beskriver vel kostnadene totalt over en 3 års periode
Det står faktisk at Hoff vil koste FFK 4-5 millioner per år. Det er bare å lese artikkelen.
Ja, om lønnskravet er 3 mill, vil han koste 4,5 mill i året. I tillegg kommer sign on fee, muligens leilighet og bil?
Det skal legges til at dette er noe jeg tror og mener å ha hørt. Men VET at om bruttolønnen er xx, er totalkostnaden for arbeidsgiver betydelig høyere enn xx
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Det skal legges til at dette er noe jeg tror og mener å ha hørt. Men VET at om bruttolønnen er xx, er totalkostnaden for arbeidsgiver betydelig høyere enn xx
De fleste arbeidsgivere regner ca 30% ekstra i kost i tillegg til bruttolønn. Da dekkes arbeidsgiveravgift, sosiale kostnader, etc. Hvilke frynsegoder FFK kan tilby vet jeg ikke.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hoff krevde 1,45 millOpprinnelig postet av MLarsen
Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.
FB beskriver vel kostnadene totalt over en 3 års periode
Det står faktisk at Hoff vil koste FFK 4-5 millioner per år. Det er bare å lese artikkelen.
Ja, om lønnskravet er 3 mill, vil han koste 4,5 mill i året. I tillegg kommer sign on fee, muligens leilighet og bil?
Hoff krevde 1,45 mill
1,45 i lønn per år? Det nekter jeg faktisk å tro, og jeg tror faktisk ikke at du har den fulle oversikten over hva som skjer i FFK-systemet lengre heller. Du har da tatt feil før og vært påståelig.
Han kan fritt velge mellom en god del klubber i Tippeligaen, er en av de heteste spillerne, da vil jeg tro at han vil kreve mer enn 1,45 millioner i året. Det kan heller ha vært det FFK har tilbydt.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Trudde du var i Skien jeg Paco...?
Paco er Morgan supporter, ikke FFK supporter. Han sa han skulle til Skien å støtte laget... Pissprek, som det meste annet han gulper ut av seg....... Synd han ikke skjønner at dem han prøver å forsvare, er at han kun gjør dem en bjørnetjeneste.... En stor jævla fjott, er alt han er......
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er du med eller er du tilbake i 1985,jeg satt på VIP med en pc i fanget,stakkars meg får ikke engang lov til og betale for og se fotball..Bedreviteren hvis du vet hvem jeg er så hadde det hvert hyggelig med et besøkOpprinnelig postet av ffkmufc
Trudde du var i Skien jeg Paco...?
Paco er Morgan supporter, ikke FFK supporter. Han sa han skulle til Skien å støtte laget... Pissprek, som det meste andre han gulper ut av seg....... Synd han ikke skjønner at dem han prøver å forsvare, at han kun gjør dem en bjørnetjeneste.... En stor jævla fjott, er alt han er......
Hvis du har noe som helst innsikt i FFK, noe som du tydeligvis tror du har, synes jeg du skal sjekke dine referanser noe bedre. At Hoff forlangte 1,4 mill og thats it er en jævla stor vits, og mest sannsynlig vet du det......
Hvis du har noe som helst innsikt i FFK, noe som du tydeligvis tror du har, synes jeg du skal sjekke dine referanser noe bedre. At Hoff forlangte 1,4 mill og thats it er en jævla stor vits, og mest sannsynlig vet du det......
Hadde Hoff krevd 1,45 mill i årslønn hadde han vært FFK spiller.
nå snakker vi overgangsvindu og ikke om paco.
paco er morgan fan ferdig med det, kan hende paco vet mer enn vi vet guttær! tilbake til å diskutere overgangsvindu og ikke enkeltpersoner nå.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Vet mer enn vi???? Må være om byggeklosser det da.....
1,4 mill fjerner jo enhver tvil...
vet at paco er litt vanskelig å diskutere ting med, og at han kommer med mye rart her på forumet, men herre.. er så drittlei at vi driver å hakker på hverandre her på forumet, enten så er det brh som får gjennomgå eller så er det paco eller keiko99.. synes vi skal gå tilbake til det tråden handler om, og det er netopp overgangsvinduet.
foresten var det kult banner Plankehaugen hadde laget idag
Joda ffkgutt, en fin tanke...... Men grådige spillere, FFK tap, Leeds tap, la igjen snusen på puben, gjør at at jeg overhodet ikke er klar for pissprek, men jeg skal ta kvelden nå.... God natt...
Joda ffkgutt, en fin tanke...... Men grådige spillere, FFK tap, Leeds tap, la igjen snusen på puben, gjør at at jeg overhodet ikke er klar for pissprek, men jeg skal ta kvelden nå.... God natt...
forsåvidt enig, har vært en svart dag for alle 
Hva med denne dansken, kunne det vært noe å satset på?
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2008/08/15/154358.htm?wbc_purpose=15642
han hadde vært noe, syns jeg har hørt navnet hans før.. hmm...
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva med denne dansken, kunne det vært noe å satset på?
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2008/08/15/154358.htm?wbc_purpose=15642
Har lest litt om ham nå og virker absolutt ikke som en spiller jeg vil ha til Fredrikstad. Skal være en begrenset spiller som av flere beskrives som lat, middelmådig teknikk, men brukbar foran mål. Skal visstnok være en grei mann å ha på benken, men ikke noe mer. Fikk en mulighet til å vise seg frem i utlandet, men falt igjennom. Nå sliter han med å finne seg en klubb i øverste divisjon i Danmark og er visstnok åpen for å skrive under for en klubb i dansk 1. divisjon... Han mistet forresten plassen på laget i Randers etter at de kjøpte inn superspiller Søren Berg fra Viking og en annen...
ok, da glemmer vi han :P
Hva skjer? Skulle det ikke skje noe i.fl. PMH?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Hva skjer? Skulle det ikke skje noe i.fl. PMH?
Det har PMH sagt i over to uker. Men det jobbes sikkert med nye spillere.
Opprinnelig postet av Patrioten
Husk de holder på å bygger en ny Stadion, dette generer nok penger med seg.
Du mener de tjener penger mens de bygger ny stadion? Trodde det kostet penger å bygge jeg. At de kan tjene mer når stadion er ferdig kan jeg gå med på, men de skal få store problemer med å fylle Telenor Arena. De fyller jo ikke engang opp den gamle stadion...
Vi har da forresten også ny stadion og dra fler folk enn Stabæk...
Viss innlegget ditt var ment som svar på hvorfor Stabæk har penger og ikke vi så tror jeg du bommer klart.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av HotDream
Undrer isåfall på hvor Stabæk får penger fra. De drar ikke på langt nær så mye folk som oss på kampene...........De har nok ikke mer inntekter enn oss, men de har færre dyrekjøpt bomkjøp enn vi har. Se på stallen til Stabæk (seriøst, se på den) og legg merke til utlendingene: Samtlige er gode! Stabæk var flinke og ansatte en scout svært tidlig, og har vært gode på å hente kvalitet til en billig penge. De starter altså ikke i minus i dette overgangsvinduet, slik FFK dessverre gjorde (i hvert fall pre-Tarik-salg).
Ja, men nå er jo Tarik solgt så da er det vel ikke så viktig hvordan situasjonen var før han ble solgt? Og sitter vi og lønner bomkjøpene nå? (Ja jeg vet vi lønner Tegstrøm) eller er det stort sett penger som er avskrevet/tapt.
Mener du at Stabæk har så mye mindre løpende utgifter enn FFK til drift, lønninger etc...? Tror eller vet du at Alanzino, Nannskog, Pall, Farnerud, Annan etc... har dårligere betalt enn ei stjerne i FFK (i den grad vi har noen stjerner)? Tror ikke vi har noe høyere lønnsutgifter enn Stabæk selv om spillerne deres kostet mindre i innkjøp. Har sett på stallen deres, og ja de har vært dyktige på innkjøp, men hva vet vi om lønningene til disse spillerne? Tror du de spiller på Stabæk for moro skyld, eller tror du de tjener "normalt" ut fra standarden på spillere i TL?
Syns det er rart om Hoff havner i Stabæk for at de kan betale mer i lønn/sign on fee. At han havner der av andre grunner kan jo skje.
Når det er sagt så er jeg ikke så veldig lei meg for at Hoff antagelig ikke kommer til oss. Pris/omkostninger må stå i forhold til varene som blir levert...
Stabæk har et betydelig lavere budsjett enn FFK:
Budsjettabellen 2008
1) Rosenborg (191)
2) Brann (140)
3) Lillestrøm (125-130)
4) Vålerenga (123)
5) Viking (120)
6) Fredrikstad (92,5)
7) Tromsø (76)
7) Lyn (76)
9) Aalesund (70)
10) Strømsgodset (60)
11) HamKam (52,4)
12) Stabæk (50)
13) Molde (48,3)
14) Bodø/Glimt (45-50)
Hoff var tidlig tydelig på at han ikke ønsket seg til FFK. Kan hande han ikke har de samme lønnskravene overfor en klubb han ønsker seg til.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hoff var tidlig tydelig på at han ikke ønsket seg til FFK. Kan hande han ikke har de samme lønnskravene overfor en klubb han ønsker seg til.
Var virkelig Hoff tydelig på det å ikke ønske seg til FFK? Hvor var Hoff offentlig så tydelig på det? Jeg kan ikke erindre å ha lest det andre steder enn her inne...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Var virkelig Hoff tydelig på det å ikke ønske seg til FFK? Hvor var Hoff offentlig så tydelig på det? Jeg kan ikke erindre å ha lest det andre steder enn her inne...
Husker Holters skrev at Hoff ikke ville snakke med FFK, men det har han da tydligvis gjort....?
Skal ikke så mye til her inne før "sannheter" blir lansert...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88