Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008 (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:

Laughing 

Ta det med ro... Det kommer ikke til å komme noen nye og det ser det ut som vi har solgt oss ut av gullkampenFrown

Det jeg ikke skjønner er at hvorfor i all verden ble ikke noen av de 2 spillerne som var sjekket grundig og kontraker var i boks kjøpt?

Alle visste jo at Tarik ville bli solgt...( uten om Styret og spillerinvest ser det ut som )

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06

Lagt til:

Kvisvik nærmer seg Sparta Sarpsborg.....

http://www.sa.no/sport/article3707100.ece

Venter også i spenning på en eller to storsigneringer...... men begynner å miste håpet nå.....Frown

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av T-Bone

Det kommer ikke til å komme noen nye og det ser det ut som vi har solgt oss ut av gullkampenFrown

Skal vi se... Spillere ut : Tarik. Spillere inn: Ingen.  

Mener du virkelig at det er ene og alene Tariks fortjeneste at vi ligger så høyt på tabellen?  Greit nok at Tarik har gjort en del positivt og har hyggelig med mål/assists, men det er nå ingen selvfølge at vi vil rase nedover på tabellen når Tarik er borte.

Forøvrig ser det jo ut som at du har stålkontroll på hva som skjer i klubben siden du kategorisk slår fast at det ikke kommer noen nye inn...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:

hehe morsomt dette her,de fleste her inne lo av målsettingen om topp 4 og sa at det ga spillerne for mye press og at vi ikke er gode nok,nå griner de samme over at vi ikke bruker masse penger på ny spiss,penger vi faktisk ikke har

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco

hehe morsomt dette her,de fleste her inne lo av målsettingen om topp 4 og sa at det ga spillerne for mye press og at vi ikke er gode nok,nå griner de samme over at vi ikke bruker masse penger på ny spiss,penger vi faktisk ikke har

Når Morgan slang fram topp 4 ble vi nr 8. I år var målsettingen bedre enn i fjor. Altså 7 eller bedre. Kanskje det er akkurat dempede forventninger, som gjør at vi kjemper om gull...

Bedriftsspiller

Lagt til:

Jeg har ikke sagt at vi kommer til å RASE nedover tabellen. Jeg sa at vi ikke kommer til å kjempe med Stabæk om gullet.

Alle både her i forumet og ellers vet vel at Gardar og Tegan ikke er det idelle spissparet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco

Når Morgan slang fram topp 4 ble vi nr 8. I år var målsettingen bedre enn i fjor. Altså 7 eller bedre. Kanskje det er akkurat dempede forventninger, som gjør at vi kjemper om gull...

FFK har hatt fokus på å bli ett bedre fotballag og knallhard jobbing hver dag, ikke på medlajer og trofeer.

Det motsatte ser vi i Bergen og i Trondheim hvor ingen slutter å fokusere på medaljer selv om de oppfører seg som middelmådige fotballag uke etter uke. Nye uke, nytt tap men fortsatt gullkandidater....håpløst!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Personlig tippet jeg "realistisk" FFK på 6.plass denne sesongen.

Defor jeg jeg meget imponert over den innsatsen som "arbeidslaget hass Anders" FFK, var vist denne sesongen.

Spillerne har utviklet seg under Anders Grønhagen sin ledelse, spesielt er det morsomt å se at PAC trolig har hatt sin beste sesong.

Det faktum at FFK de siste kampene også har spillt med Start sin 2.keeper ( eller er det 3.), gjør prestasjonen enda større. ( ros til Jerry Knutsson)

Hva har så dette under "overgangsvinduet sommeren 2008" og gjøre?

Svaret er, det er FFK (trolig med god hjelp av F-B) som snakket om forsterkninger etter at Tarik ville forsvinne.

På den måten ble forventningene til oss supportere skrudd i været, dette kanskje spesielt da Tarik ikke har hatt noen stor sesong.

Har tidligere skrevet at savnet av Tarik trolig er størst psykisk blandt supportere og i media, da hans prestasjoner i år  bortsett fra åpningskampene har vært middelmådige / akseptable.

Jeg håper og tror at FFK nå er i en slik possisjon at medalje, bronsje eller sølv, er innen rekkevidde selv uten forsterkninger.

Selsagt håper jeg at forsterkningene vil komme snarest, slik at FFK kan sloss om enda edlere metall.

PS: Likevel underskriften til Anders Grønhagen om forlengelse av jobben, vil for meg være sommeren beste "forsterkning".

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av dracula

På den måten ble forventningene til oss supportere skrudd i været, dette kanskje spesielt da Tarik ikke har hatt noen stor sesong.

Har tidligere skrevet at savnet av Tarik trolig er størst psykisk blandt supportere og i media, da hans prestasjoner i år  bortsett fra åpningskampene har vært middelmådige / akseptable.

Kan ikke være helt enig i din vurdering her. Ja, han har hatt en tendens til å bli litt usynlig i perioder, og han har ikke til enhver tid vært heldig med sine involveringer. MEN vi må ikke glemme at Tarik er en spiller som gjør at vi får fart i angrepene våre, og han binder opp en del forsvarsspillere slik at de andre offensive spillerne får mer rom. Jeg ser ikke bort fra at Gardars suksess denne sesongen langt på vei kan krediteres Tarik. Heller ikke er det få assist Tarik har hatt. Derfor mister vi en dimensjon i vårt spill nå som Tarik er borte. Derfor ER det viktg at vi får en hurtig bakromsspiss som erstatter Tarik. Det er jeg overbevist om. Jeg kan ikke helt se at vi har den type spiller i stallen pr i dag.

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av dracula

Kan ikke være helt enig i din vurdering her. Ja, han har hatt en tendens til å bli litt usynlig i perioder, og han har ikke til enhver tid vært heldig med sine involveringer. MEN vi må ikke glemme at Tarik er en spiller som gjør at vi får fart i angrepene våre, og han binder opp en del forsvarsspillere slik at de andre offensive spillerne får mer rom. Jeg ser ikke bort fra at Gardars suksess denne sesongen langt på vei kan krediteres Tarik. Heller ikke er det få assist Tarik har hatt. Derfor mister vi en dimensjon i vårt spill nå som Tarik er borte. Derfor ER det viktg at vi får en hurtig bakromsspiss som erstatter Tarik. Det er jeg overbevist om. Jeg kan ikke helt se at vi har den type spiller i stallen pr i dag.

Jeg kunne ikke vært mere enig i deg RC2. Jeg frykter det blir mere statisk og mindre kreativt angrepsspill med Tarik borte. Cry

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

I tillegg til dette krever Tarik mye oppmerksomhet fra motstanderne, noe som har skapt rom for andre av våre spillere.

Bedriftsspiller

Lagt til:

Helt enig med deg, menhvem er denne  spilleren? Ikke Brenne i hver fall.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Hei RC2!

Sier ikke at det IKKE blir et savn, men at savnet trolig er størst psykisk blant supportere og i media.

Savn er det, og jeg ser heller ikke bort fra at Tarik kan ha bidratt til gardar sine gode kamper, men likevel tror jeg på medalje uten Tarik.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Medalje uten Tarik er selvf. mulig, men da må vi ha en erstatter, Klubben proklamerte jo at hvis Tarik skulle bli solgt så skulle en erstatter være på plass raskt. Vel, det er snart to uker siden det ble kjent at Tarik gikk til herenveeren, da lurer jeg på hva klubben mener med "raskt"..... Greit nok, det er noen dager til mandag, men fyren bør jo få en sjangse til å treffe sine nye lagkamerater før han blir hivd ut på i en som jeg tror blir en vanskelig hjemmekamp not Tromsø, selv om Målskred er usikker og Rushfelt er ute...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page

Medalje uten Tarik er selvf. mulig, men da må vi ha en erstatter, Klubben proklamerte jo at hvis Tarik skulle bli solgt så skulle en erstatter være på plass raskt. Vel, det er snart to uker siden det ble kjent at Tarik gikk til herenveeren, da lurer jeg på hva klubben mener med "raskt"..... Greit nok, det er noen dager til mandag, men fyren bør jo få en sjangse til å treffe sine nye lagkamerater før han blir hivd ut på i en som jeg tror blir en vanskelig hjemmekamp not Tromsø, selv om Målskred er usikker og Rushfelt er ute...

Er vel lite sannsynlig at en eventuell Tarik-erstatter blir kastet ut på mot Tromsø uten å ha vært med på forbredelsene til kampen overhodet og uten å kjenne spillerne og spillemønsteret til FFK.

Det blir nok ingen nye spillere i startelveren mot Tromsø uansett om en Tarik-erstatter dukker opp før mandag eller ikke! Spesielt ikke om det kommer en utlending som er det mest sannsynlige!

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av varheim

Hva med å kombinere det VIF gjør og en byttehandel. Når vi møter LSK neste gang, kan vi bytte Brenne/Kvisvik i pausen?!!!

Bare en liten digresjonLaughing

Det hadde vært helt konge da. Begge spiller 1. omgang for sine sepektive lag, i pausen bytter de trøye og lag. Brenne selvfølgelig utstyrt med en grei sjekk fra Lillestrøm, som betaling for utleie av Raymond.

Edit: Er det bare i hodet mitt, eller veksler denne tråden på å inneholde 30++sider, og 60++? Blir helt paranoid av dette. Ica-CIA?Rosa ellefanter osv?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Bob Page

Opprinnelig postet av stjernengutt

Det hadde vært helt konge da. Begge spiller 1. omgang for sine sepektive lag, i pausen bytter de trøye og lag. Brenne selvfølgelig utstyrt med en grei sjekk fra Lillestrøm, som betaling for utleie av Raymond.

Edit: Er det bare i hodet mitt, eller veksler denne tråden på å inneholde 30++sider, og 60++? Blir helt paranoid av dette. Ica-CIA?Rosa ellefanter osv?

Er nok bare i ditt hode ;-)

Uansett, har FFK klart tidenes coverup eller glipper Prica (hvis FFK i det hele tatt har vært i forhandlinger med han da, står ikke blandt intereserte klubber der ihvertfall) ?

Ved nærmere ettersyn, så kan det være spilleren Paco snakket om da han anntydet 18-20 mill...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Når du ikke er logget inn får du ikke se alle postene skrevet i tråden!

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:

dette er fordi du her sikkert har et annet antall poster pr. side enn det som er standard når du ikke er logget inn.

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til:

Hentet fra saken i f-b vedr. Kvisvik til Sparta:

"

f-b.no har ikke lyktes i å få en kommentar om saken fra Kvisvik selv, men Per Morten Haugen i FFK skriver i en SMS at det ikke vil skje noe på spillerfronten i dag eller i kveld, og sier at FFK ønsker å beholde Kvisvik.

"

Da håper jeg det skjer noe på lørdag...Laughing

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: frecjoha

Kanskje unødvendig av meg å si det, men FFK har allerede skaffet seg en spiller.

Tipper dette blir offentliggjort innen kort tid. 

FFK mot nye høyder...

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av frecjoha

Kanskje unødvendig av meg å si det, men FFK har allerede skaffet seg en spiller.

Jeg kan ikke uttale meg om hvilken spiller dette er (dessverre) og heller ikke hvordan jeg vet det. Da blir det bare bråk! Som jeg tidligere har sakt, en eller annen bruker her på forumet informerer videre til FFK og om jeg røper noe vil det kun slå tilbake til på meg.

Men jeg kan iallefall berolige dere med at en ny forsterkning er kjøpt!

Du kan kansje si om vi har noe å glede oss til i det minste?

Eller om du mener det er stallfyll?

Heia FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av frecjoha

Jeg kan ikke uttale meg om hvilken spiller dette er (dessverre) og heller ikke hvordan jeg vet det. Da blir det bare bråk! Som jeg tidligere har sakt, en eller annen bruker her på forumet informerer videre til FFK og om jeg røper noe vil det kun slå tilbake til på meg.

Men jeg kan iallefall berolige dere med at en ny forsterkning er kjøpt!

Men, men.... er'n go' æ?? Si det æ! Pliiis.... Tongue out

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:

Selv er jeg fornøyd og vil ikke kalle dette for stallfyll.

Men det kan hende noen her blir skuffet, er enkelte som svever litt høyt.

Hvorfor dette ikke har blitt offentliggjort enda vet jeg ikke, ser ingen grunn til å vente.

For spille-drakten er allereda laget!

FFK mot nye høyder...

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

Du skriver at dette er en forsterkning...mao ikke stallfyll ??

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88